poniedziałek, 17 marca 2014

zielono mi ...i niebiesko

Moje drogie. postu podsumowującego moje dwuletniego blogowania dziś nie będzie ,bo i tak jestem mocno spóźniona a ponadto głowa mi pęka. Zrobię to przy okazji losowania , które przewiduję w pierwszy dzień wiosny. Nie lubię przeciągać zabawy w nieskończoność a poza tym jestem bardzo ciekawa komu tym razem szczęście dopisze. Przyznam ,że inaczej miał początkowo wyglądać ten zestaw ale koniec końców wygląda to tak jak na załączonym obrazku. Trochę  światło dziś było marne do robienia zdjęć dlatego te kolory średnio oddają to jakie są naprawdę. Wiem ,że ładniejsze byłyby te naczynia , gdyby miały białe brzegi no ale wyboru nie było. Mam zamiar zorganizować akcję , która nakłoniłaby osoby decydujące o wzornictwie w Emalii do zrezygnowania z tej czerni no chyba ,że byłyby to całe czarne naczynia ( a pojawiła się właśnie seria "Nostalgia " w czerni.
W skład zestawu wchodzą 3 garnki -pojemniki z przykrywkami po jednym w kolorze błękitu, mięty i zieleni, w określeniu której miałysmy z Ondraszą problem a fabryka nazwała ją po prostu " pastelową zielenią " :-).Do tego jest mniejszy pojemnik- cukiernica w kolorze jasniejszym od tej pastelowej zieleni. Ja bym powiedziała ,że to już prawie cytrynka i w takim samym kolorze kubeczek a drugi kubeczek jak niebo ale jaśniejsze niż to na garneczku :-). I jeszcze po dwie małe miseczki w kolorze ciemniejszego błękitu i zieleni mniej i bardziej miętowej . Na dokładkę dwa mini durszlaczki białe.Tym sposobem wyszła taka zielono niebieska wiosenna tęcza. Piszcie ,że chcecie jąmieć. To jedyne , co trzeba ,żeby wziąć udziałw zabawie. Zapraszam i buziaki przesyłam.

p.s. Blogger coś mi dziś szwankuje .Mam nadzieję ,że tym razem udostępni tekst należycie.

125 komentarzy:

  1. widze,ze post Ci polecial w przestrzen, zanim skonczylas pisac...pozdrawiam i niech glowa przestanie bolec!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Grażynko. Nawet nie zauważyłam ,że ukazał się w takiej niedokończonej formie.Coś dziś się dzieje niedobrego . Udostępniałam po zakończeniu :-). Może uda mi się to naprawić :-). Wzięłam procha to może się rozejdzie po kościach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się udało . Ale się zestresowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze ,ze chce jamiec!!! mnie glowa tez dzis bolala ale kawa zrobila swoje i juz nie boli...ale w Wenezueli trudno by glowa nie pekala z bolesci nad krajem...caluje

      Usuń
    2. Cieszę się,że Ci się podobają kolorki. Wiem ,że może głowa boleć od tego co się dzieje. U nas też ciągle tylko o wojnie mówią a ja mam przecież dwóch synów w rezerwie.

      Usuń
  4. ale soczyste kolorki!
    przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, znowu takie cuda !!! Oczywiście chętnie bym je przygarnęła... Serdecznie pozdrawiam. Marzena /marzena.mszyca@wp.pl /

    OdpowiedzUsuń
  6. a kto by nie chciał przygarnąć takiej wiosny ????? a swoją drogą coś z tymi głowami nie tak, moja też dziś boli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zmiana ciśnienia. Tak to bywa na wiosnę. Poproszę o adres mailowy , jeśli chcesz być na liście. :-)

      Usuń
  7. maszko, maszeńko ja bardzo , bardzo chciałabym ją mieć ;)
    Uwielbiam emalię i zgadzam się z Tobą, że te czarne obwódki mogliby sobie czasami darować ;) Chętnie dołączę się do Twojej akcji kiedy będziesz ją organizować. A takich mini durszlaczków to jeszcze nie widziałam :)
    Dzisiejsza pogoda przyprawia nas o ten ból głowy i dlatego ; 'Oby do wiosny' z nadzieją na wiosenną emalię:)
    Pozdrawiam
    ania c.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto by nie chciał? Pewnie, że chce! A gdy szczęśliwy los należał do mnie to byłabym bardzo, bardzo zadowolona.
    Nie spodziewałam się takiego ogromnego zestawu.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też dołączam się do zabawy, marzę o ślicznym komplecie i zacieram łapki kibicując sobie i reszcie :) I gratulacje z okazji blogowych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna u Ciebie nawet w kubeczkach....
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę baaaaardzo :) I gdyby co, to proszę aby poczekały na mnie, bo w tym czasie mnie nie będzie a tam gdzie będę nie będę miała łączności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze , poczeka. Prawdopodobieństwo ,że wygrasz jest :-)

      Usuń
  12. Ja też chcę mieć taki śliczny wiosenny komplet. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja że jestem po uszy zakochana w emalii to nie mogę przeoczyć takiego pięknego kompleciku:) będę bardzo mocno trzymała za siebie kciuki bo przydałaby mi się "mała" nagroda za to że od kilku dni trzyma mnie choroba i nie chce puścić :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak , zasługujesz na nagrodę:-)

      Usuń
  14. Ach wchodze i co widzę ???? Maszka zwariowała i prezenty cudaśne rozdaje :) Skakałabym pod sufit jak by się udalo przytulić takie cudne Emalie ... chucham i dmucham zaklinając los ,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och! Chcę... Chcę je mieć! Piękne, pastelowe emaliowane naczynka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa lata w blogosferze-gratulacje! Ja dopiero zbliżam sie do roczku więc jeszcze raczkuję ;p
    Piękny zestaw!!!! Mogę i ja w kolejeczkę ?! :)
    Miłego tygodnia!
    P.s.To chyba przez ten wicher-mnie tez głowa od kilku dni boli .p

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze naczynka, przydałyby mi się, bardzo :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję bólu głowy. Ja ostatnio cierpiałam ciurkiem dwa dni i noce :(
    Super naczynka, z chęcią przygarnę.
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. Również się zapisuje, naczynia są śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. o rany ale cudne rzeczy!:) marze by je miec:)

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja i ja
    bo wiosna i trawa będzie rosła ;)
    i słońce zaświeci
    i na dworze będą bawić się dzieci...
    ale mi się rymek wstawił

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ,że nawet pytałam o takie komplety garnków dla małych dziewczynek ale niestety nie produkują już albo jeszcze. Gdy byłam mała to miałam taki w kolorze mięty .

      Usuń
  22. ale śliczności!!!! :-) a co, jak szaleć to szaleć, też ustawiam się w kolejce, pozdrawiam cieplutko Danusia O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona Dana :-). Kochana jesteś

      Usuń
  23. piękne te naczynia emaliowane, cudowne kształty... z przyjemnością wezmę udział w zabawie. serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja, jeszcze ja chętna jestem!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham emalię, więc jak mam się nie zgłosić? ;))
    I z niecierpliwością czekam na piątek. :)
    Maszko, skąd Ty bierzesz te cudowności? Ze strony olkusza?
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam ze strony. Nie przepadam za zakupami internetowymi. Lubię omacać i poprzebierać :-).

      Usuń
    2. Zazdroszczę! ;) W mojej okolicy nie ma takiej emalii :(

      Usuń
  26. I ja i ja chcę mieć takie ładne kolorki w domu! Moja kuchnia nie jest biała tylko niebieska więc nie przeszkadza mi czerna obwódka na naczynich, a kolorki ładnie będą pasowały do wnętrza :-) Tylko żeby mi się udało wygrać :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też podobają się te śliczne garneczki. Może szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapomniałam się podpisać Renata K

    OdpowiedzUsuń
  29. Poszalałaś Kochana:-)
    Zapisuję się oczywiście!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana! Chyba nie muszę pisać, że chcę je mieć?:) Ale powiem ładniej- poproszę, chętnie przyjmę, będę szczęśliwa:) Pozdrawiam cię bardzo serdecznie, całuję w nosek:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ach, to ja bardzo, bardzo, a nawet BARDZO, BARDZO chcę taki zestaw mieć ;))) Pozdrawiam wiosennie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. No oczywiście, że chciałabym je mieć:)
    Zgłaszam się z chęciami ogromnych rozmiarów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały misz masz kolorów:-) z wielka chęcią wezmę udział w zabawie i trzymam mocno kciuki:-) dasz wiarę ze nie mam jeszcze ani jednego swojego garnka :( muszę korzystać z garnków teściowej :( zatem nagroda jak dla mnie bylaby idealna. I praktyczna i ładna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie może być ,żebyś w teściowej garach gotowała . Trzeba to koniecznie zmienić :-)

      Usuń
  35. Chcę i ja:)
    Zestaw niebiańsko pastelowy, ale nie słodki-różu nie ma, i chyba dobrze:) Pytanie krótkie przy okazji: czy emalie bywają po prostu żółte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc tu mnie masz , bo prawda jest taka ,że miało być na żółto bo ostatnio ten właśnie kolor bardzo chodzi za mną. No ale nie było zbyt dużego wyboru. Z takiej prawdziwej mocno żółtej żółci były fajne miseczki w trzech rozmiarach ale miały o zgrozo brązowe brzegi. Naprawdę mam ochotę tam wpaść i im nagadać do słuchu.

      Usuń
  36. Jak ja kocham emaliowane naczynia!!! :D Oczywiście się dopisuję ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluje dwóch latek. Nie uwierzysz Maszko, ale moja przygoda z bloggerem zaczęła się od Twoich niezapominajek.Szukałam na Googlu jak się z nimi obchodzić i tak jakoś od zdjęcia dotarłam do Twojego posta (http://maszape.blogspot.com/2012/05/w-warzywniku.html). A jak dotarłam, zostałam do dziś. Niniejszym pisze się na losowanie a przy okazji proponuje kolor miseczek nazwać niezapominajkowym i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, czyli kojarzę Ci się z niezapominajkami. A ja właśnie odkryłam kilka dni temu ,że będą ich w tym roku całe połacie w ogrodzie . Masz rację - miseczki mają kolor niezapominajek.

      Usuń
    2. Tak właśnie niezapominajkowo Cie widzę. Patrząc na kilkanaście roślinek, które ostały się z mojego zeszłorocznego, debiutanckiego siewu trudno uwierzyć, że potrafią aż tak się rozrosnąć. Cóż, ogród uczy cierpliwości.

      Usuń
  38. To prawdziwie kolorowy zawrót głowy, dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce - to chyba jedyne miejsce gdzie jeszcze są kolejki :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. i jak tu nie chcieć takiego cudnego zestawu emalii :) jeśli można to staje w kolejce a nuż coś wystoję :)) pozdrawiam Ania Ś. ospan0501@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawię się w kolejce to może i do mnie uśmiechnie się szczęście i przypadnie mi w udziale emaliowane naczynko.

    OdpowiedzUsuń
  41. same emaliowe śliczności i to w takich pastelowych kolorach. I jak tu nie stanąć w kolejce?! No to stoję i ja:) A Tobie Maszko życzę kolejnych latek z nami, bądź naszą inspiracją nadal :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka szkoda, że moje szafki już nie pomieszczą tych cudnych garneczków :( Ale kto powiedział, że jestem rozsądna? Oczywiście, że chciałabym je mieć :) Ale przede wszystkim cieszę się, że "mam" Ciebie i Twojego bloga - dziękuję Ci za minione dwa lata upiększania świata w sieci i proszę o więcej :) Rocznicowe buziaki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O mateńko! Jaki zestaw :) Oczywiście, że chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście ze sie piszę i zaciskam piąstki na szczęście.pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  45. Boze! Chce miec te tecze!! Amen!!
    Maszo! Gratuluje 2 lat, oby tak dalej i oby czesciej Cie czytac, zawsze mi sie poprawi humor po przeczytaniu Twojego wpisu, tak ze wpisuj dalej..
    usciski serdeczne
    Basia z S.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej , ja też staję w kolejce po te cudeńka
    piatkowepysznosci@op.pl
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy ja chce? No pewnie że tak, ja muszę je mieć. Mam już od ciebie nasionka, a kwiaty które z nich wyrosły były cudne no i ten zestaw. Ach... wzdycham i łudzę się że być może mi się poszczęści tym razem
    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja to jestem ta nasta w kolejce :)
    Ale się porobiło ciasno jak za czasów *kolejek* .
    Halo ja poproszę te *cedzowniki*

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczny, wiosenny zestaw stworzyłaś..chcę go mieć bardzo:))) z różową emalią wyglądałyby super:)
    pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pastele mająto do siebie ,że wszystkie do siebie pasują nawet różowy z zielonym :-)

      Usuń
  50. Śliczne,klimatyczne,tak jak klimatyczny,przytulny jest ten blog,gratuluję rocznicy,pozdrawiam,zapisuję się oczywiście,Iwonka

    OdpowiedzUsuń
  51. O matko i córko, jak takie fajne rzeczy to i kolejka długa... Ale ja mam dzisiaj urodziny więc może ... ( nie żeby jakieś nakłanianie) maszyny losującej :-) Pozdrawiam z prawie słonecznego lasu

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne garnki. Ale w zasadzie nie garnków mi trzeba. Maszko, w związku z tym, że masz bliskie "związki" z emalią zapytuję czy Emalia ma inne niż pastelowe/żółte cedzidła? Marzy mi się np. białe z niebieskim brzegiem; albo czerwone z białym...
    Tak czy inaczej chyba sobie jakieś cedzidło kupie. Emaliowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz , marzyć można. Można nawet sobie zamówić ale tak naprawdę czekam na to zamówienie od sierpnia i ani widu ani słychu . Czasem się coś trafi .Zapytam i będę miała w pamięci jakby coś.Gdybym taki widziała to pewnie bym się też skusiła.łyżki cedzakowe niebieskie to są ale chyba też mają czarne brzegi.

      Usuń
  53. To i ja się dopisze do postu. Śliczne naczynka. A najbardziej mi sie podobają garnki z pokrywkami, bo jeszcze takich nie mam a na pewno by się przydały ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  54. PS. U mnie też odbywa się małe emaliowe Candy, więc zapraszam Ciebie na nie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Maszko gratuluję dwóch latek i 200 tysięcy wizyt na Twoim blogu. To taka podwójna radość:))) Prawdziwe piękności emaliowane w cudnych kolorach. Masz rację z tym czarnym kolorem, nawrzucaj im ode mnie, no jak można! Swoją drogą powinni płacić Tobie za reklamę najlepiej w cedzaczkach:))) Buziaki Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania ,nie miałabym nic przeciwko, ale nie mają pojęcia o tym co robię. Poza tym im chyba nie zależy na reklamie i na sprzedaży też. Kiedyś pod przykrywką garnków odbywała się w fabryce produkcja dla armii. Ciekawe na czym teraz zarabiają naprawdę.

      Usuń
  56. ależ one są cudne:)))))))))))))))))) marzenie je mieć...ale marzeniom trzeba pomagać:)) bardzo ,bardzo chetnie bym je przygarnęła:)))) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak po prostu można sobie tu stanąć po te cudeńka? :) To za piękne... Gratuluję Dwulatko :) Mnie też stuknęły 2 w grudniu, ale imprezy jeszcze nie wyprawiłam :)) Nie mogę uwierzyć patrząc na ten piękny zestaw. Pojemniczki są cudowne!!!
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  58. Garneczki śliczne, mam słabość do takich śliczności. Najlepsze życzenia na dalsze lata blogowania i zmykam. Dzielnie zrezygnuję z zabawy, bo już raz wygrałam tu emaliowane cudeńka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wygrałaś? Nie pamiętam. Ale na pewno takich nie wygrałaś :-)

      Usuń
  59. Ha ! Właśnie zawiesiłam miętowe zasłonki więc te śliczności pasowałyby w mojej kuchni "jak ulał " !!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się!!
    Popieram akcję białych brzegów :). Firma mogłaby też poprawić wyposażenie sklepu internetowego - to dla mnie jedyne miejsce gdzie można nabyć w rozsądnej cenie te naczynia a widzę że np Nostalgia znacznie tam jest okrojona. Kiedyś trzeba bedzie najechac na ten słynny sklep firmowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo, prawda jest taka ,że możesz być rozczarowana najeżdżając ten sklepik. Trzeba mieć wielkie szczęście, żeby coś fajnego upolować. Z cenami też jest różnie ale rzeczywiście bywają okazje.Ostatnio upolowałam za trzy złote świecznik, który w sieci chodzi po dwadzieścia kilka :-).Kiedyśmi tłumaczono ,że te czarne obwódki tak nie odpryskują jak białe ale mnie to i tak nie przekonuje .

      Usuń
  61. Pewnie,że chciałabym je mieć!A kto by nie chciała;D Widzę,że miks kolorystyczny wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jasne ,że chcę mieć taki cud zestaw i aż nie wierzę ,że on ot tak po prostu :) Ale pełna nadziei rzucam swój los do maszyny losującej. Pozdrowienia śle .

    OdpowiedzUsuń
  63. o mamo, ale jesteś szczodra :)
    Oczywiście, że chciałabym je bardzo - pełna nadziei wyczekuję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Wpadłam przypadkiem, więc skorzystam z zaproszenia, może ....
    Pozdrawiam serdecznie-H

    OdpowiedzUsuń
  65. jeju jaka Ty dla nas dobra jesteś! wspaniałe cuda rozdajesz... z wielką chęcią się zapiszę!:) mam nadzieję, że główka już nie boli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziś jestem jak skowronek ale pogoda wreszcie się naprawiła :-)

      Usuń
  66. Dlaczego taka kolejka! :) Nie darowałabym sobie, gdybym się nie zapisała, Maszko. Czekam więc, czekam na pierwszy dzień wiosny :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl ile będę musiała losów zwinąć.Chyba już muszę zacząć to robić bo dnia braknie :-)

      Usuń
  67. witam, dopisuję się dla tych mini durszlaczków :).Bożka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może tak maila swojego wpisz ,bo potem gdy wylosuje anonimowy to trudno się skontaktować. :-)

      Usuń
  68. Dzień dobry. Taki komplecik to marzenie. Chyba będę musiała się wybrać na wycieczkę do Olkusza, bo dostępność Nostalgii na stronie Emalii to porażka. można pomyśleć, że interes zwijają. Pozdrawiam serdeczne i dziękuję za super lekturę i ogrodowe inspiracje, co prawda nie od dwóch lat, a zaledwie od dwóch miesięcy.
    Nina (nina.koloczek@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  69. Śliczne Bardzo chcę....
    ulekkszczot@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudne! Pięknie by wyglądały w mojej kuchni,którą niebawem zasiedlę.

    OdpowiedzUsuń
  71. ojjjjjjjjjj Maszko......ja chcę....chce od dawna chce mieć u siebie takie wspaniałości!!!!!!!!! Pofantazjować dobra rzecz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Jejku! Jaki cudny komplecik!:) Nie zdziwi nikogo fakt że bardzo chciałabym je mieć!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Kocham emalię więc grzecznie staję w kolejce. Może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękny ten zestaw!! OPTYMISTYCZNY!!! Potrzebuję ostatnio sporej dawki optymizmu, więc chętnie przygarnę te cudeńka. Po prostu chcę je mieć! :-))
    Gośka
    gosiamtekla@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. ale naprawdę wystarczy napisać, że chcę i mieć odrobinę szczęścia? oj chcę chcę i jeszcze raz chcę!:)))

    OdpowiedzUsuń
  76. och jaki świetny zestaw!! bardzo bardzo chciałabym go przygarnąć!

    OdpowiedzUsuń
  77. A ja poproszę bardzo mnie wylosować:O)

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo chetnie przygarnelabym ten piekny komplecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. maszka, dziękuję za komentarz, nie wiedziałam, ze jesteś gdzieś z mojej okolicy:)
    A co do garneczków, są cudne, nawet z czarnymi brzegami, choć na szarym końcu, po cichu marzę o nich...
    pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja tez chcę je mieć! :)

    Gratuluję dwóch lat blogowania i tylu wiernych czytelników! Mam nadzieję, ze mój tez się kiedys doczeka takich pięeknych okazji do swiętowania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ha ! Właśnie zawiesiłam miętowe zasłonki więc te śliczności pasowałyby w mojej kuchni "jak ulał " !!!!! Pozdrawiam aneta0613@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Te kolorki pasują do siebie, pasowałyby do mojego domku, kuchni i nawet do mnie, a jak wygram, to nawet pod kolor się ubiorę:-)
    Piękny zestaw, wiesz, jak sprawić swoim czytelniczkom przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  83. Matko! Jakie cudowne! Wciąż się waham jaki kolor wybrać za przewodni w mojej kuchni, jak wygram to wątpliwości mi się same rozwieją :))) Te mini durszlaczki ! Idealne na garść czereśni, poziomek, albo malin, czyli w sam raz dla Sprężynki;) Aż mi ślinka cieknie :) Z wielką nadzieją czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja to zawsze emalię i wszędzie, uuuuwielbiam :)) wiec i ja dołączam go grona ewentualnych szczęśliwców :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  85. Tyle cudowności na raz? No nie wierzę! Mam nadzieję, że tym razem szczęście mi dopisze. Pozdrawiam serdecznie andziaszp@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Grzecznie ustawiam się w kolejce po te cuda. Pozdrawiam:)-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. No proszę, ale dzisiaj tutaj tłok. Zdrowia Ci życzę, bo ból głowy to fatalna sprawa.
    Takie wysokie garnki do gotowania szparagów, na dodatek emaliowane i w pięknych kolorach to moje marzenie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie Maszko, gratulując okrągłej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  88. Jejku jakie cuda! Ja też grzecznie staję w kolejce,może sie tym razem do mnie szczęscie uśmiechnie! :) Pozdrawiam serdecznie! Kala karchm91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  89. Maszko, szczodrość Twoja nie zna granic, cudowny zestaw przygotowałaś:) Emalię to ja bardzo lubię, zatem tak na końcu kolejki przycupnę i mocno ściskam kciuki. Może się uda, kto wie? Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Oczywiście że chcę wiec staje w kolejce:)
    Miłego dnia bez bólu głowy Maszko

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam emalię, a Ty serwujesz takie cudeńka. Staję w długaśnej kolejce po szczęśliwy los. :) Rocznicy gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jakie to szczęście, że drogi mnie tu zaprowadziły! Ustawiam się szybciutko w kolejce a sama lecę zwiedzać Twoje progi! A Maszkę z Miszką Ty znasz? Ja uwielbiam! I z Tego uwielbienia trafiłam do Ciebie haha!
    Pozdrawiam ciepluteńko i idę czytać!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  93. Maszko, pazernie zerkam na prezenty, bo już na moje puszki po wojtusiowym mleku patrzeć nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. och jeszcze ja chyba zdązyłam :) witaminka z kreatywnegobazarku

    OdpowiedzUsuń
  95. Ciekawe, czy jeszcze nie za późno napisać, że oczywiście - pragnę, pożądam, marzę o takiej tęczy...
    Gratuluję z okazji dwóch latek Twojego pisania: ciepłe dowcipne teksty i przepiękne zdjęcia, lubię do Ciebie zaglądać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ciekawe, czy to nie za późno w kolejce się ustawić, ale co tam, oto ja, na samym ogonku. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Kolejka długaśna, ale ustawię się jeszcze ja, baner na moim blogu, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  98. Robię listę ale wpisywać można się do końca czyli do jutra po 20 . :-)

    OdpowiedzUsuń
  99. aahh jakże bardzo chciałabym szczęście mieć w takim wiosennym losowaniu :)
    Pozdrawiam wiosennie z cudnie słonecznego Płocka :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ty mnie chcesz wykończyć tymi naczyniami ... Naprawdę !!!! Wpisuję się na listę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  101. Jak siadłam po 7 tak siedzę do teraz... dzieci głodne... mąż zaniedbany... o losie!!! Pogoda za oknem za to sprzyja siedzeniu w necie :P Miłej soboty Ci życzę i ruszam ku kuchni....

    OdpowiedzUsuń