czwartek, 12 grudnia 2013

ekspresowo


Wiem , wiem , trochę późno . Właśnie sobie uprzytomniłam ,że do świąt niecałe dwa tygodnie. Więc zrobimy Candy w trybie ekspresowym . Mam nadzieję ,że święta będą białe i zestawik ode mnie ładnie się wpisze w świąteczną kolorystykę. Kafeterka 1,2 l z sercem i jeleniami oraz dwie śnieżnobiałe emaliowane miseczki. I chciałabym napisać ,że to produkt naszej olkuskiej "Emalii" chociaż loga  tej firmy na tych naczyniach nie znajdziecie ,bo to produkcja dla "Mundern - Email". No cóż -nadal jesteśmy tanią siłą roboczą . Zastanawiałam się jak wybrać zwycięzcę ale chyba znowu odbędzie się tradycyjne losowanie.A następnym razem chyba wygra ten kto napisze najdłuższy komentarz i będzie to najprawdopodobniej  anonimowa Irena :-). Oczywiście odpiszę na komentarze do poprzedniego posta ale chyba jutro jak już trochę dojdę do siebie po dzisiejszym dość ciężkim dniu. Ogłoszenie jednak chciałam puścić w sieć ,bo przecież inaczej się nie wyrobię. Losowanie w niedzielny wieczór i czuwajcie ,bo na rano muszę mieć adres zwycięzcy ,żeby jak najszybciej w poniedziałek wysłać paczkę. A słoje jak widzicie znowu pełne. Dzielnie się trzymam i już nie podjadam. Na maile też odpiszę i wyślę przelew i zmierzę kolczyka i poszperam w fotkach i o roślinkach też pamiętam .....Boże jak mi wstyd....

61 komentarzy:

  1. to skoro w tym candy długość komentarza jeszcze nie ma znaczenia to ja szybko się zapisuje i uciekam bo to już 1 w nocy.
    A ciasteczkom ja bym nie potrafiła się oprzeć! wyglądają smakowicie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj:)cóż za piękny obrazek w świąteczno-grudniowym klimacie;tylko utworu wham brakuje:)
    cudne te nagrody.na sielską nutę.zapisuję się,raz się żyje!

    pozdrowienia!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jeszcze nie świątecznie, bo kuchnia ciągle w remoncie :( Oczywiście zapisuję się :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w ogóle nie lubię pisać komentarzy choć zawsze do Ciebie zaglądam z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ustawiam się! ojojoj cudnie byłoby wygrać taki zestawik! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszka, Maszka.....Ty to zawsze coś pięknego podarujesz :D Może uda mi się wygrać, zwłaszcza, że dzbanek z czerwonym serduszkiem i jeleniami baaardzo by mi się przydał, bo w tym roku święta u mnie na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maszko, u Ciebie znów takie cuda do wygrania! Emalię z Olkusza uwielbiam. :)
    Wylosuj mnie, co? :))))
    Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo tu przyjemnie, śliczne zdjęcia, cudny ogród, a candy rewelacja. Piszę się na nie i bardzo ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz- a te cukierasy za dzbankiem to Twój produkt? Bo jakby to ja - to ja poproszę pierniczki, czajniczek przekażesz na szczytny cel. Buziolam

    OdpowiedzUsuń
  10. Maszko Ty jesteś niesamowita !
    zganiana, zalatana , a jeszcze o o nas pamietasz i chcesz nam cos podarować ,rób swoje i się nie przejmuj , a wszystko w swoim czasie ;) widocznie tak miało być :****
    a ten dzbanuszek piekny jest!!! no nie gdzie Ty te rzeczy wynajdujesz ??
    oczarował mnie od pierwszego spojrzenia
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. No to ja też spróbuję szczęścia, bo takie śliczne nagrody.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce po te cudności i liczę na szczęśliwą gwiazdeczkę. Uwielbiam emalie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...chyba grudzień ma to do siebie, że wystawia nas w sprincie, choć bardziej nam leży maraton...ojoj, na sportowo mi się skojarzyło:) podkradam słodkości i pędzę dalej:):):)
    za kafeterką przepadłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zeżarło mi komentarz... Więc jeszcze raz:
    Piękne prezenty, ustawiam sie w kolejce :)
    Wiesz, że między innymi dzięki Tobie odkryłam i zakochałam sie w naszej olkuskiej emalii?
    I powtórzę za Avreą: gdzie Ty te cuda wynajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też z chęcią ustawiam się w kolejce do konkursu o cudne prezenty, pozdrawiam ela (elagiza@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rogacze na dzbanku mnie zauroczyły- piękne i takie mega świąteczne (jak dla mnie). Pewnie,że chciałabym stać się ich posiadaczką więc się zapisuję z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maszko, nie przejmuj się, ja od ub czwartku spie po 2-3 godz. dziś z okazji urodzin dostałam 5 godzin snu, i ale jestem w tyle ze wszystkim tyle mam pracy... bywa i tak i smak , oby do świat, ustawiam się bo cudności rozdajesz cudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisuję się do zabawy i ustawiam się grzecznie w kolejce. Nagroda cudna, może mi sie poszczęści ....:-)
    Pozdrawiam gorąco Małgosia (malurb@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudny dzbanuszek!:) I ja pomawiam pytanie gdzie Ty takie cudne rzeczy wynajdujesz!! :) Ustawiam się cichutko w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja spróbuję szczęścia. Również się zapisuję.
    A te pełne pyszności słoje właśnie mnie zachęciły do świątecznych wypieków. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja koniecznie się zapisuję :) Kafejnik jest przepiękny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. kafeterka piękna więc się do zabawy zgłaszam. poza tym smakowicie wygląda zawartość słoików, a mnie wstyd, bo u mnie jeszcze nic a nic. Tylko jedno mam usprawiedliwienie, że w pracy przez jakiś czas musiałam manufakturę otworzyć :) i zajmowało to czas również poza pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje doświadczenie w candy wskazuje na to, że nie mam po co brać w nich udziału - poprostu nigdy nie mam szczęścia w losowaniach. Ale i tak zawsze staję w kolejce i tym razem też tak będzie, tym bardziej, że nagrody śliczne :)
    A pierniczki to chętnie bym skubnęła :) Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  25. Się zapisuję do losowania:). Ciasteczka i pierniczki same serduszkowe u Ciebie. Jak myślisz, doczekają do Świąt?
    Pozdrawiam serdecznie. Gabriela.
    PS. Szkoda że tak rzadko piszesz:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja, ja ,ja tez chce wiec sie zapisuje!sciskam i mam nadzieje ze to bede ja!

    OdpowiedzUsuń
  27. O!!!! i ja poproszę. Staję w kolejce i liczę na szczęście. Oj pasowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz przepis na te ciasteczka, moje się zjadły i muszę coś nowego upiec hihi
    A z tą emalią to myślę że miseczki do włóczek by mi się przydały a kawa już biegnę kupić bo się skończyła - DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  29. to ja te ciasteczka poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam nadrobić zaległości w niedzielę właśnie, ale coś mnie tknęło i zasiadłam teraz, choć oczka na zapałki...:) Miałam nosa jak widać - Candy wpisze się w święta i na wodzie i po lodzie i po śniegu i te w biegu...z Mikołajem czy Gwiazdorem, byle tylko z fest humorem:) Czy z Munderna czy z Olkusza, kafeterka serce rusza, list pospiesznie napisałam no i jeszcze zrymowałam...Grafomańskim wpisem kończę - te ciasteczka też dołączysz???
    Teraz to mi wstyd, ale co tam, nie zawsze wierszem piszę, niech leci w eter...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale świetnie to napisałaś, powinnaś tak czasem rymować u siebie :)
      Pozdrawiam serdecznie, miłego wieczoru.

      Usuń
  31. I ja tez sprobuje bo znowu bialo-czerwona kombinacja i to dobra. bedzie wielka konkurencja ale nic nie wiadomo.. pierniki musze i ja upiec.
    usciski i trzymaj sie dobrze Maszo
    Basia z Serbii

    OdpowiedzUsuń
  32. Może mnie tym razem się poszczęsci! Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam ! Kala karchm91@interia eu

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wstydź się, kochana, nie wstydź, tylko losuj ;) - ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też mam spore zaległości w blogowaniu i masę fotek do pokazania i czas mnie goni i Święta idą yhhh... a naczynia piękne i ja zbieram takie białe :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Maszko, czytam Cię prawie od początku, uwielbiam Twoje wpisy, choć nie komentuję. Tym razem nie mogę się oprzeć i próbuję szczęścia w candy. Proszę, pisz częściej!
    Gosia (wgosiek@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super to ekspresowe rozdanie! Chętnie się przyłączę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale szybkie candy. Jeszcze zdarzę sie zapisać. Wspaniały zestaw na swieta a dzbanek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię ten blog,często tu zaglądam .Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam
    pa1982@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale śliczności postanowiłaś komuś zprezentować:) może to będę ja? och... tak bym chciała:) już lecę wkleić banerek:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dobrze że długość komentarza nie ma znaczenie bo już bym szans nie miała:)a tak jakieś światełko w tunelu

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny zestaw. Staję w kolejce. Ciacha kuszą, niedługo i ja się biorę za pieczenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Grzecznie ustawiam się w ogonku po ten uroczy zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja też, i ja też!!!!!Emalię uwielbiam i Twój uroczy zestaw skradł moje serducho...oj, byłoby miło, by na mnie trafiło...pozdrawiam cieplutko
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekając na sen... zapisuje się :)) kafeterka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  47. no musze potwierdzić zdanie kolezanek .. piękne cuda wynajdujesz .. dzbanuszek marzenie :0 ustawiam sie w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Imbryczek idealny na kakałko, a miseczki na pierniczki. Zapisuję się z wielkim smakiem na te cukierasy. Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam,alez piekne candy.Zapisuje sie z przyjemnoscia.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny ten czajniczek :D Chętnie bym przygarnęła ;) więc też ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba troszkę na ostatnią chwilę zgłaszam swój udział. Piękne rzeczy oddajesz w candy. Ja również zapraszam na candy : http://mirabellmirabelka.blogspot.com/2013/12/ciastkowe-candy-u-madam-mirabell.html Dla mnie te świeta już i tak na pewno będą wyjątkowe. Mam nadzieję, że dla Ciebie również. Życzę Ci wesołych i wyjątkowych chwil w rodzinnej atmosferze. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. U Ciebie bez takich wspaniłości ani rusz więc staję do kolejki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta kafeterka urzekła moją Ukochaną, dlatego ustawiam się w kolejce aby ją uradować. Wesołych i rodzinnych Świąt, Maszko.
    Mój mail: mateusz@dzieszko.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Zrobiłam listę. zwijam losy i za chwilę odbędzie się losowanie. Ostatni dzwonek ,żeby jeszcze się załapać.

    OdpowiedzUsuń
  55. no dobrze,lista zamknieta. losy trzymam w jednej rece dlatego nie pisze po polsku. ide szukac jakiejs sierotki.

    OdpowiedzUsuń
  56. To i ja postoję w tej kolejce, chociaż jako Anonim pewnie jestem bez szans :( Ale co mi tam, spróbuję :) zetaga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. A to się w porę obudziłam hahahahhahahaha zetaga

    OdpowiedzUsuń
  58. piękny masz dom, salon kuchnie. A ta drabina :-) cudo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń