sobota, 28 grudnia 2013

Święta


To chyba ostatni moment ,żeby zaprosić Was do mojego świątecznego domu. Jeszcze pachnie pięknie choinka , jeszcze resztki pierników czekających na wyjedzenie, jeszcze ślady przedświątecznych porządków. Nie ma ściemy , nie ma kurzu . Do ostatniej chwili nie umiałam się zabrać za dekoracje i nawet po zawieszeniu pierników na choince ,pomyślałam ,że na tym poprzestanę. Jednak myśl ,że wszystkie te cudeńka choinkowe miałyby przeleżeć święta w pudłach , spowodowała ,że nabrałam sił. No i to światło, to słońce, które aż prosiło się ,żeby dodać kolorów. Biel i kolory , to jest to co tygrysy lubią najbardziej. dziękuję wszystkim za dobre życzenia i te wypowiedziane przez telefon i te wystukane na klawiaturce i te napisane własnoręcznie . Dziękuję, dziękuję i życzę aby i Wam się spełniały przez cały przyszły roczek.



















































84 komentarze:

  1. Pięknie Maszko :)
    życzę Ci wszystkiego co najlepsze :) zawsze - nie tylko w święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . To tak jak i ja Tobie.

      Usuń
  2. właśnie stukam maila do Ciebie, a tu i post i Twoje pełne światła ujęcia ;), Marysiu, zdróweczka i siły na co dzień i na upięknianie blogowego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam. Dziękuje. Dziękuję raz jeszcze i też wszystkiego życzę ale zdrowia najbardziej dla całej rodzinki.

      Usuń
  3. Cudowne, bajkowe Święta :) Wszystkiego dobrego - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego imienniczko :-). U Ciebie też cudnie nastrojowo.

      Usuń
  4. Pięknie udekorowałaś swój dom. Wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również samych dobroci życzę.

      Usuń
  5. Jak zawsze Twoje zdjęcia mnie zachwycają.Masz pięknie przystrojony dom.Niesamowite miejsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie specjalnie się starałam w tym roku ale chyba udało mi się stworzyć trochę świątecznego klimatu. a może to tylko to światło?Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Patrząc na Twój dom przez obiektyw Twojego aparatu wiem że święta były piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo były chociaż bardzo krótkie a u mnie to nawet z wyciętym jednym dniem .Serdeczności

      Usuń
  7. Nie da sie ukryc, ze Swieta jeszcze u Ciebie....
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę Judytko to dopiero teraz czuję luz. A jutro będę w Gdańsku. Czy Ty nie z okolic?

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie Maszko. :) Dobrze, że jednak Ci się chciało. :))
    Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alucha dziękuje. Teraz też sobie tak myślę. Pewnie żałowałabym albo zaczęłabym stroić po świętach :-).Wszystkiego dobrego

      Usuń
  9. Pięknie udekorowałaś swój dom Maszko. U mnie dużo czerwieni na święta było, jak co roku zresztą:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czerwień dobrze się komponuje z tymi świętami. U mnie trochę mało chociaż nie powiem ,żeby mi się nie podobała. Po prostu nie można mieć wszystkiego. Serdeczności dla Ciebie na cały rok.

      Usuń
  10. Śliczne wnętrze...
    zachwyciła mnie drabina.. chyba ukradnę pomysł ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drabina wzbudza różne reakcje. Ja ją nawet lubię :-).Po to pokazałam żeby kraść. Powodzenia.

      Usuń
  11. Ślicznie i nastrojowo. Oj, długo zdjęcia oglądałam!
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że się podoba. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ślicznie ! _ wszystkiego dobrego i tylko dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Równiez samych dobrych rzeczy

      Usuń
  13. Klimatycznie bardzo, pachnie Świętami :) Wszystkiego najlepszego, oby każdy Twój dzień był świętem :)
    Szczęśliwej podróży Ci życzę!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Piękne życzenia .Mam nadzieję ,że warunki na drogach dobre. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo pieknie, a swiatlo jeszcze dodalo klimatu Twoim aranzacjom...Wszuystkoegp najlepszego w Nowym Roku...sciskam seredecznie...a zdjecia z Gdanska beda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko ,bardzo mnie cieszy ,że Ci się podoba. Współczuję tej zimnicy portugalskiej. Wyjazd do Gdańka przełożony na inny termin jednak. Nawet dobrze , bo gdyby to było dziś to pewnie na zdjęcia nie miałabym za wiele czasu . Sciskam mocno

      Usuń
  15. Pięknie! Szczególnie gra świateł :) i oczywiście widok z zewnątrz) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie różnorodność gustów :-). Pozdrawiam również

      Usuń
  16. Piekne zdjęcia, piękne wnętrza :-)

    Wszystkiego najlepszego z Nowym Rokiem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu , miło mi i dziękuję . Fajnie ,że wreszcie masz jakieś normalne łącza internetowe bo zawsze bardzo sięmartwiłam gdy tak waliłaś głową w klawiaturkę . Wszystkiego dobrego!!!

      Usuń
  17. Cudny nastrój wyczarowałaś! Jak patrzę na te zdjęcia to jedno mi się nasuwa na myśl: magia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniejsza dekoracja bożonarodzeniowa powoduje ,że stająsięmagiczne. Chyba o żadnych innych świętach nie da siętego powiedzieć choćbyśmy nie wiem jak sięstarały dekorować.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Pięknie u Ciebie:) widzę że i drabina, ale i choinka się jednak pojawiła...i to jaka na wypasie:) cudna jest:)
    Masz rację, że to światło w tym roku było niesamowite..u nas dopiero dziś dzień bez słońca.
    Maszkuś i ja Tobie jeszcze raz wszystkiego dobrego życzę na Nowy Rok:)))
    buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bo drabina pozostanie tylko drabiną a ja nie mogłam się oprzeć pachnącym świerkom. aA u nas dziś własnie przestało świecić co mocno odczuła moja biedna głowa.Spełnienie marzeń dla Was.Niechby wreszcie ten rok był jakiś przeklomowy

      Usuń
  19. jej .. ile zdjęć :)) Przypomniałaś mi Maszko o moich sporych zaległościach :))) Zdrówka i wszelkiej pomyślności dla Ciebie i całej Rodzinki w Nowym Roku .. Wielkie buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie pokazujęto nie pokazuję a jak pokażę to pewnie macie przesyt. Kto nie ma zaległości. To takie ludzkie :-). Wszystkiego dobrego i Twojej rodzince. Mocno sciskam

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia,oddające rzeczywiście magiczny klimat Twojego domu.Dużo zdrówka,szczęścia,wielu nowych inspiracji,ciekawych podróży,spełnienia,tego,co sobie wymarzysz życzę Ci w nadchodzącym roku,Iwonka.Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko , dziękuję ślicznie. Tobie również życzę spełnienia marzeń wszelakich no i zdrowia przede wszystkim. Mam nadzieję,że się jeszcze kiedyś spotkamy .

      Usuń
    2. Ja też,pozdrawiam

      Usuń
  21. Sprytny wybieg z tym białym kolorem, możesz powiedzieć, że Święta białe miałaś;-) Maszko dziękuję za życzenia, nie mogłam odpisać, nie miałam intarneta:( Toteż życzenia najlepsze składam na Nowy Rok, żeby się chciało chcieć i widzieć wokół piękno, samych radosnych dni dla Ciebie i całej Rodziny. Buziaki wielkie:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś???? Cieszę się. Sporo mnie kosztowało znalezienie tego batystu .Haniu, samych dobroci dla Ciebie , twoich bliskich i zwierzaczków. I roku bez katastrof . Sciskam mocno

      Usuń
  22. Cudowne migawki !!! oglądam je z prawdziwym zachwytem :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Samych dobrości na ten Nowy Rok. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Szczęśliwych, pełnych radości dni w Nowym Roku pachnących bluszczem, niezapomnianych podróży i nieustającej pasji w pielęgnacji ogrodu, tego Ci życzę z całego serca. Dosiego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenie. Dziękuję bardzo i życzę nazwzajem

      Usuń
  24. Piękny klimat wyczarowałaś, podoba mi się, że nie "na bogato" ;-)) u nas to dopiero było ascetycznie w tym roku ;) ale przecież nie o to chodzi w tych świętach, tylko o nastrój, klimat właśnie, światło i to specyficzne ciepło.
    Samych dobrych dni w nowym roku, niech się spełniają Twoje marzenia, a pasje rozkwitają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie!!! Choinka jest " na bogato " . Jest na niej wszystko i naprawdęnie idzie znaleźć wolnej gałązki :-). Dziękujęza życzenia. Oby i Tobie sięspełniły marzenia.

      Usuń
  25. Śliczne są Twoje świąteczne klimaty.Serdeczności poświąteczne i noworoczne przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszczyt dla mnie wielki ,że Ci się podoba. Samych dobrych rzeczy na Nowy Rok.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  26. cudnie u Ciebie Kochana !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję :-). Mam zamiar wpaść kiedyś pod Twój dom. Masz domofon ?

      Usuń
  27. Witaj
    Piękne klimatyczne zdjęcia.
    Cudowności w nowym roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Samych radości dla Ciebie . Pozdrawiam

      Usuń
  28. Maszko wszystkiego dobrego :) piękna choinka- bajeczna. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrego i Tobie. Pozdrawiam

      Usuń
  29. Pięknie Maszko- jak zawsze jesteś Mistrzynią w tworzeniu klimatów. Miło u Ciebie, z przyjemnością skorzystam z zaproszenia...
    Niech Nowy Rok przyniesie radość , szczęście i pomyślność temu domowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że nie mieszkasz bliżej. Dziękuję za wszystko.Pozdrawiam

      Usuń
  30. Pięknie, klimatycznie, Twoich zdjęć nigdy dość.
    Maszko, w Nowym Roku nowych marzeń i ich realizacji, jak najmniej starych trosk, wiele życzliwości od starych i nowych przyjaciół życzy stara/wierna czytelniczka. Mariola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starych kocham najbardzie4j chociaż wiem , nie zawsze im to daję odczuć. Pozdrowienia dla Ciebie Mariolko ) zawsze miałam żal do rodziców ,że nie chcieli przedłużyć mojego imienia o te kilka literek )

      Usuń
  31. Piękny wystrój świąteczny, bardzo klimatycznie, elegancko. Wszystkiego dobrego w nowym roku, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancko to chyba nie bardzo . Drabina z elegancją ma nic wspólnego.Dziękuję za życzenia i tak samo życzę.

      Usuń
  32. Ja też w tym roku do ostatniej chwili sie zbierałam...
    Ale tak sobie pomyślałam, że chętnie zmieniłambym sie w skrzata na kilka dni i pomieszkała w Twoim Zaczarowanym Ogrodzie, a teraz to i w domu jakiś kącik bym znalazła i przycupnęła. Bo Twój dom, na pół magiczny na pół artystyczny to idealne miejsce dla skrzatów. No tak, ale pewnie u Ciebie juz są jakieś...
    Pozdrawiam najcieplej
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzatów w domu nigdy zbyt wiele. Zapraszam :-)i pozdrawiam :-)

      Usuń
  33. Aż się chce, by Święta trwały i trwały :) Dziękuję za wyróżnienie, jakie mnie tu spotkało, że pokazałaś kartkę z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia w kuchni to mój główny świąteczny akcent i to ja czuję się wyróżniona i zaszczycona.

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że mnóstwo rzeczy mi się podoba w dekoracji, Bramasolowy łosiek ujmuje za serce, ale ukradłabym Ci szklane choinki-pojemniki. Są fantastyczne!

      Usuń
  34. Pięknie! Lubię zaglądać do Ciebie, w święta i na co dzień! :)
    Serdeczności Maszko, wszystkiego, co najlepsze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekny post i dekoracje zafascynował mnie łoś na drzwiach oraz konik na biegunach
    DO SIEGO ROKU serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Moja droga
    radosnego i szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę,
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być i
    z nadzieją bez której nie da się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego w tym 2014 roku. Siły, zapału, zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe świąteczne aranżacje. Wypatrzyłam wiele pięknych przedmiotów w Twoim domu. Pozostaję pod ogromnym wrażeniem. Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Urok domu w dekoracjach świątecznych zachwycił. Cudnie że aż dech zapiera.
    Poświąteczne serdeczności i moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ach, ile zdjęć! uwielbiam odglądać wnętrza u innych ludzi, zawsze można podpatrzeć coś ciekawego :) Śliczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To było najpiękniej urządzony świątecznie i nie tylko dom jaki miałam okazję widzieć dotychczas, no po prostu jestem zazdrosna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepięknie, przeświątecznie! Wszystkiego Dobrego w tym roku Maszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Już dawno miałam Ci to napisać: Gdyby organizowali wycieczki po domach blogowiczek stałabym nawet całą noc byleby zapisać się na zwiedzanie Twojej hacjendy :) Strasznie mnie Twój dom intryguje oczywiście w pozytywnym sensie. A Wasze klimaty świąteczne są po prostu na medal !

    OdpowiedzUsuń
  44. Wgapiam się w twoje zasłony...Może to jest mysl?. (pociągnę ten wątek w świeżym temacie)

    OdpowiedzUsuń