sobota, 30 marca 2013

Radosnych !!!

Miało nie być już o pogodzie ale zaryzykuje i pożyczę Wam wszystkim mimo wszystko pogodnych , kolorowych , spokojnych, radosnych świąt. Jak widać nie wszystko mi na te święta się udało tak jakbym chciała (jeden biszkopt padł mi chyba pierwszy raz w życiu, piernik popękał )ale  nie to jest przecież najważniejsze. Dziękuję wszystkim za miłe życzenia i obiecuję ,że pozaglądam i do Was , gdy tylko czas na to pozwoli. W tym roku nie poszalałam z dekoracjami. Nawet wianka wielkanocnego brak. Wspomogła mnie trochę  Aga  dekupażowymi różanymi jajami. Wielkie dzięki  Aguś. Miejcie po prostu fajny czas i spędzajcie go tak jak lubicie najbardziej. ALLELUJA!!!!





41 komentarzy:

  1. Jestes mistrzynia w tworzeniu klimatow! pieknie..Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i wzajemnie radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drożdżowe gotowe, pasztet właśnie się chłodzi, tarta schowana do rana, bo potwory by zjadły, a ja już miałam zamykać komputer, głowę do poduszki schylić, ale NIE. Dzień dobry pewnie jak przeczytasz. Niech te magiczne bądź co bądź święta po prostu będą MAGICZNE Maszko - takie to dziwny ten rok właśnie :)***
    A pogoda, raz taka, raz siaka, ziarenka czekają, korzonki dalii czekają, dziś kupiłam jeszcze między jajkami i chlebem taką bylinę, co to zapomniałam jak się nazywa, mam jeszcze mak niebieski i tyle czekania na ciepłą ziemię otuloną płaszczykiem zielonej trawy, że ho ho :)
    Ale miało być Magicznych Świąt - to będzie! O! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj o tej porze kończyłam dekoracje domu, a dzisiaj pieczenie, gotowanie i wreszcie chwila dla siebie przy komputerze. Zdrowych, radosnych i pogodnych świąt! Mariola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszeńko nawet nie miałam kiedy odpisać na smsa..Cieszę się, że jaja się podobają:))
    Spokojnych, radosnych i zwyczajnie miłych świąt Ci życzę:) bo smaczne będą na pewno:)
    U nas słońce od rana i ptaki cudnie hałasują:) pięknych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maszkuś, jakioś w tym roku mi również nie chciało się szaleć - chyba przez tę pogodę, trudno jakoś obchodzić święta wiosenne w śnieżycy. Eeeeeeee tam ... Twoja kuchnia wygląda tak bardzo przytulnie mniam. Ściskam mocno i życzę spokoju oraz radości w gronie najbliższych, K

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych , spokojnych i zdrowych świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co piekne...
    Alleluja!
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  9. Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy,
    smacznego jajka, mokrego dyngusa,a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i Pogodnych (mimo dzisiejszego śniegu!!) Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie. Wesołych i zdrowych świąt :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt, mimo aury śnieżnej i nieprzyjaznej, niech będą pogodne i rodzinne :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Samych radosnych, spokojnych chwil życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, wzajemnie wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj znowu mam ochotę zjeść te zdjęcia ... !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnych rodzinnych Świat życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie jak zawsze magicznie, niebanalnie... Cudownych, radosnych, rodzinnych Świąt droga Maszko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radosnych, ciepłych i uśmiechniętych świąt! :)życzy Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  21. luzik pełen, pozdrowienia i spokojnych, kreatywnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  22. Radosnego Świętowania ! Najważniejsze to przecież cieszyć się miłością i ciepełkiem bliskich .
    Buziaki siarczyste ślę ... jak ta pogoda za oknem , bo dziś dało do wiwatu i prawie nas zasypało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowych i wesołych Maszko

    OdpowiedzUsuń
  24. Chrystus Zmartwychwstan jest. Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciepłych, radosnych, rodzinnych Świąt!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Alleluja, Maszko, na to nie jest za późno, a życzenia przesłałam myślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego po i po świętach !!
    U mnie dla odmiany z dekoracji tylko wianek się zrobił :) jakoś za szybko te święta przyszły i pogoda nie nastrajała.
    Czekam juz na wiosnę i Twój ogród! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Maszko!:) Wszystkiego dobrego! Nie choruj już - tego Ci szczególnie życzę! :)))
    Ciepłe myśli przesyłam! Pa!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołego poświetach , mnie tez babka dziwnie na środku wyrosła ;) ,ale smaczna ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. co tam pogoda, co tam opadnięty biszkopt. Ważna atmosfera :)A dekoracje i tak nastrojowe....i przyuważyłam te piękne szklane kwiaty w kielichach! Dlaczego ja mam tak daleko do tego sklepu buuu...
    Wszystkiego wiosennego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam na konkurs :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/2013/04/konkurs-velvet-i-myszowe-nowinki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Maszko, nie mogłam złożyć Ci życzeń świątecznych , smutny czas u mnie, mimo Świąt. Ale życzę Ci upragnionej wiosny. W głowie jednak kołacze się stare powiedzonko " Choćbyś płakał, gryzł kłodę i kochał przyrodę " ona sobie przyjdzie, kiedy będzie. Pozdrawiam, tula

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) Bardzo ciepły, miły blog, będę zaglądać,pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana dla Ciebie też Radosnych ;)
    Śliczne dekoracje ;) koszyczek niebieski kochaniutki i te jajeczka ;) super klimat ;)
    buziaczki Ania

    OdpowiedzUsuń