wtorek, 15 lipca 2014

Kolorowe lato

Krysia od kotów :-) http://klubkotajasna8.blogspot.com/2014/07/zabawa-w-kolorowe-lato.html?showComment=1405396983116#c5123544288864095769  Organizuje u siebie na blogu zabawę fotograficzną  pod nazwą kolorowe lato. Na początek fotografujemy na żółto. Oj jest tego koloru trochę wokół ale ja pogrzebałam trochę w archiwum i znalazłam zdjęcie kiedysiejsze, które wyszło mi całe na żółto a to przez słoneczko, które wtedy pięknie zachodziło. To był początek sierpnia w Toskanii. Lato w pełni. Tym zdjęciem zgłaszam swój udział w zabawie , do czego i Was zachęcam.


33 komentarze:

  1. Cudownie miękkie światło. Fantastyczne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie jest to żółć bijąca po oczach. Może mogłam lepiej słoneczniki ?:-)

      Usuń
  2. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)
    Parwdziwe lato :-)
    Już zamieściłam Twoje zdjęcie i bloga na liście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysia, mam nadzieję,że nie masz nic przeciwko temu ,że jesteś Krysią od kotów no bo jesteś przecież ?:-). Mam nadzieję,że będzie dużo chętnych do zabawy bo fajna i nawet nie o te nagrody chodzi chociaż fajnie byłoby się wypilingować albo zjeść kotkowi języczka.

      Usuń
    2. Wszystko jest ok. :-)))
      Jestem , jestem...
      Na pewno zdjęć będzie więcej...
      dziewczyny pisałay ,że wezmą udział...
      Teraz są wakacje , więc i termin dałam dłuższy..
      Dużo osób jest na urlopach...
      A poza tym coś trzeba robić w lato :-)))

      Usuń
  3. cudne zdjęcie! aż poczułam klimat wakacji <3
    pozdrowienia Maszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, Ty to już czułaś wakacyjne klimaty w te wakacje. Czyżby Ci było ciągle mało ?:-)

      Usuń
  4. PIEKNE I KOLOROWE ZDJECIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że nie za bardzo kolorowe bo żółte ma być :-).Pozdrawiam

      Usuń
  5. ..piekne...!!!! Na samo slowo "TOSKANIA" rzucilabym wszystko i natychmiast tam pojechala.....
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzucaj :-) . Też bym jechała znowu i znowu. Może jesień przybliży mi tamte rejony :-)

      Usuń
  6. Zerknę na konkurs :) Toskania..ah :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie konkurs o Toskanii ale zerknij i bądź mi konkurencją miłą :-)

      Usuń
  7. Wspaniałe zdjęcie, Maszko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam . Zawsze można zapytać Joasię ( link u mnie na dole) czy są jeszcze miejsca na to lato . Myśmy się wtedy załapali bo ktoś zrezygnował.

      Usuń
  9. No i po co startować jak już poznaliśmy najlepsze zdjęcie???? Może zrobię zdjęcie mojej żółtej uschniętej trawy i wezmę wszystkich na litość;-)
    Całusy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania , nie mów tak. Niezbadane są wyroki jury. Głosuję w ciemno na żółty trawnik bo mam tak samo.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Lubię je. Od razu czuję zapach tamtego miejsca a było przed kolacją i pachniało jedzonkiem i ogólnie latem.

      Usuń
  11. I w cuglach wygrywasz:) Piękne zdjęcie, fantastyczne klimaty, już czuje zapach oliwy i świeżo skrojonych pomidorów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że zagłosujesz :-). No właśnie , te zapachy.

      Usuń
  12. Och i ach , cudownie , tylko zasiadać i delektować się widokami i pogodą ;))
    Trzymam kciuki w konkursie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kciuki dziękuję ale przydałyby się też głosy :-).Bużiaczki

      Usuń
  13. Takie lato to ja lubię :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i można powiedzieć ,że takie mamy gdyby nie te burze ,które się przetaczają codziennie ale przynajmniej oszczędzam na wodzie.Pozdrawiam też.

      Usuń
  14. Fajny pomysł na zabawę. Dzięki za podpowiedź i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałoby sie do tej Toskanii o zachodzącym słońcu i nie tylko
    Pozdrawiam słonecznie Maszko

    OdpowiedzUsuń
  16. Toskania to moje marzenie od lat. I tylko jechać nie ma kiedy...Czy już wiesz, na które zdjęcie będę głosować?:-)))
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcie i piękne miejsce,nigdy tam nie byłam :(
    a zabawa fajna,jeśli jeszcze można,to tez się zabawię,zaraz tam zerknę

    OdpowiedzUsuń