środa, 9 października 2013

trzy cztery....


 Dziś przy okazji tarasowej kawusi ,odbyło się losowanie szczęśliwego numerka. Sierotką była koleżanka Iwona a prawidłowość losowanie nadzorowała Ironia i Sarkazm. Nie było kumoterstwa ,chociaż ktoś mógłby odnieść takie wrażenie. Cudownie rozmnożone rondelki (przybył błękitny do kolekcji)  zagoszczą w kuchni Hanihttp://zielnikhani.blogspot.com/ , znanej z zielnika a ostatnio z kogutów. Uwierzcie ,że chciałabym obdarować wszystkie chętne.Bardzo dziękuję za udział w zabawie i zapraszam na kolejne. O zasmażce na razie nie będę pisała ,bo dostałam ostatnio kulinarnego kopniaka i muszę się po nim pozbierać. Powiem tylko ,że oliwa ,oliwa , oliwa.




45 komentarzy:

  1. Oliwa rządzi! A rondelki wraz z dzbankami komponują się cudownie na moich nie najpiękniejszych szafkach :) Kulinarne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A, no i gratuluję tutejszej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;)
    a o oliwie koniecznie nam napisz i podziel sie Twoją wiedza :) na pewno skorzystamy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Szczęściary!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!Hania już wygrała drugie candy z moich wybranych:)Ma dziewczyna szczęście!!!Bardzo dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Szczęściarze i dziękuję za zabawę,Zapraszam na moje candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie relacja z toskanskich wojazy i kucharzenia tamze....? gratulacje dla zwyciezczyni, rondelki sa w cudnej kolorystyce! sciska serdecznie i czekam na relacje o oliwie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ożeż kurna!!! Właśnie skończyłam pisać posta, no i zaglądam w statystyki co u nich słychać, a tu multum wejść od Maszki. Ucieszyłam się, wróciła z wojaży Dziewczyna, ciekawostki z Italii poczytam, piękne zdjęcia pooglądam, no i coś kulinarnie na pewno będzie molto bene!!!
    No i szok, bo to o mnie, wygrałam rondelki cudnej urody!!! Niedawno sukces u Klarki, Halszka sprezentowała mi cud-miód kurki, dziś pastelowe cuda od Ciebie Maszko:))) Może jutro skreślę totka;-D
    Dziękuję, dziękuję:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Haniu :)))
    Szkoda, że mi się nie udało - byłby to dla mnie cudny prezent urodzinowy ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skreślaj skreślaj! Może wygrasz! I gratuluję;> A Tobie Maszko dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Haniu... Piękne te rondelki... ale może dobrze, że to nie ja ( chociaż chciałabym ) - bo ktoś mógłby pomyśleć, że po znajomości ;) Mam już dwie wygrane u Maszki...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!!
    Gratuluje wygranym !!!

    Jak bylo w Toskani ?-kurs byl z pewnoscia super.
    Möj urlop w Toskani byl baardzo udany :)-szkoda tylko,ze nie moglam z Wami pojechac :( Moze nastepnym razem....
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia na relacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda udziału w konkursie nie brałam, Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i dziekuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet profesjonalna kula losująca się znalazła

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulki <3!
    Garnki piękne a koty boskiej urody :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Hani i czekam na relacje kulinarne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Haniu szalej teraz kulinarnie z rondelkami POWODZENIA
    Dziękuję za zabawę - kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękne i smaczne okoliczności przyrody:)zwycięzcy gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i Ja także gratuluję no i witamy po długiej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Hani:)
    A u mnie w kuchni ostatnio oliwę bardziej swojskie oleje zdetronizowały - lniany, dyniowy, z cząbru...Z niecierpliwością czekam na relację z toskańskich wojaży:)))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa te dla mnie i te dla Hani . Pytacie o kursy kulinarne. Niech tylko troszkę ochłonę i zgram zdjęcia. A jest ich trochę. Muszę też zdecydować czy wszystko zawrzeć w jednym poście czy jakoś podzielić wrażenia.Póki co pomysłów brak. Serdeczności wszystkim ślę.

    OdpowiedzUsuń
  23. a co to takiego te Candy ? Proszę oświeć mnie troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ! Fajne imiona dla kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulację wygranej! A Ciebie Maszko serdecznie pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja Hani i gratuluję i zazdraszczam właśnie tego turkusu w kuchni.......

    OdpowiedzUsuń
  27. Maszko, dobrze, że jesteś :)
    Zajrzyj , proszę, na pocztę. tula

    OdpowiedzUsuń
  28. No ładnie wyszła mi ta ręka, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. brawa dla Hani:))))))Masźko dźiekuje źa źabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cóż, dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla Hani :-)
    Jakie pyszne orzeszki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Droga, kochana Maszko. Tak się nie robi. Jesteś chora ? Masz chandrę ? Doła ?
      Przecież ja czekam, czujesz to ? A inni? Tak Ci mili ? No chyba, że masz to gdzieś. I też zrozumiem.Sama tak miewam. Anka

      Usuń