piątek, 14 marca 2014

POMOCY!!!!!


Mam dylemacik. Nie będę pytała czy lubicie truskawki :-). Wiadomo. Chciałabym natomiast zrobić szybciutki test jaki kolor Wam lepiej odpowiada - "pierwsza zieleń " czy "wiosenne niebo "???? Szykuję zestaw na moje rocznicowe candy i nie wiem , w którą kolorystykę wejść. Pomocy!!!!!!!!!  .Buziaki wiosenne wszystkim !!!!!


 No chyba że połączyć oba kolory ? Wpadłam na to przed chwilą :-).

  Ondraszo !!! Który miętowy ? Dodam ,że te listki to prawdziwa żywa mięta. Ja się poddaję :-)



71 komentarzy:

  1. Az trudno w to uwierzyć , na codzień bowiem zdecydowanie wybieram błękit niż zieleń, ale w tej sytuacji wygrywa pierwsza zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuje na pierwszą zieleń. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też stawiam na zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. witam, o tej porze roku tylko zieleń , głosuję i pozdrawiam serdecznie ,Bożka

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa kolorki cudne, trudne pytanie, dla mnie mogą być połączone;) ale i osobno kuszą.. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Potrzebuje zieleni i blekitu... nie moge inaczej!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  7. A dla mnie "wiosenne niebo" wygrywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękit jak niebo niezachmurzone, bo takiego mi potrzeba :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zieleń .... od razu z wiosennymy piknikiem mi się skojarzylo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękitki cudne:-) Zatem niebo jak dla mnie wygrywa!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się,że zieleń Wam się podoba. Mnie ostatnio bardzo ale bałam się,że tyko ja tak mam. Ostatnie wpisy trochę zmniejszyły przewagę zielonego. Czekam na więcej głosów. Jutro muszę wiedzieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zieleń. Nie wiem tylko czy "pierwsza", raczej bardziej "miętowa"...:) Ale tych miętuskowych to teraz jak mrówków, więc lepiej "pierwsza". Panowie jeśli tacy są i tak się nie poznają:P, a babeczki mają bardzo bogatą wyobraźnię, więc przejdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ondraszo , słowo daję,że mięta to zupełnie inny kolor . Ten jest jak świeże kwiaty klonu albo kwiatostany hortensji w pąkach. Mięta jest bardziej niebieska a ten taki trochę żółtawy .

      Usuń
    2. Tak patrzę na zdjęcie...no nie wiem. jak miętowa herbatka, albo taka fifka zielona...:) Ależ poetycko kolor nazwany. Zapytam Kazia, napiszę tę zieleń określił określił:) Jakby co - ocenzuruję wypowiedź...
      Maszko, w każdym razie zieleń:):):)

      Usuń
    3. No może herbatka ze świeżej mięty :-) ale będę się upierała ,że mięta to inny odcień .Może mi się uda wieczorkiem jeszcze coś wkleić w posta w kolorze mięty :-).Ciekawe co na to Kazio:-).

      Usuń
    4. Ok - pytam: "Jaki to kolor?" (zielony), odpowiedź: "BIAŁY".
      "A ten drugi?" (niebieski) - "NIEBIESKI".
      Kolejne pytanie dotyczyło ostatniego zdjęcia (tego z miętą) - "A te???"
      Odpowiedź: "Dla mnie oba są NIEBIESKIE..."
      Maszka, miętowy pod miętą (dla mnie), choć można się pokusić o pistacjowy. Ten drugi określiłabym jako rozbielony turkus...ale namieszałam :):):)

      Usuń
    5. Ha ha. Biały. Nieźle. Pisałam ,że się poddaję chociaż też mi pistacja pszyszła do głowy. Tylko ,że wzięłam orzeszka i okazało się,że to całkiem inna zieleń . Niech będzie primavera i już.

      Usuń
    6. Może na zdjęciach tak inaczej wyglądają. Primavera i już:)

      Usuń
  13. Połączyłabym, bo sama mam takie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie niebo, jest cudowne. Ale ja jestem chyba nieobiektywna bo kocham kolor nieba, powiem więcej jestem od niego uzależniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha , nie jestem zaskoczona :-) . Ja kocham i jedno i drugie dlatego mam to i to :-)

      Usuń
  15. Zieleń pierwsza jest na wiosnę :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie wiem :-) .Może jednak pierwszy jest żółty ?

      Usuń
  16. Maszko, jak tak pomyślałam, że wiosennie i rocznicowo to zdecydowanie zieleń, ale patrząc na Twoje fotki - niebieski jest cudny. Chyba więc mix będzie dobrym pomysłem. A na fotkach, to już chyba pełnia lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś rzeczywiście temperatura była iście letnia. Latałam na bosaka .

      Usuń
  17. Pierwsza zieleń - zdecydowanie!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. He, he ale dylematy;) Oba zestawy cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. niebo- bo mi do płytek pasuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak. Garnki do płytek koniecznie muszą pasować :-)

      Usuń
  20. mmmmmmmm, będzie się działo...:) wszystkie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. zieleń-jam z zieenią.
    daje nadzieję, że kiedys bede jeszcze mądra ;-(
    ps-melduje wsio rosnie- prócz madame ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania a przecież się mówi ,że ktoś jest zielony czyli głupi . Chyba jednak mądrość nie z koloru się czerpie tylko z życia. Po prostu żyj. Zmartwiłaś mnie tą madamką . Może jeszcze jej nie wyrzucaj tylko obetnij . A jak nie , to rośnie kolejna.

      Usuń
    2. zielony-czyli młody i niedoświadczony ;-))))
      nie-głupim i zapowiedz kolejnej dziesiątki jak widze nic nie zmienia
      madame nie ruszam, przytne jak nakzujesz
      ale -szczerze-to marnie jakos to widze, więc jakbyś tak z jedną odnóżkę z myśl o mnie - to dziękowac dziękowac
      ps2-nawet brdziej podschniety badylek bzu ruszył zielenią ;-))))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  22. Zielone :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrób mieszankę wybuchową:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech będzie mix.Większość będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  25. Stawiam na połączenie! najpiękniejsze zestawienie kolorystyczne to właśnie kolor pierwszej zieleni połączony z kolorem wiosennego nieba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja daje glos na wiosenne niebo! bardzo lubie ten kolor a u mnie juz prawie letnie niebo. Co za zwariowany rok, nie bylo zimy!!!
    jakikolwiek kolor bedzie , zglaszam sie , pozzzzzz bardzo
    Basia z S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, to jeszcze nie ogłoszenie zabawy ale jakbyś zapomniała się wpisać pod kolejnym postem to Cię przepiszę :-). Ja tam nie mam nic przeciwko takim wariactwom. Byleby tylko jutro nie spadł ten zapowiadany snieg. Buziaki

      Usuń
  27. Ja też za zielonym jestem :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mix wygrywa :***
    Kochana gdzie kupiłaś te małe *cedzowniki* ?
    są takie urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cedzaczki -durszlaczki będą w zestawie :-) .Sklep firmowy Emalii Olkusz

      Usuń
    2. To ja lecę teraz na zakupki , wiem że późno ale jak coś to postoję do rana w tej kolejce :))

      Usuń
  29. Zielen....jezeli wygram to wyslesz do Warszawy...a wygram! buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam ,że jak wygrasz to każesz mi do siebie przylecieć :-).

      Usuń
    2. Nie teraz...nie przejechalybysmy teraz przez barykady....ale kiedys z przyjemnoscia!!! Caluje Cie serdecznie

      Usuń
  30. O Matyldziu! W oczach mi się dwoi i troi. Ale raj. To ja bym zieleń wybrała choć kolorowy miks też piękny np. głęboki zielony płaski miętowy... Cuda. To ja bym była zadowolona z dostawy do domu. Chętnie Cię odpuszczę z całą moja rodzinką, prowadzę po zamkach i jeszcze choć w nich od razu ugotuje. Mój Dominik zrobiłby Ci w rondelku pyszne kakałko a młodszy grzanki z sercem.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  31. Miało być z serem a nie z sercem chociaż na pewno włożył by w to swoje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo , Bardzo chce mi się tego kakauka i grzanek. Przed śniadaniem jestem. Ty wiesz jak uderzyć.:-) .Zamki też kuszące. Mam wrażenie ,że to jurajskie . Już od dawna podejrzewam ,że Ty gdzieś po sąsiedzku siedzisz :-)

      Usuń
    2. Tak tak. W pobliżu Mirów, Bobolice, Olsztyn, Ogrodzieniec. Jest w czym wybierać.
      Zapraszam!

      Usuń
  32. Ja wyczekuję niebieskiego nieba i soczystej zieleni.Jednak do mojej nowej kuchni za te zielone garb mogłabym dać sie pokroić...

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie piękne !!!!!!!!!!!!! to ja przepadłam i kompletnie nie potrafię dokonać wyboru :((( Cudowne wszystkie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. "Osiołkowi w żłoby dano...." I decyduj tu człowiecze, jak człowiek, jak ten osiołek...

    OdpowiedzUsuń
  35. Oba zestawy są piękne, więc trzeba je połączyć !!! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Niebo jest cudne,Iwonka

    OdpowiedzUsuń
  37. o boze jakie cudne , ;p
    zwłaszcza te na ostatnim zdjęciu wyglądaja bosko jestem za takim zestawem ;)
    buziole

    OdpowiedzUsuń