niedziela, 15 grudnia 2013

do kogo świąteczna paczuszka???


Sierotką okazał się mój młodszy syn ale niestety pozwolił sobie zrobić tylko jedno zdjęcie więc za dużo nie widać. Musicie uwierzyć na słowo ,że los uśmiechnął się do numeru 9 , pod którym to zapisany jest ktoś ,kto nazywa się ma.kesz. Nie jest mi to znany blog ale pewnie stanie się tak ,że zaraz poznam. Muszę tam biegnąć i oznajmić dobrą wiadomość. Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie.Jak zawsze żałuję ,że nie mogę obdarować wszystkich . Wiele pytań padło gdzie ja zdobywam tą emalię . Otóż u źródeł czyli w przyfabrycznym sklepie. Ale wcale tam nie czuję sięjak w emaliowym raju. Po prostu trzeba mieć szczęście i na coś trafić. Zazwyczaj trafiam nie na to czego szukam stąd potem te rozdawajki .Bo jest wiele ładnych rzeczy ale nie wszystko przecież nam pasuje....Pozdrawiam wszystkich już mocno przedświątecznie.  

32 komentarze:

  1. Jakie cudne słoje choinkowe, pewnie do pierniczków. Oj Maszko, Ty to zawsze coś pięknego wypatrzysz!
    Zwyciężczyni gratuluję, bo wiem, że emalia pięknie zdobi kuchnię;))) Nawet ostatnio kupiłam sobie takie ściereczki pasujące kolorem do moich rondelków:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu może do nie do pierniczków ale do czegoś drobniejszego. Właśnie wzięłam się za śląskie ciasteczka.Na razie zrobiłam orzechowe choinki nadziewane.A w choinkach fajnie wyglądają też cukierasy albo orzechy.Cieszę się ,że Ci zdobi . Mam nadzieję,że używasz też trochę :-).Buziaki

      Usuń
    2. Używam bardzo często, większe gary wyciągam tylko jak przyjeżdżają dzieci. O śląskich ciasteczkach nie słyszałam, ja robię kluski z dziurką, uwielbiamy je z cebulką i boczusiem:)))

      Usuń
  2. Gratulacje dla wygranej:) A te słoje cudne są:))) Maszko czy na Twojego keksa to już za późno czy we wtorek mogłabym jeszcze upiec, bo jutro czasu brak?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Aga ,że można upiec. Ja piekę wcześniej żeby potem na ostatnią chwilęmieć więcej luzu ale w tym roku też jeszcze nie piekłam.Jak mnie głowa nie dopadnie to jutro chiałabym to zrobić tak że myślami będę z Tobą. Buziaki

      Usuń
  3. Serdeczne gratulacje!!!
    Pozdrawiam i dziękuję za zabawę!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni:) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywałam chwilę od komputera i blogowania. Dziś zaglądam i niespodzianka. Ogromnie się cieszę. Dziękuję bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I taką zabawę przegapiłam,trudno,gratuluję wygranej,dzbanek cudny,Iwonka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i dziękuję za zabawe !

    OdpowiedzUsuń
  10. Marysiu, dziękuję, cudowną niespodziankę mi sprawiłaś i jaką pyszną :):):) , piszę tu, bo nie wiem, czy mail dotarł, ostatnio giną po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowia i radości na te Święta i cały Nowy Rok życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam M....

    Krótko, żeby garnka nie dostać (albo garnkiem :o)

    Życzę błogosławionych świąt.

    Irena

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Maszko, mimo, że nie komentuję, to jednak pamiętam :) Życzę Ci z całego serca samych wspaniałości, zdrówka i by święta były radosne i spokojne :) A kolejny rok niech przyniesie Ci to czego oczekujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych swiat , dziękuję za zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maszko - w sercu wiosny i łąki kwiatów dookoła. Niech nam będzie MAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych, radosnych i pogodnych Świąt Maszko!!
    Ale mamy wiosnę na zewnątrz:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radosnych ,spokojnych Świąt życzę i świąteczne uściski przesyłam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Najserdeczniejsze życzenia
    Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
    Ciepła i wielkiej radości,
    Miłych oraz hojnych gości,
    Pod choinką dużo prezentów,
    A w Twoim sercu wiele sentymentów.
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Maszko kochana, niech Twoje Święta będą takie na jakie czekałaś. Niech spełnią się Twoje marzenia! ♥
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana niech magia tych Świąt trwa przez cały nadchodzący rok!

    Ściskam Świątecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Ściskam poświątecznie. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku życzę Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiytam ponoworocznie. Nie wiem czy uprawiasz wędrówki po blogach więc tu zostawiam komentarz ad lecturam (zupełnie nie wiem czy to jest stwierdzenie poprawne). Wnoszę, z daty postu, że zaglebiłaś się w lekturze Zagańczyka. Polecam też Drogę do Sieny. Ja w Italii nie byłam, ale lubię sobie poczytać.

    OdpowiedzUsuń