czwartek, 7 czerwca 2012

już wiadomo

Troszeczkę się to wszystko przeciągnęło w czasie ale dzisiejszy dzień był kolejnym przykładem na to ,że nie wiele tak naprawdę można sobie zaplanować.Planowałam tak,że po obiedzie miałam się udać na poszukiwanie kąkoli i zbóż w celu uświetnienia imprezy losowania ,bukietem nawiązującym do zdobień na dzbankach. Później miałam dopaść Kaję, która zwykle po obiedzie jeździ na hulajnodze . Tymczasem zadzwonił znajomy , który akurat był w okolicy i wyraził ochotę odwiedzenia nas. Oczywiście bardzo się ucieszyłam , bo dawno go nie widziałam a lubię gościa szczególnie i nawet myślałam ,żeby o nim jakiegoś posta poczynić , bo jest niezwykle ciekawą postacią. Tak więc miło nam upłynęło popołudnie i dopiero gdy pożegnaliśmy się pobiegłam na łąki po kwiecie ale niestety kąkoli nie uświadczyłam . Może dlatego ,że kąkole w życie rosną a na naszej wsi nie ma tradycji siania zboża. Tak więc bukiet powstał ze wszystkiego co się nawinęło ale myślę, że ma odpowiedni temu wydarzeniu charakter. Ponieważ nie chciałam już po dobranocce fatygować małej sąsiadki , za sierotkę posłużyła moja osobista córka. Zrobiłam 59 losów .W zabawie wzięły udział wszystkie osoby , które wpisały się pod niespodziankowym  postem zaczynając od Jo a kończąc na Dorocie J , plus Krystyna , która wpisała chęć wzięcia udziału w losowaniu ale pewnie pomyłkowo uczyniła to pod poprzednim postem. Kto wygrał?
Tak więc już wszystko wiadomo. Wygrała Maja , która wpisała się pod sam koniec zabawy. Moja Ania naprawdę mieszała i mieszała zanim wylosowała. Sama byłam bardzo ciekawa , której szczęście dopisze.Maju , gratuluję i czekam na adres. Chciałabym również dać bonusy w postaci mydelniczek a dostaną je dziewczyny , które z wielkim zachwytem pisały właśnie o nich . Są to Agata B, Ula,Blue, Elle i jeszcze Doranma ,jeśli to faktycznie chodziło o rożowy kolor w Twojej łazience. Poproszę o adresy.
Wszystkim dziewczynom ,które brały udział w zabawie bardzo dziękuję. Chciałabym szczególnie podziękować tym , które mimo ,że nie musiały, umieściły u siebie informację o moim candy, tym samym zmniejszając swoją szansę na wygraną. I jeszcze chciałam kilka słów o Basi z Serbii, która pisze do mnie na maila od jakiegoś czasu i bardzo chciała wziąć udział w zabawie ale nie bardzo umiała sobie poradzić z wpisaniem komentarza. Po pierwsze gratuluję ,że jej się udało a po drugie postaram się i dla niej o jakiś mały nostalgiczny upominek , bo czuć w jej pisaniu wielką nostalgię za krajem . I to mnie bardzo porusza.

57 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom ;o) i dzięki za zabawę ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Najważniejsze, że zabawa była przednia:))
    Gratulacje dla wygranych:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że brałaś w tym udział . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Bukiet piękny, wiadereczko jeszcze piękniejsze, bo w moje ukochane groszki :)
    Dziękuję Ci za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :) Może następnym razem i mi dopisze szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadro raczej bo to aż 5 litrów. To też emalia. Lubię te grochy również. dzięki za udziałw zabawie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratuluję wygranym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oszłomiona..... i nawet nie wiem co napisać, sprawdzałamm 3 razy, czy oby na pewno o mnie chodzi. Dziekuję najpiekniej jak umiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak lekko pogubiona jestem .... szukam email i ni jak go nie widze by adres wysłać... poprosze o małą pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ju, pod komentarzami jest zdjęcie skrzynki na listy a pod nim mój adres . Ponad to napisałam też w komentarzu u Ciebie. :-)

      Usuń
  7. Maszka jak dobrze, że masz takie wielkie serce :), a losowanie ślicznie udokumentowane :), moje rozdawanie jutro :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejjj a czemu ja nic o tym nie wiedziałam?

      Usuń
  8. Gratluje Maji! dziekuje za moralne poparcie w pisaniu komentarza (no wlasnie jestem tez dumna z tego!!) i za tak fajny wpis o mnie. nie przecze ale tak jest.
    baaaaardzo pozdrawiam!!!
    Basia V.
    Serbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia , mnie też na początku nie było łatwo się tu poruszać. pamietam to i dlatego takie moje podejście do innych. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratulacje dla wygranych i dzięki za zabawę:)
    A zdradzisz skąd pochodzi ta mydelniczka? Chętnie taką bym sobie kupiła...
    Naszukałam się ostatnio motylków do donic i na szczęście już znalazłam. Wciskano mi w sklepach różne plastikowe badziewie a ja z uporem maniaka tłumaczyłam, że chcę takie zardzewiałe, nie muszę chyba dodawać, że patrzono na mnie jak na wariatkę:)
    ps. bukiet piekny (jutro też ruszam na łąki)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę , że fanek mydelniczek jest wiecej. Dlaczego Aga nie pisałaś wcześniej? Mydelniczka to Olkuska Emalia i można je czasem nabyć w przyfabrycznym sklepiku , ale to produkt eksportowy i dają zazwyczaj nie w pierwszym gatunku(sa tez czerwone) . Ciesze się,że Ci się motylki udało kupić . Ja też długo szukałam . Chyba pisałam Ci ,że kupiłam w OBi? Ja musze ruszyć gdzieś w pola za tymi kąkolami. Nie odpuszczę tak łatwo . Pozdrawiam

      Usuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni :) A Ciebie Maszko chciałm spytać , jeśli można , gdzie wyszperałaś te śliczne mydelniczki ?
    Zapraszam do mnie na Candy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bernadetto komentarz wyżej piszę skąd mydelniczki :-). Wpadnę do Ciebie na pewno . Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za info :) A dzień wcześniej oglądałam ich stronę , tak na szybko w ramach ostatnich buszowań przed snem i zastanawiałam się dlaczego Olkusz nie pokusi się o nadanie swoim wyrobom kolorów ( szczególnie pasteli) i jakiś fajnych wzorów ( grochów np.) a tu proszę taka niespodzianka ...szkoda tylko , że jedynie eksportowa .
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Ojej :) czy to o mnie chodzi??? ta cudowna mydelniczka???? zaniemówiłam! i czytałam to zdanie 4 razy aby na pewno dobrze zrozumieć!! :D
    Dziękuję po stokroć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innej Elle nie było. Ciesze się ,że sprawiłam przyjemność. :-)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki :) będzie kolejną do mojej kolekcji :)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Teraz tylko adresik Elle. Ciekawa jestem Twojej kolekcji >pozdrawiam

      Usuń
    4. Już do Ciebie piszę; a kolekcję moich moich emalii znajdziesz na moim blogu. Najwięcej mam tego w kuchni, ale i mydelniczka w łazience się znajdzie :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Serdecznie gratuluję szczęściarom;-)
    I dziękuję za emocjonującą zabawę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za udział i pozdrawiam

      Usuń
  13. Maszko jesteś jak dobra wróżka, która spełnia marzenia! Cały komplecik był uroczy ale ta mydelniczka...
    Pomyślałam, że jak nie wygram, to tej mydelniczki będzie mi najbardziej żal. I proszę - dostałam mydelniczkę!!! Bardzo, bardzo dziękuję. Sprawiłaś mi wielką radość.
    Pozdrawiam serdecznie
    Agata B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ,że udało mi się sprawić Ci odrobinę radości. Adresik na maila poprosze

      Usuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom:) A Tobie Maszko dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziekuję . Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Dziekuje za zabawe iiiiiii
    Maszko kiedy o poranku przeczytam post u Ciebie dluższy niz te ostatnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hannah ciężko mi pisać , bo przede wszystkim chcę poczytać Was . Cierpliwości :-) Buziaki

      Usuń
  16. Gratuluję zwycięzczyniom i dziękuję za zabawę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę :)!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza , może następnym razem uda się Tobie . Dzięki i pozdrawiam

      Usuń
  18. Uroczy bukiet w uroczym wiaderku.
    Gratuluję szczęściarom.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania , widziałam u Ciebie chyba podobne groszki :-). Dzieki za udział. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Jejku u Ciebie słońce!!!!!!! Ja już zapomniałam jak wygląda słońce ...
    Piękne dzikie kwiaty ... pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, gdzie Ty słońce dostrzegłaś? Zdjęcia były robione już o zmierzchu i wczoraj raczej cały dzień był pochmurny. Chyba masz po prostu słoneczny nastrój. Dzwonków się nasiało w okolicy mnóstwo co mnie bardzo cieszy . Pozdrawiam

      Usuń
  20. Zazdroszczę Ci tych ukwieconych łąk w sąsiedztwie, piękne te kwiaty w wiaderku (wiadrze)!
    Gratulacje dla zwyciężczyń przesyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie są piękne łąki ale rosną na nich piękne kwiaty. Nikt ich nie kosi i w pewnym momencie wręcz straszą. Kiedyś były wykaszane i wtedy to były istne piękności. Dzieki za udzxiałw zabawie. Pozdrawiam

      Usuń
  21. Gratuluję dziewczynom :)
    Pięknie u Ciebie, pięknie i w ogrodzie i na blogu. Masz dobrą duszę a i nagrody miałaś bardzo hojne :)))) Zawstydzasz mnie :) ale w sensie pozytywnym :))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki Maszko za zabawę:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratukujęwszystkim zwyciężczyniom :-) Candy było piękne i nagrody wspaniałe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojoj, to o mnie chodzi...., tak nieśmiało pytam, kurcze - ta mydelniczka naprawdę mnie powaliła - jeśli tak to oprócz innych szczęśliwych którym gratulacje składam - staję w szeregu i się już ciesze jak dziecko ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a adresu maila znaleźć nie mogę to podaję swój uleczka12121964@gmail.com jak do mnie napiszesz, to mi się wyświetli Twój :))
      dzięki raz jeszcze

      Usuń
  25. Upss... ale niespodzianka :) Nie spodziewałam się bonusu! Jak to nigdy nie wiadomo, jaki będzie efekt tego co się napisze lub powie :) Serdecznie dziękuję i bardzo się cieszę :)))
    Jedno zdanie mnie zastanowiło w tym poście - wieś, w której nie ma tradycji siania zboża. Może ja trochę matołowata jestem, ale mi się wieś zawsze ze zbożem kojarzyła... To jakie są w tej wsi tradycje?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No i jeszcze adresu mailowego do Ciebie znaleźć nie mogę, więc podaję swój: drtbzlk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite niespodzianki :) gratuluję wszystkim obdarowanym :)
    a Tobie Maszko dziękuję za piękną zabawę no i ten bukiet polnych kwiatów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely bouquet's Maszka.
    Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  29. O mateczko jak się cieszę dopiero teraz przeczytałam tą radosną nowinę. Maszeńko bardzo Ci dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Mój mail czita@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. No i czemu ja się nie bawię? A nuż bym coś ślicznego zgarnęła?

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Maszko :) a gdzie mozna kupić taka różową mydelniczke ???

    OdpowiedzUsuń
  32. No dobrze. napiszę tu jeszcze raz o tych zakupach emaliowanych. Jest takie miasto Olkusz , przy drodze nr. 94 między zagłębiem a Krakowem i słynie ono głównie ze "smerfów" czyli osiedla , którego domy są pokryte niebieskimi dachami , oraz z Olkuskiej Fabryki Naczyń Emaliowanych (OFNE) , która po przekształceniach różnych w jednej części stała się Emalią Olkusz. I zabijcie mnie ale już nie wiem czy to OFNE czy Emalia ale chyba "Emalia'' robi "Nostalgię".Mają oni swój patronacki sklepik , tuz przy fabryce ale na terenie miasta są co najmniej poza nim jeszcze 2 punkty , gdzie wyroby Emalii można zakupić. Nie mogę wziąć na siebie odpowiedzialności za to ,że przyjedziecie i nic fajnego nie będzie. Odkąd odwiedzam te sklepy na mydelniczkę trafiłam tylko jeden jedny raz. Na pytanie kiedy będzie lub czy w ogóle będzie , nikt nie potrafi mi odpowiedzieć. Tłumaczenie przeważnie jest takie ,że to eksport, że już nie produkują itd. itp. żeby tylko nie sprzedać. Ja osobiście nie rozumie takiej polityki sprzedaży ale na szczęście ja z tego nie żyję. Możecie próbować kontaktować się z działem sprzedaży w fabryce . Mnie się udało kupić 10 mydelniczek :-). Dlatego miałam czym dzielić. Jak , ktoś chce z nimi pohandlować hurtowo , to można próbować. Mnie jakoś 10 dzbanków nie potrzeba , chyba ,że będę organizowała kolejne losowanie :-). Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć :)
    Zaglądam tu pierwszy raz i trafiłam po śladach...mydelniczki...Na wstępie powiem - blog przepiękny :)po prostu cudowny :) Wszytko śliczne i niezwykle kolorowe...aż chce się żyć :) Mam pytanie, przepraszam że pytam w komentarzu, ale nie mogłam znaleźć Twojego meila na stronie, Czy można od Ciebie kupić taka mydelniczkę ? Ogromnie mi się podoba, no i nie załapałam się na Candy :( pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń