wtorek, 26 marca 2013

optymistycznie


Nie wiem kochane jak tam u Was , ale u mnie spokojnie można już biegać po tarasie na bosaka. To nie są ślady Yeti zapewniam , lecz moje prywatne .


Pięknie na biało kwitnie też mirabelka tylko jakoś nic nie chce tego kwiecia zapylać.


Lilak też na biało choć zwykle kwitł na fioletowo. Widocznie się wyrodził.

Na kwitnącej (a jakże ) na biało sośnie wykluły się  żółte ( o dziwo ,że nie białe ) kurczaczki.
Gęsi normalnie białe sfrunęły na stół.
No ja wiem ,że te bazie mogą dziwić .No bo świat dziwny jest . Jednak zakwitły.

51 komentarzy:

  1. Ależ piękne kwiaty u Ciebie :) I w jakiej obfitości ;) A Ty na ten taras na boso, to tak dla sportu, czy za karę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wszystko w tym roku kwitnie na biało, bazie też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ,że w ogóle je znalazłam ,bo dużo nie brakowało abym zaprzestała poszukiwań. Ciężko było ale są.

      Usuń
    2. Podobnie, jak ja. Już zwątpiłam, że takowe znajdę, wstyd, jak dym, na Mazurach żeby bazi nie znaleźć. Ciężko było, ale są:) Fajna wiosna u Ciebie.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. U mnie bazie są od dawna... czyli pojawiły się przed tą falą mrozów... tak, że wiedziałam gdzie szukać :)

      Usuń
  3. Mimo, że biało to i tak cudnie. Gęsi wymiatają:) W czwartek jadę szukać takich:)
    Uśmiałam się ostatnio jak zobaczyłam swoją teściową jak wyrzuca makaron pod drzewem i tłumaczy, że to dla tych dziwnych, zielono-żółtych wróbli:) Cała wieś gada, że u nas jakieś dziwne te wróble.. (chodzi o czyżyki)więc i Twoje kurczaczki na sośnie mnie nie dziwią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy znajdziesz te gąski. Błagam Aga , nie porównuj mnie ze swoją teściową :-)

      Usuń
    2. hehe nie porównuję..:)))

      Usuń
  4. Maszko, ja w Twoich literkach i zdjęciach akty desperacji wyczytuję i ironii wielkiej pod adresem wiosny! hehehe Ale, wiesz... tak jest jak się widzi! Przyjmuję Twoją wersję z pokorą. Na razie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś gdzieś usłyszałam ,że kłamstwo powtórzone po wielokroć staje się prawdą. sprawdzam czy to faktycznie działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeziębisz się.
    Te kurczaki to kanarki.
    WYRODZIŁ SIĘ, piękna formuła=DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hartuję się.Tak to kanarki zapewne a szpaki odfrunęły chyba do ciepłych krajów ,bo też ich nie słychać jak i u Ciebie.Wyrodził albo zapylił . Wiem ,że sie narażam :-)

      Usuń
    2. O u nas też się tak mówi.

      Usuń
  7. Wiosna idzie, bo budzę się coraz wcześniej, dziś o 5 czydzieści :) Na tarasie zalega śnieg, obce koty znaczą mi wejścia do domu i okna, brak mi endorfin, bo się odtłuszczam, generalnie jest do bani.
    Nie mogę się doczekać, kiedy na własnym wolnym wybiegu zacznę szlifować to, co chcę pomalować. I remont stoi pokoi.
    Chyba karmiłaś ptaki, na bosaka . Czapkę chociaż zakładaj i szalik :) tula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się "w obowiązku " przeprosić, że pesymistycznie . Oglądam sobie " Panny z Wilka", też mało optymistyczne, ale jak w tym nierealnym świecie pięknie. U Ciebie też :) tula

      Usuń
    2. Dobrze ,że się zreflektowałaś w ostatniej chwili :-). Czapkę zawsze . Ostatnio nie zdejmuję bo odrosty na dwa centymetry. Za to stopy mogę pokazywać to pokazuję.Uwielbiam "Panny z Wilka" a jeszcze bardziej " Brzezinę" i tę scenę,w której się gonią po łące pełnej kaczeńcy na bosaka. Też bym wolała po mokrej łące niż po śniegu.

      Usuń
  8. te ślady to efekt krioterapii czy nocnego lunatyzmu ;)?
    dobrze, że humor się Ciebie trzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć ,że i to i to. Pełnia już prawie.Jestem ostatnio humorzasta :-)

      Usuń
  9. Jest pięknie ;)
    Ale Ty to odważna jesteś :)))
    Gęsi cudne :)
    Słoneczne pozdrowienia przesyłam, u nas śnieg już tylko miejscami, tam gdzie słońce nie dochodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję sówko choć nie wiem czy to oznaka odwagi czy głupoty. Po prostu po domu tak biegam i niekiedy się zapomnę. U mnie śniegu zdecydowanie więcej niż na Boże Narodzenie. Tak ,że generalnie nie jest źle. Pamiętam o Tobie .Całuski

      Usuń
  10. Tak obficie okwiecilo Twój ogród, ze dech zapiera :):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr się zerwał silny i kwiecie obleciało.Ciągle ze wschodu brrrr

      Usuń
  11. ihiihihihihihihi wiosno przybywaj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ,że humorek w kondycji :-). Pewnie sobie szelma skręciła kostkę i się wlecze

      Usuń
  12. Oglądając wczorajszą pogodę od razu pomyślałam o Tobie.Na święta u Ciebie zapowiadają 18 stopni a u mnie 3:)Wychodzi na to że Twoje kłamstwo stanie się prawdą..może i Ja zacznę kłamać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę we wszystkie prognozy . Niech tak będzie ,choć mnie dziwi ,że u Was tylko 3.

      Usuń
    2. To wyobraź sobie jakie było moje zdziwienie:)
      Przez chwile pomyślałam żeby uciec stąd na święta:)

      Usuń
  13. oj Maszko nie rozchoruj sie ;) piekna zima tej wiosny :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani myślę chorować.Limity na chorowanie już wyczerpane.Buziaki

      Usuń
  14. Maszko, piękna wiosenna zima u Ciebie..ale u Ciebie zawsze klimatycznie, niezależnie od pogody i pory roku....Stópki mnie rozbawiły..:)))Zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przydałby mi się przeszczep łba bo znowu zaniemogłam na pół dnia.

      Usuń
  15. najwazniejsze ze masz dobry humor!! pomimo ze i u mnie pada dzisiaj snieg to juz jest wiosennie.
    a i w perspektywie jest pobyt w Pl ,tak ze jest o.k
    usciski
    Basia z S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ,mam nadzieję ,że przyjedziesz i bedzie już naprawdę wiosennie. Inaczej sobie tego nie wyobrażam.Całusy

      Usuń
  16. Kwiatów nie zazdroszczę, coś zbyt monochromatyczne, ale te gęsi - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu,pokaż trochę Waszej zieleniny,bo faktycznie u nas już nudy.Wszyscy o pogodzie. chyba zacznę o polityce , bo tak naprawdę to wina rządu :-)

      Usuń
    2. Maszko, kochana, ja wręcz dlatego nie pokazuję tego wszechobecnego tu kwitnienia, bo nie chciałam Was dobijać. Na pocieszenie mogę tylko napisać, że u nas z kolei mało słońca, deszcze się uwzięły i nie chcą nas opuścić, więc w ogrodzie bywam i coś tam dłubię między jedną a drugą chmurą.

      Usuń
  17. No chciałabym zobaczyć Ciebie pląsającą na tym śniegu;)))
    Bardzo dowcipny post, uśmiałam się, buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania, pląsami to ja bym tego nie nazwała. Nie jestem tak wiotka jak Ty. Coraz mniej mi do śmiechu. Natura chce nam wynagrodzić brak śniegu na Boże Narodzenie. Buziaki

      Usuń
  18. Cudacznie teraz u Ciebie, ale wesoło - mam nadzieję, że na katarek się nie zanosi:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne te gęsi, fantastyczne, jeszcze takich zmyślnych nie widziałam. Maszka, ty masz poukrywane niezłe cuda w tym domu.
    A co do zimy, u nas już ciepławo się robi, ale i tak zmarzłam jak licho po kilku godzinach na dworze. To chodzenie po śniegu to tak normalnie czy jakieś przesilenie dzisiaj? Pytam nie złośliwie bo dziś sama siebie nie poznając poszłam do solarium. Tak mnie naszło, a jaka wyszłam szczęśliwa i jaka wygrzana! Codziennie zaglądam na portale pogodowe, bo taka robota i co widzę? W piątek ma padać śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuuuu Maszko, zapewne w gołe stópki poczułaś zmarzlinę niemalże palącą jak ogień !
    Podziwiam, mnie nawet w obute stopy przeraźliwie zimno a co dopiero jakbym je zdjęła ?!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uśmiałam się. Dzięki:))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne masz to "zielsko" :) Gęsi obłędne !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne! Kwitnące wiśnie w Japonii niech się schowają, skoro u Ciebie nawet sosna zakwitła!

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałam zrobić to samo, ale mój śnieg zdecydowanie zimniejszy, a nie ma desek tylko kamienie - poddałam się
    Dobrych i spokojnych dni dla Was Maszeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No popatrz u mnie też tak kwitnie! A te lilaki to jakaś plaga moje też zbielały, zaczełam się martwić ale skoro u Ciebie też tak to wygląda to znaczy że widać taki rok.
    Pozdrawiam Wielkanoc-nie i CIEPŁO ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdrowych i radosnych Świąt Maszko!
    Agata B.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki,
    przykrył jajka i koszyki
    a kurczaczkom zmarzły nóżki,
    więc się tulą do rzeżuszki,
    lecz choć śnieg nam pada w święta
    i pogoda taka wstrętna
    my święconym się dzielimy
    i radości wszem życzymy.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń