piątek, 2 stycznia 2015

a gdy spadł pierwszy śnieg.....



  Wiem , marny to post bez obrazków:-). Miałam uzupełnić  ten poprzedni ale stwierdziłam ,że w sumie fajnie mieć dwa posty na koncie w pierwszym dniu Nowego Roku.Może to będzie znak rewolucyjnych zmian na blogu? .......zatem spadł w pierwszy dzień świąt. Niewiele tego ale i tyle dobre. Ogród dostał nową odświętną sukienkę i aż się prosił o sesję. Więc ryzykując  odmrożenie palcy ruszyłam z aparatem na podbój narniowego przedsionka. Palce jeszcze nie odpadły ale z tego przejęcia zapomnialam zalożyć coś dłuższego na nogi a miałam leginsy do łydek a buciki trochę krótsze. Na szczęście jednak nogi też nie odpadły i nawet zatańczyły wczoraj przykładnie w takt przebojów sprzed lat. Wszystko na swoim miejscu czego i wam życzę w Nowym Roku :-)





















Zdjęcia się zgrywały i zgrywały i zrobiło się po północy . Nie będzie więc dwóch postów w jeden dzień tym razem ale przed nami cały długi rok więc wszystko się zdarzyć może .

49 komentarzy:

  1. Wszystko dobre niech sie zdarzy a zdjecia mnie zachwycily, i ogladam je po kilka razy , ladnie w ogrodzie z tymi czerwonymi detalami , sanki tez dodaja uroku i koloru i jeszcze podobaja mi sie niebieskie drzwi. Mam nadzieje ,ze sniegu jeszcze bedzie wiecej, bo zima ma byc zima przecie...pozdrawiam noworocznie zyczac podwojnych postow w jeden dzien.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już po zimie . Temperatura na plusie i wszystko stopniało. Grażynko a co taka cisza u Ciebie ? Też bym się chętnie pozachwycała. Buziaki

      Usuń
    2. Juz trzy tygodnie mam corke portugalska z rodzina w domu, w tym mala wnuczka 10miesieczna...czyli wiele rejwachu i pelnia zajec i wyjsc z domu. Mala Fofizofi nie daje ani chwili wolnego czasu, w przyszlym tygodniu wroci normalny tryb mego zycia wiec pewnie cos zamieszcze! Sciskam Cie serdecznie!!!

      Usuń
    3. Tak też myślałam ,że masz wnusie i przepadłaś w związku z tym. Ciesz siętymi chwilami a potem wszystko nam opowiedz . Buziaki

      Usuń
  2. cuuuudownie po prostu! na tych zdjęciach zima jest taka piękna:) jesteś Mistrzynią, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mistrzynię :-). Ja myślę ,że zima rzeczywiście jest bardzo fotogeniczna zwłaszcza , gdy sięjej doda trochę koloru.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ale, ale... jeżeli każdy dzień tego roku doprawisz jednym postem... to i tak będzie czym się cieszyć :)
    A zawsze w przyszłym roku będziesz mogła poprawić wynik ;)
    A ten drugi post, to dla mnie sama zazdrość! :)) ...
    Cudne, bajeczne zdjęcia. Powtarzam się.
    Te wszystkie czerwone akcenty, zieleń sanek, lazur drzwi i żółte brzuszki sikorek podkreślają piękno białej zimy.
    Wspaniała harmonia kolorów.
    Nie wiem czy wracałaś do poprzedniego wpisu, więc podrzucę jeszcze raz, najpiękniejsze brzmienie migawki ;) (po1min 50sek)
    https://www.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Y

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penelopo, nie zazdrość tylko łap za aparat bo masz co fotografować. Te Wasze okoliczności przyrody są zachwycające .Kolory cieszą mnie bardzo zwłaszcza na białym tle.Czytam wszystkie komentarze na poczcie więc nawet jakbym nie wracała tobym czytała. Niezwykły ptasio.Migawka rewelacyjna .Nawet różne czasy naświetlenia sobie ustawia. Słyszałam też piłę spalinową i normalną. Pocieszny

      Usuń
    2. Ja ciągle walczę z gmail-em, bo mi wyrzuca powiadomienia do spamów... i tylko sporadyczne mam w odebranych.
      Co jakiś czas z uporem przerzucam je ręcznie ze spamów , ale sytuacja poprawia się tylko na jakiś czas i wraca do punktu wyjścia :/

      Usuń
  4. Bajeczka, a te czerwone bombki, jak już pisałam wyglądają rewelacyjnie w Twoim pięknym ogrodzie. Dodają szyku i wprawiają człowieka w radosny, nastrój. Ciekawa jestem czy ptaszki nie mylą ich z jabłuszkami?
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Maszko, dla Ciebie i całej rodziny:))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie cieszą te niby jabłuszka .Nie zauważyłam ruchu ptaków przy nich ale nawet jeśli mylą to chyba krzywdy sobie nie robią. Karmniki za to ciągle oblegane.I dla Was Haniu spełnienia marzeń wszelkich.

      Usuń
  5. Obejrzałam z przyjemnością ... piękny ogród, świetny pomysł z bombkami
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Całą przyjemność po mojej stronie;.Wszystkiego dobrego również

      Usuń
  6. Bajecznie i tajemniczo;)Lubię zagladac do ogrodow zimà i za drzewami podgladac domki i co wokol nich;) Lubie zagladac do okien i podpatrywac w okna;)Te niebieskie drzwi piekne i na balkonie w oknach romantycznie ladne zaslonki.;) Ogrod zachwyca nawet goly zimowy a jakze bogaty;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach najwazniejsze:)Wszystkiego dobrego w 2015:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zaglądać ludziom do okien tylko że nastała pora rolet i wszyscy się szczelnie zasłaniają. Pamiętam spacer przed laty po pewnej holenderskiej wiosce . Widziałam ludzi siedzących przy stole , krzątające się w kuchni panie domu, wylegujące się na parapetach koty. Postanowiłam ,że też tak będę miała i nie zastawię tego widoku żadną roletą. Roleta czy zasłona to broń obosieczna. Mnie nie widać ale i ja nie widzę . Te romantyczne zasłonki lubię ale już ich prasowania nie za bardzo . Czterometrowe kawałki batystu dają w kość.Wszystkiego dobrego również dla Ciebie.

      Usuń
  8. Magiczne fotki z ogrodu w zimowej szacie :)
    Jak zawsze zresztą. Bardzo, bardzo lubię Twoje zdjęcia i czekam na nie zawsze z niecierpliwością.
    Dlatego już się cieszę na te częstsze posty :)

    Uściski Maszko
    Wiola z Vintage Garden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Częstsze posty ? Wystartowałam jak wystrzelona noworoczna petarda . Obym nie zgasła tak samo szybko. Dziękuję i dobrego roku życzę.

      Usuń
  9. Pięknie prezentuje się Twój ogród w zimowej szacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już po szacie. Dziś halny wszystko stopił.

      Usuń
  10. Bardzo obiecujące, dwa posty do smakowania! Kiedy oglądam twoje zdjęcia, to jestem zachwyconą Gerdą w zimowym ogrodzie. Na szczęscie można wracac do tych zdjęc wiele razy i zachowac to uczucie na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gerda oburzona potwornie ,że ją uwieczniłam. To nie ta sama miła Gerda z baśni :-). Można wracać do woli :-)

      Usuń
  11. Przepiękny, magiczny klimat :)
    Pozdrawiam i życzę dobrego roku!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrego również dla Ciebie.

      Usuń
  12. Zieleń, czerwień i biel... piekne ogrodowe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel zrobiła dużo dobrego w kolorystyce tych świąt. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Ach taki cudny noworoczny prezent, spacer po Twoim bajkowym ogrodzie. Dziękuję :) W delikatnej zimowej szacie pięknie się prezentuje i do tego te czerwone banieczki, jestem zachwycona!
    Zdrowego i pełnego dobrych chwil roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też sobie zrobiłam prezent tym spacerkiem. Mimo ,że mrozik szczypał to była miła przechadzka. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku również.

      Usuń
  14. Jak dobrze, że pomimo braku kompletnego odzienia, nie zrezygnowałaś z tej sesji cudnej ;) Pięknie jest :) Zimy w tym roku jak na lekarstwo, u nas już po śniegu żadnego śladu, szaro i czarno, więc miło tak popatrzeć na narniowe zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech , i u mnie już po zimie ale ciągle mam nadzieję na zaspy. łopaty odśnieżające oczekują. O tym, że mam gołe łydki zorientowałam się w połowie wycieczki. Dobrze ,że nie pognałam tak na wieś.Sciskam

      Usuń
    2. Ja też jeszcze wyczekuję i wyglądam na prawdziwą zimę z kopami bieluchnego śniegu i mrozem szczypiącym policzki w południowym słońcu :)

      Usuń
  15. Oglądam twoje zdjęcia i czuję się w innym wymiarze.
    Dziękuję za doznania.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszyłaś mnie. Takie było założenie. inny wymiar . Może ktoś dopisze bajkę ?Uściski posyłam

      Usuń
  16. Dobrego roku. A ogród bajkowy. Co to za krzew na 3 zdjęciu?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu i Tobie dobrego roku życzę . A na zdjęciu kalina wonna - kwitnie jako pierwsza i jak sama nazwa wskazuje pachnie nieziemsko.

      Usuń
  17. piękne zimowe zdjęcia :)) cieszę się, że wszystko pozostało na swoim miejscu ;)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) i większej ilości wpisów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę bo byłoby trudno robić zdjęcia bez rąk i nóg. Tobie również dobrego roku życzę.

      Usuń
  18. Oglądam te Twoje bombeczki i zachwycam się nimi już od jakiegoś czasu, ale na tych zdjęciach zobaczyłam zamiast nich małe rajskie jabłuszka. Zastanawiałam się też nad Twoim pytaniem o kolor sanek i dochodzę do wniosku, że ta wersja bardzo im służy, a będzie jeszcze lepsza na nasze typowe szaro-bure dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie takie małe Aga. Jabłuszka niestety już opadły ale są takie odmiany , które utrzymują owoce nawet podczas mroźnej zimy. Muszę się za takimi porozglądać. Pocieszyłaś mnie w kwestii sanek bo przekonana do końca nie jestem.Ciekawe jak się sprawdzą na śniegu. Na pewno nie zginą.

      Usuń
  19. Czerwień jest bardzo energetyczna w zaśnieżone dni. Dużo energii w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wyglądam przez okno i od razu mi weselej i cieplej. Wszystkiego dobrego również.

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. I u mnie już nie ma śniegu niestety, pada deszcz... A do robienia zdjęć zimą odkryłam niedawno "mitenki z klapką". Są rewelacyjne, wystają tylko końcówki paluszków i w każdej chwili można na nie naciągnąć klapkę. Znakomity wynalazek, kupiłam na swoim ryneczku, rozejrzyj się u siebie, ewentualnie kup na All, naprawdę warto.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Maszko, pieknieeeee !!!!! I pomyslec, ze bylas w "krotkich leginsach" . Jakie byby zdjecia gdybys wyszla ubrana po ludzku ???? Zreszta, lepszych i Tak Nie mozna zrobic ! Sciskam na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaah, kocham zimę! :D <3

    www.correct-incorrect.blogspot.com (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, piękny klimat...zostaję na dłużej i zapraszam do siebie:))) http://takpoprostudom.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń