poniedziałek, 18 marca 2013

WIOSNA
























83 komentarze:

  1. Pięknie to wszystko wygląda ,
    jakby wiosna była naprawdę i to na całego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło trochę słońca w sobotni dzień i wszystko nabrało całkiem fajnego , wiosennego klimatu chociaż nic nie zmieniałam , nie ustawiała, nie kombinowałam. Słońce robi swoje

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Kubeczki są przeurocze, czy możesz zdradzić gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosenne zdjęcia nie mogą być brzydkie:-). Kubki zdobywcze ale coś mi podpowiada ,że bedą one grały główną rolę w jednym z kolejnych postów ,bo chyba znowu nic nie zdołam zobić własnoręcznie :-)

      Usuń
  3. Słoneczko przydaje wszystkiemu urody a nas prowokuje do uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak . sobota była pełna promyków i uśmiechów. Dziś do smiechu już mniej.

      Usuń
  4. Idzie wiosna :) jak nic!

    Uściski Maszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa kroki do przodu i jeden w tył . dziś chyba zrobiła w tył ze trzy. Właśnie wróciłam zaśnieżona jak bałwan

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ;-)
    Kotki urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotkom też potrzeba ciepełka tym bardziej ,że futerka przeżedzone

      Usuń
  6. A u mnie prawie metrowe zaspy...!!!!!!!!!!!fajna sesja!-a firany boskie!!!!Pozdrówka ciepłe!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam nic mówić ,bo gdy publikowałam posta to było jeszcze w miarę . A potem się zaczęło.....Jutro lepimy bałwana

      Usuń
  7. Nie zapeszajac, to u ciebie wiosna puka :)
    Przekaz jej, że my w górach też na nią czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Entomko Ty jako góralka to lepiej wiesz kiedy nadejdzie , HEJ

      Usuń
  8. cichutkooooo, bo ją spłoszymy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania ,u Ciebie to już pewnie bzy kwitna

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tak czy siak niech przyjdzie szybko:)

      Usuń
    2. Pojutrze topię Marzanne

      Usuń
  10. Maszko, cudnie to wszystko wygląda. Ja też czekam na nią z utęsknieniem. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądało.......Buziaki może trochę osłodzą ten ziąb

      Usuń
  11. Pięknie ujęłaś tą wiosnę. Może teraz wyjdzie z ukrycia.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawi sie z nami w ciuciubabke.Pozdrawiam Olu

      Usuń
  12. Jak patrzę na ptaszki,które tak łapczywie skubią ziarno, to się boję :). Czy to znak,że idzie kolejna zima ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżyki taką już mają naturę . potwornie są zachłanne . Ale coś jest na rzeczy ,bo ostatnio bardzo szybkio karmnik robi się pusty i uzupełniam go nawet 3 razy dziennie. Kiedyś wystarczyło rano

      Usuń
  13. "Czas na działkę" to raczej lektura dla mnie, posiadaczki ogrodu ca 300 m2.
    A znasz takie coś
    http://www.biodiversitylibrary.org/item/101095#page/57/mode/thumb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, ta książkowa działka gdzieś o połowę mniejsza .Ale warto poczytać jak to dwóch co to nie mieli nic a nic pojęcia rzucili się z motyką na kawałek ziemi. Tego co polecasz nie znam ale sobie poprzeglądam zaraz. Kupiłam ostatnio fajną książkę o dzikich różach ale gdzieś ją zapodziałam :-)

      Usuń
  14. przebłyski wiosennego słoneczka, to musi zadziałać, kicia i kubki miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nowa Jo jak Marlena Dietrich. Taka wiosenna :-)

      Usuń
  15. Zapatrzyłam się... Zamarzyłam Nic nie mówię - kontempluję. Za każdą chwilę ciszy jaka mam gdy Cie odwiedzam dziękuję :)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś cóż by beż Ciebie było to wszystko warte. Dziękuję ja kochana za milczenie równie bardzo

      Usuń
  16. Rany!! To były szczygły??!! U mnie sikorki ubogie i czarne czasem się pojawią, to wszystkim rozpowiadam a tutaj taakie ptaki. Po zachowaniu widać,że wiosnę w serduchach mają ;) A u nas właśnie śnieg pada ...No cóż, pocieszenie można znaleźć w przysłowiu : "marzec zielony - niedobre będą plony", czy coś w tym rodzaju :D
    Pozdrówka,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie szczygły lecz czyżyki. Szczygły mają czerwoną plamkę na łebku .Czyżyki żyją w stadach i robią potworny harmider ale zachowują się zdecydowanie po wiosennemu.Mądre przysłowie chociaż mogłoby być aktualne tylko dla pierwszej połowy marca.

      Usuń
  17. Zawsze zakochuję się w Twoich zdjęciach, a tym razem dech mi zaparło na całego. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło mieć cichą wielbicielkę :-)

      Usuń
  18. Nic nie mówiłaś, a zapeszyłaś! U mnie strasznie sypie i wieje. Maaatko, to się nie skończy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was też? Gdy wklejałam zdjęcia nic nie zapowiadało tej katastrofy. Do rana będą zaspy.Dobrze ,że wybiłam meżowi z głowy zmienianie opon.

      Usuń
    2. Trudno sobie wyobrazić co się dzieje, sypie dalej.

      Usuń
    3. z tego wszystkiego głowa mnie rozbolała ale jutro bedzie lepiej

      Usuń
  19. Pięknie, wiosennie...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A u mnie znowu syyyypie biaaałym :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to ,że to zmasowany atak zimy .Oczywiście drogowcy zaskoczeni. Jechałam po białym

      Usuń
  21. Obyś miała racje!:) a teraz ciiii i czekamy na wiosnę.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie wytrzymam i kolejny post bedzie z tropików:-)

      Usuń
  22. Przez ekran komputera czuje Twoja wiosne!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sercu już jest a za oknem się nie może zdecydować

      Usuń
  23. Ależ dużo fajnego klimatu i emocji w tych Twoich zdjęciach. Są śliczne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagmaro. Miło mi ze tak to odbierasz. Całuski

      Usuń
  24. Niby wiem, że będzie ciepło i zielono, ale trudno mi w to dziś uwierzyć.
    Maszko, prawdziwie piękne zdjęcia kićków i wnętrz Twego domu. Niewymuszenie , spokojnie, ciepło, trochę staro, trochę nowo, harmonijnie. Tak lubię. W tle na zdjęciu z damą fikus beniamin ? Ja mam drzewko wys.ok 170 cm.
    Pozdrawiam , jeszcze jednak zimowo. Też mam sporo materiału na bałwana ;) tula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beniaminek taka bidula po w porównaniu z tymi rosnącymi w ciepłych krajach ale mam i pielęgnuję na miarę możliwości. To pamiątka.Ma ok. 2m.Patrzę w okno -ciągle sypie. Sobota i niedziela były prawdziwie wiosenne .W prognozach mówili ,że to jeszcze nie koniec ale nie chciałam im wierzyć.

      Usuń
    2. ha, aż poleciałam zmierzyć mojego beniaminka i ma dwa dziesięć , przeprosiłam ;)
      Ale jest też cherlaczkiem w porównaniu z tymi, które rosną w łódzkim Merlinie. Tamte aż musiałam sprawdzać, czy zywe są. Są.:)

      Usuń
  25. A u mnie zawieje i zamiecie...a tak zimno dziś było, że mam nos i policzki jak "ruska baba" czerwone...oczywiście nie było zmiłuj, pół dnia na dworze musiałam spędzić (taka robota...) Twoje zdjęcia trochę z innej bajki:):):)niemniej wstrzymuję oddech, żeby tej wiosny nie wypłoszyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No się się zahartujesz przynajmniej.Teraz też już mam wrażenie ,że to zdjęcia zupełnie nie na czasie

      Usuń
    2. Taaak, póki co bolą mnie migdałki:)Musiałam gadać i pokrzykiwać, więc się nałykałam "zimnego"...a Babcia moja mawiała - nie otwieraj buzi na mrozie, bo gardło przeziębisz:) Teraz herbatka z miodem lipowym, kołderka i termoforek. I jutro od nowa:)

      Usuń
    3. No to po co gadała? Ale i tak fajnie jest pobyć na świeżym ,choćby zimnym powietrzu. Ja sięcośza bardzo piecuszę ostatnio. Pewnie nic dobrego z tego nie wyniknie.

      Usuń
  26. a u mnie zima w pełni - sypie , wieje i w ogrodzie mam 50 cm zaspy :(((
    zazdroszczę tej wiosny :))
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć ,bo i u mnie trzeba się będzie jutro przeprosić z łopatą do odśnieżania

      Usuń
  27. Nie piszesz, nie piszesz, ale jak już wrzucisz, to nie wiem, czym zachwycać się bardziej, czy cudnej urody kubeczkami, czy firaneczką też cudną, czy kocimi oczkami, czy czymś co wisi i połyskuje, czy buziakiem ptaszków. Taki spokój na tych zdjęciach. Twój blog działa na mnie jak terapia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania , to ja może zrobię bloga z samymi fotkami extra dla Ciebie. Już mi powoli zaczyna miejsca nadysku brakować :-).Całuski wielkie

      Usuń
    2. Gdybym mojemu wyprostowała te ostatnie zwisające gałązki to zdecydowanie zwiększyłby się rozmiar ale sobie tzn,mu daruje. Ja przeżywam te z Gran Canarii przycinane w kule i gęste jak nasze ligustry . Albo taki jeden okaz kilkusetletni jak nasze dęby ogromniasty.echh

      Usuń
  28. Wiosenne polowanie bardzo udane - przytulnie, ciepło, klimatycznie - cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, myslę że to tylko połowa mnie. Muszę pokazać swoje drugie oblicze wreszcie :-)

      Usuń
    2. Dobrze, niech będzie że kawałeczek, a reszta... tajemnicą, czyli Kobietą :)

      Usuń
  29. Po mojej wizycie u Ciebie, w Twoim domu zostałyby tylko kotki... Buziaki. Piękny baner i zdjęcie ptaszków pt. restauracja u Maszki...Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu , nie poznałam Cię w pierwszej chwili. Zmiany widzę.Kotów nie oddam . Wszystko inne do wzięcia :-). Całuski

      Usuń
  30. Bardzo podoba mi się ten karmnik dla ptaszków, wszystko mi się podoba:)))Hasło wiosna też bo u nas śnieżyce i zamiecie wrrr!!!
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmnik sprawdza się już od kilku sezonów. Najważniejsze ,że nie muszę wychodzić z domu ,żeby dokarmic ptaszki. Czasem bywa ,że na bosaka i w piżamce pierwsza czynnośc jaką robię po otworzeniu oczu to sypnięcie ziarna

      Usuń
  31. Pewnie się powtarzam ale uwielbiam klimat na Twoich zdjęciach. Cudo :-) dobrze, że uwieczniłaś te wiosenne promienie, bo dziś...hmm...spuśćmy na to zasłonę milczenia :-)
    Ściskam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu,takich miłych słów nigdy za wiele. Koleżanka namawia mnie na zrobienie wystawy . Może faktycznie się skuszę. Dobrze ,że uwieczniłam ,bo u mnie dziś też całkiem biało. Ale to już na pewno ostatnia pierzynka tej zimy.Całusy

      Usuń
  32. Wspaniałe zdjęcia! Oj, widzę, że i u Ciebie gałązki dereniowe w wazonie :) za oknem zima a w domu kawałek wiosny.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dereń mi rozkwitł.Taki pierwszy prawdziwy bukiet z ogrodu tej wiosny.

      Usuń
  33. Pieknie! popatrzeć ,aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś tylko wspominam te promyki:-)

      Usuń
  34. Wiosna, wiosna, ja sobie obiecałam, że już nic o zimie nie napiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie i prawie wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba wreszcie napiszę o zimie to może w końcu się sama siebie przestraszy :-)

      Usuń
  35. Zdjecia to iscie wiosenne! Pomylic sie mozna I popasc w niepotrzebna zazdrosc ;) matko jakie te oczy kota kocie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie faktycznie jeszcze nie ma czego zazdrościć ale gdy zakwitną przylaszczki w buczynie , gdy zapachną czeremchy ,gdy tarniny odzieją się od stóp do głów w świąteczną nieskazitelną biel wabiąc wszystko co bzyczy ,to pozazdościsz ,bo tam tego nie masz.:-)

      Usuń
    2. Oj Maszko ja już pozazdrościłam.. Piękne zdjęcia:)))

      Usuń
  36. Karmnik i ptaszki ..no cudo po prostu! pieknie zdjecie! a reszta tez piekna...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, wcale mnie nie zdziwiło ,że wybrałaś ptaszki :-). Zrobiłam im całą sesję .Całusy

      Usuń
  37. Piękne zdjęcia. A pierwsze wyjątkowo cudne :)))

    OdpowiedzUsuń