piątek, 7 grudnia 2012

Candy u Iv


Moja nie tylko blogowa koleżanka postanowiła zorganizować na swoim blogu zabawę w cukierasa. Czuję się niejako matką chrzestną tej imprezy bo to ja gorąco i zawzięcie ją do takiej formy rozreklamowania swojego bloga i rękodzieła namawiałam. Do wylosowania są piękne dosłownie sznurki niebieskich drewnianych korali. Powiem ,że ja niejako jestem już od nich uzależniona i Iv wie ,że nie można mi wszystkiego pokazywać ,bo chciałabym wszystkie. Naprawdę potrafią rozweselić szarość wokół a i świetnie komponują się z bielą ,która nas ostatnio opatuliła. Iv , jak na prawdziwą artystkę przystało nie tylko wyplataniem biżuterii się zajmuje ale to mam nadzieję odkryjecie na jej blogu. Gorąco polecam "Zapach sztuki"http://zapachsztuki.blogspot.com/
Te dwa ostatnie ujęcia to prawdziwe poświecenie z mojej strony. Żadna mądra nie robi sobie podbródka z dołu :-) . mam nadzieję ,że zostanie docenione :-)

27 komentarzy:

  1. Cudniaste, zaraz lecę się zapisać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie Menagerko Ty Moja, nikt lepiej tego nie potrafiłby zrobić, chylę czoła, zwracam honor i tak jak wspominałam mam coś dla Ciebie ma 3 cm może ale za to jaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Menagerko ha ha. Trzy centymetrowy koralik?

      Usuń
  3. Śliczne zaraz lecę zobaczyć.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co ty chcesz od swojego podbródka? zreszta widzianego tylko raz???
    Ja jestem zakochana w kwiatach IV

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do poprawienia jest ale mi szkoda kasy:-).Wiem ,że kochasz te kwiaty i mam pewne zamiary w związku z tym ale....nie będę gadać za dużo.

      Usuń
    2. ???? co ty kombinujesz

      Achmmm kasy
      ja sobie wymysliam prezent na ostatnie trzydzieści ;-)
      chce -uwaga -
      piękne hamerykańskie zębiska;-)
      juz gadałam z moim dentysta, ma mi zrobic w WYCENE hihhiih

      Usuń
    3. Npo to perełki by pasowały do takiego holyłodzkiego usmiechu

      Usuń
  5. Są piękne! zauważyłam je już wcześniej na Twoim zdjęciu :)
    Podbródek niczego sobie moja Droga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elle , ładnie by Ci w nich było na mur .A podbródek może i nie wyszedł tak strasznie ale jest straszny że aż strach

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisałam sie juz z samego rana:) prawda ,że są cudne????podziwiam juz od jakiegoś czasu..szaleńczo kocham taki bałaganik artystyczny:)))))cudne zdjecia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują do wszystkiego i do dżinsów i do wieczorowej kiecki

      Usuń
  8. Maszko nie nadanżam za Tobą, jeszcze nic nie napisałam o kapuście, a tu jakiś podbródek wyskoczył niby straszny jakiś. Nie grzesz Kobieto, ładny jest, idealny do tych pięknych korali!!! Na pewno zajrzę do Iv:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak nie coś najdzie to tak mam . Za dużo mnie a potem nic.Chyba już tego nie zmienie.W sumie to nie chciałam żeby mój podbródek był tematem rozmów ale ...tak jakoś sama sprowokowałam. Fakt ,że korale odciągają wzrok od niedoskonałości .Zajrzyj koniecznie

      Usuń
  9. o Ty szelmo, rano wpisałam się na sam początek kolejki, a Ty tu zmniejszasz moje szanse ;)
    a tak serio to Te u Ciebie robią najlepszą reklamę, a ja do Ivny lubię zaglądać, ze względu na te poplątańce i ich bajeczne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję ,że kciuk jednej ręki będę trzymała za Ciebie w tym losowaniu. Chciałabym ,żeby się trochę rozkręciła w tym blogowaniu bo w tworzeniu to ona jest bardzo rozkręcona. czego ona nie robi ?????

      Usuń
  10. A gdzie Ty dziewczyno widzisz jakieś niedoskonałości w swoim podbródku ???
    Chciałabym taki mieć... niestety... już nie te lata :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi, to samo mogłabym powiedzieć. też pozdrawiam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. I gdzie Ty tam patrzysz co ? Na korale proszę wzrok kierować :-)

      Usuń
    2. Było o szyjce nie pisać ... :))

      Usuń
  12. Jak mi się nie uda to chyba sama sobie takie zrobię:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się ma nie udać. chyba masz ostatnio farta.No nie wiem czy nie ma jakiegoś patentu czasem :-)

      Usuń
  13. Korale cudne, Twój podbródek też niezły, wiem bo widziałam:)))) A czy ja jutro mam blondynki wypatrywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga blondyna jestem z odrostami niestety bo fryzjerkę mam dopiero za tydzień . Ale będę w czapce :-)

      Usuń