wtorek, 2 lipca 2013

zaraz wracam


Ja znikam ale zostawiam na pocieszenie tego dzbankowego błękitka. Będzie sobie czekał  dwa tygodnie plus minus kilka dni. Gdy wrócę znowu zrobię losowanie . Obiecywałam sobie ,że ogłoszę konkurs z nagrodą ale nie mam pomysłu a może mam ich zbyt wiele. Więc wylosujemy jeszcze tym razem. Miałam przy okazji tego cukierka napisać coś o emalii naszej rodzimej ale zabrakło czasu. Pakowanie w ostatniej chwili jak zwykle i masa innych spraw do załatwienia. Napiszę więc przy okazji rozstrzygnięcia . A jeśli ktoś zapragnie bardzo to i wianek z ostróżek dostanie. Zaglądajcie, piszcie . Niech ten blog żyje. Zabieram wprawdzie ze sobą to czarne ustrojstwo ale nie wiem czy będzie zasięg. Zabieram też mnóstwo książek, prasy kolorowej oraz blok ,kredki i farby. Dawno tego nie robiłam . Mam zamiar siedzieć na dupci i odpoczywać .przynajmniej przez pierwsze trzy dni a potem pewnie ruszę na podbój Dalmacji. Czekajcie  tu na mnie.Pa pa

48 komentarzy:

  1. Miłego siedzenia ... hihi i nie tylko :)
    Wspaniałego wypoczynku :)
    Ten wianuszek ... cudności !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego wyjazdu, odpoczywaj i zachwycaj oczy i duszę....buziaki Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać :-) Cudownych , słonecznych i zachwycających wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj Maszko! Wielu wrażeń, mnóstwa inspiracji i błogiego relaksu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzban zostawiasz nam piękny!
    Życzę udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzban marenie:)))) odpoczywaj i przywieź nam mnóstwo wrażeń:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj odpocząć wszystkim częściom ciała :) Nabierz słońca, a potem rób najpiękniejsze zdjęcia na świecie :) A niebieskości, to moja gama barwna, więc grzecznie proszę o wpisanie do maszyny losującej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak ja zazdroszczę odpoczynku... chociaż moje małe lenistwo będzie za ok 2 tyg;) ale prawdziwe wakacje dopiero pod koniec sierpnia... a dzban prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również wpisuje się na konkurs chętnie. Maszkuś odpoczywaj sobie i wracaj z cudnymi fotami. Buziaki K

    OdpowiedzUsuń
  10. To tylko dwa tygodnie i kilka dni...
    Cudow nie zdzialasz, ale odpoczac mozesz, tego jestem pewna /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrego wypoczynku i ciekawych obserwacji turystycznych Ci życzę,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Maszko, duzo dobrgo relaksu, usmiechu i wracaj wypoczeta!!!! Dzban- piekny i wianuszek tez:O)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam pewna, że Ciebie już od poniedziałku nie ma.. Wypoczywaj, rób fotki i... maluj:) Ja poproszę jakiś maluneczek z podróży:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam do Ciebie przychodzić, szkoda że Cię nie będzie aż dwa tygodnie ale zawsze mogę sobie pospacerować po Twoim BOSKIM OGRODZIE koty nakarmię i z psiuniem pobiegam. Kochana jak zwykle fantazjuję musisz mi to wybaczyć ale jak tu nie oszaleć gdy się widzi taki BOSKI zakątek. Odpoczywaj pstrykaj bajecznie piękne fotki (już nie mogę się ich doczekać) i wracaj wypoczęta. Dzbanuszek jest cudowny dlatego ja również się piszę. Wszystkiego dobrego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostaw ustrojstwo :) Odpocznij! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamienię dzbanek na obrazek lub rysunek :)
    Wracaj wypoczęta, nasycona, zmęczona wypoczynkiem i szczęsliwa. Będę zaglądać. tula















    OdpowiedzUsuń
  17. blok kredki i farby zabierasz - jestem zauroczona, zawsze czekam, nie wyobrażam sobie życia bez czekania również na te Twoje powroty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspanialych wakacji, Maszko!
    Czekam na wystawe poplenerowa :-)
    A

    OdpowiedzUsuń
  19. dzbanek jest przepiekny,marzy mi się taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrego wypoczynku zycze! chociaz bedziesz mi w sasiedztwie. A droga juz bez zadnej granici, fajnie, a poza tym juz sie zrobilo jako tako cieplo tak ze bedzie o.k.
    usciski! i cos nam napiszesz z Dalmacji. Bez lawendy i oliwy nie wracaj
    a dzbanek nawet by mi pasowal do mojego zestawu w narodowych kolorach (czerwone w biale kropki)
    Basia z S.
    p.s. jak sie nauczylam komentowac to juz nie przestaje.. ha,ha

    OdpowiedzUsuń
  21. Wypoczywaj wypoczywaj - czerp ile się da :)
    W moich wakacyjnych planach także Dalmacja - ale dopiero za 2 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic nie napiszę, bo znów mnie ochrzanisz. Będę se siedzieć i czekac- i jakby co- to ja też poprosze rysunek zamiast dzbanka.
    O - i nic nie napisałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na pewno bedę czekać! Wspaniałych wakacji życzę!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  24. Nieśmiało dołączę do proszących o rysunek:)))
    Wracaj zadowolona, buziak

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekamy tutaj cierpliwie na Ciebie, na relacje z wakacji również. Odpoczywaj i delektuj się miejscem i wolnym czasem:) Dzbanek śliczny a i rysunki na pewno będą piękne, w kolejce więc grzecznie stać będę;):) Pozdrawiam serdecznie.
    okiem-ani.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpoczywaj Maszko,maluj,rób zdjęcia...dużo zdjęć:)
    Na wianuszek i Emalie to Ja zawsze chętna przecież wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozdrów Dalmację i wypocznij prawdziwie. Czekamy.
    Śliczny dzbanek, ustawiam się. I koniecznie pokaż rysunki!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzbanek i wianek - co za duet, prześliczny, do przygarnięcia :) Maszko, odpoczywaj, wróć pełna wrażeń, inspiracji i pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  29. Maszko - bardzo dobrych wakacji! Wypoczywaj! Dzbanek cudny - zapisuję się nieśmiało do kolejki:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  30. Maszko zazdroszczę ,że ty już ,ja pod koniec lipca w stronę Dalmacji.Życzę udanego urlopu i szczęśliwej podróży.(taki dzbanek to fajna rzecz :).Ściskam Bożka

    OdpowiedzUsuń
  31. tajemniczych wakacyjnych przygód, inspiracji do prac rysunkowych i samych ciekawych miejsc. Ale, ale takie miejsca na pewno znajdziesz! a do tego spodziewam się świetnych zdjęć. masz do tego OKO

    W drogę!

    OdpowiedzUsuń
  32. w takim razie wypoczywaj ile wlezie! udanego urlopu:)))))))))))
    dzbanek uwielbiam, bo mam taki sam:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogę się już doczekać kolejnej cudnej fotorelacji:) Pozdrawiam serdecznie. Kocham emalie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ruszaj na podbój Dalmacji i przywieź dużo zdjęć nam do pokazania ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpoczywaj,maluj i rób co tam sobie chcesz i odpocznij troszkę za mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny dzban:-)
    Odpoczywaj Maszko ile się da!! Cudownych wakacji!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeczytałam wszystkie komentarze. Dziękuje. Chwilowo nie odpowiem ,bo zasięg mam tylko na górnym tarasie i moi współ.... źle na to patrzą ,że ich opuszczam. Dziś zaliczyłam już piekny spacer o 6 rano . Cudne (chyba ) zdjęcia porannej rosy i spokojnego morza. Teraz zaczyna przypiekać ale zerwał się też wiaterek. W porcie stoi fantastyczny dwumasztowiec. mam nadzieję ,że ten wiatr skusi kapitana do rozwinięcia żagli.Wokól pachnie lawendą i dzikim koprem. Jest cudnie. Zazdrośćcie mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. :-) zazdroszczę pozytywnie,witaj Maszko czuję te zapachy i przymykam oczęta ,aby zobaczyć te widoki.w przyszłym tygodniu zaczynam się pakować i też będę w tej pięknej krainie słońca,gór i morza w jednym miejscu.Pozdrawiam Bożka

    OdpowiedzUsuń
  39. No to zaglądam i piszę, i zazdroszczę :)
    Wypoczywaj, opalaj się, spaceruj i rób dużo zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie ! w takim razie grzecznie czekamy na fotorelację :)))) Odpoczynku ..

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny dzbanek a i wianuszkiem nie pogardziłąbym :) odpocznij i wracaj , niecierepliwie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpoczywaj Maszko ile się da i wracaj pełna wrażeń:))) Pozdrawiam.
    P.S.
    Dzbanek śliczny, to i ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekam na Twoją Dalmację, bardzo, bo przekładamy na kolejny rok ;), bawcie się dobrze, maluj z radością i wracaj zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Maszko, szczerze Ci zazdroszę, ale tak pozytywnie. Wywakacjuj się! Czekamy na Ciebie i na Twoje wyjątkowe zdjęcia :) Zapisuję się na dzbanek! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Zazdroszcze wakacji jak nie wiadomo czego. Moje w dalekich planach. Dzbanek piękny w kształcie i kolorze. Miłego wypoczywania.

    OdpowiedzUsuń
  46. Pozdrów przepiękną Dalmację!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wypoczywaj, a potem wracaj do nas i wszystko opowiadaj i oczywiście na zdjęcia czekamy :)))
    Dzbanek cudny, mnie się udało kilka dni temu kubas emaliowy zakupić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowny dzban, zatem i ja się ustawię w kolejeczce.
    Pozdrawiam,życzę udanego urlopu.
    zielkowska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń