wtorek, 26 marca 2013

wynik losowania

1. Kasia Bellingham
2. zpotrzebywnętrza
3.La Vie est belle ija też
4.GAJA
5.Avrea
6. Artambrozja
7.Agnieszka(włoskie słońce)
8. malgotosca
9. Doranma
10.Megi Moher
11. mamaolgi
12.vivi22
13. Anonimowy Mariola
14. Ondrasza
15. agatab
16. Aga2201
17. Iwona- ona ma siłę
18.dogorynogami
19.Aleksandra Żurek
20. Elusia
21. Jasna 8
22.Zapach piwonii
23. jagodaj
24. Ataboh
25. Tupaja
26.Anonimowy tula
27. Paulina L
28. magda
29. pracownia garderoba
30. Jo
31. Ania
32. Anonimowy Blanka
33. Anonimowy kornik5
34. grazyna
35. Galeria Zosi
36. Iza_Jasminum
37. Ivrona
38.jagnieszka
39.scraperka
40..Miłka
41. Wiola N
42. Anonimowy Iwona
43.Patti
44.Elle
45. HANNAH
46.Nela
47. iga
48.Kasik
49. Sunsette
50. bustani
51.Aluchabubucha
52. Talibra
53. Mamamisia
54. Anonimowy pingwiny
55. mamiszcze
56. Bramasole
57. zoelnik hani
58. vintage atelier
59. Katarzyna
60. VisiToscana
61. Motylek
62. sosnowygaik
63. Dom Rozalii
64. Agnieszka(to co mam)
65. entomka
66.Terenia
67. kawusiowa 5
68. kwiat79
69. anka91
70. Ewelina J-K
71.zosienka
72. raeszka
73.Gosia
74.mrumru

Skorzystałam z Randoma  ale niestety nie potrafię wkleić wyniku bo mi jakiś błąd wyskakuje. w każdym razie wygrał numer 24 i musicie mi wierzyć na słowo, ze jeszcze nie wiem kto to jest. Listę osób, które wzięły udział w losowaniu mam powyżej ale numerek 24 jest  dla mnie niewidoczny. Zaraz publikuję posta i wtedy też sama się dowiem. Jestem bardzo ciekawa ale wytrzymuję. :-) . Dziękuję wszystkim za życzenia i gratulacje i zachwyty i za udział w zabawie. Polecam się na przyszłość.

33 komentarze:

  1. Właśnie sobie uświadomiłam ,że Ta dziewczyna ma u mnie szczęście . To już drugie wygrane u mnie Candy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno nie 45?
    pod 45 mieszkalam jakies 28 lat - powinno wyjsc 45-nikomu nie gratuluje bo jestem mi żle-buuuu. Buziole Babo Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem.:-). Nos do góry . Może następnym razem.Buziam mocno

      Usuń
  3. A szczęście było tak blisko, dwa numerki, no prawie w zasięgu ręki :) Gratuluję serdecznie Ataboh.
    tula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było blosko ale zawsze ktoś musi przegrać ,żeby ktoś mógł wygrać. Ataboh chyba jakieś uroki odprawia ,że drugi raz jej się udaje :-).Tulę

      Usuń
  4. brak tytułu;-)
    ja już wygrałam, bardzo dziękuję:-) budzą zachwyt, napiszę=D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam już tytuł ale w pierwszym momencie zapomniałam z przejęcia :-).Cieszę się. Napisz. Buziam

      Usuń
  5. Gratulacje dla wygranej i dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę!!! Maszko nie mogę uwierzyć! Ale się cieszę:) Uwielbiam piękne kubki, a te wniosą wiosnę do mojego domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wygrałam drugi raz u Ciebie... a ogólnie to trzeci... czyli stąd wniosek, że powinnam tylko tutaj brać udział :)))

      Usuń
  7. Gratuluję i dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Dzięki, Maszko, za zabawę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę nas było :), mam nadzieję, że zwycięzca wypije Twoje zdrówko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i zazdroszczę:)
    Dziękuję za zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Beatce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i zapraszam na moje candy:)
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ było blisko...Gratuluję i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za zabawę i gratuluję:))) a ja jak puszczę randoma i wyświetla się numerek to robię printscreena okienka, wycinam i wstawiam na bloga jako zdjęcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest BEATKA - gratuluję :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Beatko!!
    A dopiero co na herbatkę w pięknym kubku się wpraszałam ;DDD
    Coś podobnego :)

    Maszeczkę też cieplutko pozdrawiam :*** i mi żal, że u mnie nie ma takiego sklepiku... a może to i lepiej, bo na pewno bym pod drzwiami przez te kubki koczowała :D.
    Buziaki 102 :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Ataboh - kubki cudne.
    Dziękuję bardzo i życzę wiosny w sercu oraz radosnych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla szczęściary!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla wybitnie mającej szczęście u Ciebie, a zaproszenie na herbatkę przy gąsiorach podtrzymuję i tak :) Jakieś kubasy się znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję szczesciarze i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, a miałam taką nadzieję... Bo piękne te kubeczki. Na pewno Ataboh będzie w siódmym niebie. Maszko, radosnego świętowania Ci życzę. Ewa

    OdpowiedzUsuń