wtorek, 19 marca 2013

wiosenny prezencik

Zorientowałam się moje drogie ,że kilka dni temu minął rok od chwili kiedy to po wielu próbach udało mi się umieścić w przestrzeni blogowej swojego pierwszego posta. Pamiętam te emocje towarzyszące temu wydarzeniu. Teraz to już jestem stara wyjadaczka i taki post jeden czy drugi to bułka z masłem :-) albo kubek herbaty. A mówiąc ściślej to trzy kubki ale bez herbaty, no chyba ,że herbatka w postaci stałej jako załącznik.Wiecie zapewne o co chodzi? URODZINOWY CUKIERAS!!!! Myślałam ,ze wreszcie zrobię coś własnoręcznie ale .......własnoręcznie kupiłam. Ktoś pytał gdzie ? W TK Maxxie. Dodam ,że kupowałam za trzema podejściami po jednym ,bo więcej na raz nie było. Ostatnio wczoraj , myślałam ,że dokupię ,żeby chociaż dla czteroosobowej rodziny mogły służyć ale nie było niestety. Tak wiec, kubki najbardziej nadają się na spotkania trzech koleżanek . Każdy z nich jest inny chociaż oczywiście jedna seria. Może uda się Wam upolować jeszcze jakieś inne . Marzeniem byłby takiz imbryczek ale nie mam tyle czasu ,żeby siedzieć w sklepie non stop a wiadomo ,że tam ciągle się zmienia. W ogóle to chciałam wam podziękowac za to ,że dałyście namiary na tę sieć sklepów .bo miałam pod  nosem a w życiu bym, tam nie weszła , gdybym nie zobaczyła na blogach co tam "daja ".dziękuję też za wiele innych rzeczy. Co ja będę pisać ? same wiecie. Candy będzie krótkie ,bo chciałbym żebyście już na święta popijały wiosenna herbatkę. Wiec tydzień na zgłaszanie się do zabawy a w przyszły wtorek wieczorkiem losowanie. Paczuszka już będzie czekała na otwarcie poczty w środę. W piątek "szczęściara ' powinna odebrać przesyłkę no chyba ,że będzie to zagranica (trzeba było nie emigrować:-)) to przyjdzie po świętach .Warunki , jak zawsze: komentarz wychwalający jakie to piękne kubki albo jakie śliczne motylki albo chociaż jaka fajna półka. Banerek to jak się już komuś chce .Jak ktoś nie ma bloga to poproszę od razu o namiar mailowy,żeby było sprawniej.Tak sobie to wymyśliłam.

164 komentarze:

  1. Maszko - jak to moje dziecko mówi - kubasy są super-ekstra-fajowe, a jeszcze bardziej fajowe jest Twoje blogowanie. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia zapomniałam - kubasy są angielskie :-)

      Usuń
  2. O szok !!Zapisuję sie dwoma rekami i trzymam kurczowo nogami aby mi sie udało!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jak tu nie mieć faworytów?:-))))

      Usuń
  3. Kubki to moja specjalnosc... ostatnio znow kupilam... A tyle razy sobie obiecuje, ze ten to juz ostatni /smiech/
    Twoj nowy nabytek pachnie wiosna i latem...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też dostałam cudne z całkiem innej parafii.Wącham ... nie pachną ale jak się napełni herbatka to sama rozkosz. W ogóle to właśnie mi przypomniałaś ,że jestem niuchaczką herbaty. nawet kiedyś mocno mnie to niepokoiło. Uwielbiam wwąchiwać się w nowo otwarte pudełka ale nic złego w związku z tym mi się nie dzieje więc się uspokoiłam.

      Usuń
  4. Nas dwoje, to i dla gościa wystarczy zastawy. Kawka w ogrodzie z TAKIEGO kubeczka, marzenie.
    O lecie marzę, a wiosny nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba czas na budowę oranżerii?????

      Usuń
  5. Maszko wielu lat w blogowym świecie Ci życzę :))) lubię Cię odwiedzać i czytać :)) więc nie znikaj ;)
    kubaski w sam raz dla 3 osobowej rodzinki hihihihihi i takie wiosenne :))
    pozdrawiam i miłej nocki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wam się zachce rozmnożyć? Porozglądam się jeszcze w tym tygodniu .Może dorzucą :-)

      Usuń
    2. :))))) chyba nie ;p ,ale jak tak to pokocham jak swoje ;)))))

      Usuń
  6. Maszko kolejnych cudownych lat w blogowym świecie życzę :)))
    a kubeczki naprawdę są boskie i się zapisują na takiego cukierasa :))))
    Ja najbliższy TK mam 120 km od domu wiec nie bywam tam często - marne szanse na upolowanie takiego cudeńka :(
    buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się ,że zacznę polować :-)

      Usuń
  7. OOOOOOO matko Ty chcesz oddać te cudne kubaski?
    Są piękne, więc się zapisuję i liczę na duuuuuuuużo szczęście.
    Tk nawet nie wiem gdzie szukać.
    Życzę kolejnych wspaniałych lat w blogowym świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne są i chętnie się podzielę . Raczej brzydkich bym wam nie dała :-).

      Usuń
  8. Nigdy nie stanęłam w kolejce po żadnego cukierasa, ale wyobraziłam sobie Ciebie, Joannę i siebie w altanie u mnie w ogrodzie, więc widzisz sama, że powinnam mieć trzy piękne kubki :) A w kraju niskiej kultury herbacianej i o ładne kubki niełatwo, więc po cichutku mruczę: wylosuj mnie, wylosuj mnie, wylosuj mnie, wylosuj mnie, wylosuj ......
    Mogę poczekać i do lata na przesyłkę :) A najlepiej to z dostawą osobistą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jak wylosuje Ciebie Małgosiu to nikt nie uwierzy ,że nie było kumoterstwa :-). chyba muszę sobie sprawić maszynę losującą. Wiem coś na temat picia herbaty w Italii. Tam , gdzie jeździmy na narty już się nauczyli nie dziwić w knajpie ,że coś takiego się pija gdy się jest zdrowym.Będę jesienią na pewno.

      Usuń
    2. Nawet jeśli nie wylosuję kubków, zapraszam na herbatę w ogrodzie :)

      Usuń
    3. Dziekuję Małgosiu. Pierwsza się dowiesz ( po Joasi) kiedy. Pamietam co mam zabrać ze sobą oprócz herbaty . A tych pozdrowień uczyłam się przez 10 lat :-) . Srednio zdolna jestem

      Usuń
    4. Żebyś Ty wiedziała, jak ja kaleczę włoski po 5,5 roku od zamieszkania tutaj. Wstyd! No ale jest tyle innych ciekawych rzeczy dorobienia, że chyba szkoda mi czasu na naukę :)

      Usuń
  9. Aaaaaa i zupełnie z wrażenia zapomniałam zaśpiewać "tanti auguri a te"! Bloguj, bloguj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to grazie mille i jeszcze umiem "tante belle cose anche a te ".

      Usuń
  10. He, he, he ... :))) to ja się tym razem w kolejce także ustawię, bo uwielbiam prezenciki, zwłaszcza kwiatkowo-motylkowo-wiosenne :) A bloga gratuluję z całego serca, Ty już wiesz dlaczego :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że tym razem dałaś się skusić. Dziękuję

      Usuń
  11. no także, kubeczki zauważyłam już w poprzednim poście. Ach, jakie piękne kubeczki, wiesz przecież, że zbieram okazy botaniczne, a zbiłam ostatnio talerzyk z siódmaczkiem!!! także też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, a mi się zbiły właśnie trzy( dwa w pracy- przewiew). Takich od Ciebie bym z domciu nie wyniosła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności Rocznicowe ślę ! :))

      Usuń
    2. Już się przeraziłam wizją ,że tłuką się w pracy :-). Ale w domu też niefajnie jak się tłuką. Dziękuje

      Usuń
  13. przyznam, że nie bywam u Ciebie od początku ale jestem na bieżąco :) Kubeczki dla mnie jak znalazł bo w ciągu kilku dni zbiłam jedną szklankę i kubek poszedł w drzazgi... Eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tak czytam , jak łatwo tłuczecie .... to nie wiem :-)))) Normalnie szkoda kubków. Oczekuje poprawy

      Usuń
  14. Zaglądam do Ciebie od samego początku. Twój blog stał się moim cudownym nałogiem, z którym nie mam zamiaru się rozstawać. Pomyślności w blogowym świecie! Kubki kojarzą mi się z miętą w upalne dni lata, są cudne. Mariola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie komentarze lubię najbardziej :-).Pozdrawiam Cię Mariolko

      Usuń
  15. Zaglądam do Ciebie od samego początku. Twój blog stał się moim cudownym nałogiem, z którym nie mam zamiaru się rozstawać. Pomyślności w blogowym świecie! Kubki kojarzą mi się z miętą w upalne dni lata, są cudne. Mariola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za dubelek. Pierwszy raz pisałam komentarz. Mariola.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi. Możesz się dubelkowac ile chcesz. cała przyjemnośc po mojej stronie :-)

      Usuń
  16. Na wiosenne kubaski, które kiedyś zbierałam namiętnie (najulubieńszy był z Prosiaczkiem z Kubusia Puchatka)zapisuję się jako...któraś z kolei:)Są wiosenne i to powinno wystarczyć - lepszego wychwalenia chyba nie można sobie życzyć zważywszy na to, co się dzieje za oknami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ,że to wystarczająca pochwała. Ale dziś wiosna znowu psikusuje. obudziło mnie bardzo mocne słoneczko zaglądające w okno. Jak tu spać , skoro tak pięknie.Może zdążę zrobić sesję pt."jak zima odchodzi tam gdzie raki zimują"

      Usuń
  17. Kubki piękne,motylki śliczne i półka fajna:))
    To ,że bloga Twojego lubię już wiesz...i mam nadzieję odwiedzać Ciebie jeszcze nie raz:)
    Ściskam , dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. \\niby wiem ale jak od czasu do czasu przypomnisz , to mi się lepiej robi .Mam nadzieję ,że wiele razy zajrzysz.dzień dobry

      Usuń
  18. No piękne,radosne,wiosenne,polka tez niczego sobie;)zapisuje się więc bez dalszych słodzeń,no chyba,że herbatke w nich posłodzę;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze, wystarczy mi cukru.Herbaty nie słodzę chyba ,że malinkami .

      Usuń
  19. hahahahahahahahahahaha no nie mogę no hahahaha z tych kubków pięknych i motylków i półki :):) ale oczywiście piękne kubki piękne i motylki... a półka jaka! no szok jaka! :):):) Niesamowity post powiem ci :)) taki z jajem prawdziwie jajecznym :) uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to fajnie usłyszeć taki perlisty śmiech z samego rana. Jak wygrasz ,będzie Ci mniej do śmiechu ,bo dziewczynki będą popijały herbatkę w ślicznych kubeczkach w piękne motylki z odlotowej półki (tym razem Twojej ) a Ty tylko tęsknie będziesz mogła patrzeć na ten obrazek. I tak dobrze ,że będziesz mogła zrobić tę herbatkę czego Ci z całego serca życzę :-)

      Usuń
  20. Kubki cudowne, podobnie jak pułeczka, zdjęcia i jak sam Tk Maxx, który niezmiennie uwielbiam i mogłabym tam spędzać długie godziny najlepiej będąc posiadaczką worka pieniędzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tym workiem. Przedwczoraj kupiłam dzbanek i stojak na ręczniki kuchenne i mi się worek skończył.Na ciuchy nawet nie poszłam. A przesiedzieć można faktycznie cały dzień , jak sięchce każdą rzecz dokładnie pooglądać a oglądać jest co ,bo każda rzecz inna. Ja nawet te bluzeczki w rozmiarach 36 oglądam . Nie wiem po co. :-))))

      Usuń
  21. Ustawię się cichutko w kolejce i poczekam na szczęście:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, zachwytów nie było ale rozumiem ,że chcesz cichaczem to wygrać. Ok. Wszystkie chwyty dozwolone . Ściskam :-)

      Usuń
  22. Ja to mam szczęście do długich kolejek :( ale cóż czasy dzieciństwa mi się przypomną ! Półki nie pochwalę bo nie widzę dokładnie ( chociaż okulary na nosie) ale kubki świetne !!! Chyba wybiorę się do tego Tk Maxxa bo tak wychwalasz a ja Ci wierzę. Pozdrawiam elusia@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półkę pokaże innym razem ale naprawdę fajna jest :-).Jak zajrzysz do TKMaxxa ,to pewnie wsiąkniesz na dobre. Zeby potem nie było na mnie. Takie kolejki jak za komuny ostatnio tylko przed toto lotkiem widuję. Serdeczności

      Usuń
  23. Pewnie ,że kubaski śliczne :-))
    Wszystko śliczne :-))
    Zapisuję się na candy.
    Zaraz zamieszczę banerek u siebie ...
    Rok minął ?
    Jak ten czas leci...
    100 następnych lat życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż raz mi się udało być z rana u Ciebie zanim Ty byłaś u mnie. Wiosna przyszła więc i ja teraz zamienię się w rannego ale w pełni sprawnego ptaszka. Dzięki za tę setkę ale sama nie wiem czy tyle bym chciała i ktoby ze mną tyle wytrzymał?

      Usuń
  24. Maszko bardzo gratuluje Ci tego roczku.Stworzyłaś bardzo ciekawy blog,pełen inspiracji, motywacji i pięknych zdjęć.Twój blog zaraża chęcią działania i poznawania świata.Pozdrawiam i gratuluje raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach i och, jakie piękne kubeczki:) Ustawiam się w kolejce, ale jakoś nie wierzę, że szczęście uśmiechnie się do mnie po raz kolejny, bo już dwa razy mi u Ciebie dopisało..., ale TKMaxxa przy najbliższej okazji odwiedzę.
    Maszko, kolejnych cudownych lat w blogowym świecie życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może się spotkamy. A w Bonarce czy w M1? :-). Ja tam wierzę ,że szczeście chodzi trójkami :-)

      Usuń
  26. Nie znam tej sieci sklepów... le kubasy wszelkiej maści lubię a Twoje są takie wiosenne... gratuluję rocznicy, ale ten czas leci.
    Podziwiam Twój blog, tyle w nim pokazujesz piękna i smaku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znałam do niedawna. Przez bloga zdecydowanie więcej wiem :-). Mija ten czas naprawdębardzo szybku. Zupełnie przypadkiem zorientowałam się,że to było rok temu.

      Usuń
  27. Piękne, bo w moich ulubionych klimatach. Połączenie roślin i owadów w stylizacji "naturalistycznej" .
    Ne mam szczęścia do konkursów więc nawet nie próbuję, poza tym qbków u mnie sporo, a to ja niestety naczynia myję więc....;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marudzisz. Od przybytku głowa nie boli a poza tym szczęście lubi płatać figle :-).Pozdrawiam

      Usuń
  28. Kubeczki są przepiękne bardzo. Zgłaszam się i pierwszy raz będę " w intencji " ściskać kciuki, by na mnie padło ;) tula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tula na razie luzik. Za tydzień ściskaj.

      Usuń
  29. Z przyjemnością się zgłaszam i mam wielką nadzieję na wygraną:)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję w kolejce po cukierasy :) W mojej okolicy niestety nie ma sklepu TK Maxx :( Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze kiedyś się doczekasz. Sieć chyba się rozwija.Pozdrawiam

      Usuń
  31. O Matko! To znaczy o Maszko!! Jakie one są cudne! Kubki to ja kocham zaraz po moich dzieciach i reszcie rodziny (zaliczam również psa)! Upycham po szafkach (przed mężem), bo mówi, że już zamknąć ich nie można...
    No to by było pięknie na wiosnę wygrać u Ciebie taaaakie skarby... Ale się rozmarzyłam... ;)
    Już linkuję (choć najchętniej nikomu bym nie powiedziała, bo szanse maleją)! hihihi...
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko , znam ten ból z linkowaniem. zaraz muszę podlinkować Twoje Candy chociaż tez z wielkim bólem :-)

      Usuń
  32. Marysiu, nie wierzę, że dopiero od roku, mam wrażenie, że od zawsze jesteś w tej wirtualnej czasoprzestrzeni ;), a więc oby tak długo Twoje słowo pisane poparte obrazami przetykanymi światłem nas rozpuszczało ;)
    I Szelmo motylowymi cukierasami raczysz w pierwszym dniu kalendarzowej wiosny ;), szczęśliwej ręki do losowania ;), a może przemyślisz i zamiast jednego losu - trzy wyciągniesz, wszak to trzy sztuki do wydania w świat ;)
    ściskam mocno i dmuchaj wieczorem na tarasie urodzinową pierwszą świeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, nie miałabym sumienia ich rozdzielać . Już trochę się z sobą zżyły na tej półce. W latarenkach na tarasie trzymam teraz bratki :-) a świeczkę powinna m faktycznie zapalić albo wkręcić żarówkę bo mi strzeliła przed chwilą i siedzę tylko przy świetle z ekranu. Też mam wrażenie ,że czytam Cię od lat.

      Usuń
  33. Maszka pisze: Warunki , jak zawsze: komentarz wychwalający jakie to piękne kubki albo jakie śliczne motylki albo chociaż jaka fajna półka.

    He, he - lubię Twój humor. Jak warunkiem jest komentarz wychwalający, to wychwalam. Oj jakie piękne te kubeczki, jakie zmyślne motylki na nich, jakby przysiadły na tych kwiatkach, a jaka półeczka brązowa! No, to warunek mamy z głowy.

    Teraz się pożalę, że takie zwykłe sklepy to tylko po waszej stronie Wisły, czyli po tej gorszej lubelskiej to już chyba emigracja. Nawet zwykła Ikea to dla mnie wyprawa ze ślinotokiem.

    I trzecia sprawa, co jest przedmiotem? Bo chyba nie kubeczki? Chyba nie zamierzasz się ich pozbywać? Nie, proszę nie rób tego :(

    I coś od czego powinnam zacząć: STO LAT i jeszcze dłużej dla bloga i jego właścicielki. Jak ten czas leci. Pozdrawiam, obyś jak najdłużej chciała dzielić się z nami swoimi zdjęciami i myślami, swoim domem i ogrodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He , he a ja lubię Twój. Z tymi żalami to jest tak ,że wszystko ma swoje dobre i złe strony. Nie muszę Ci o tym mówić. Ja Tk maxxów mam ze sześć w zasięgu ale wokół ruch, spaliny, kominy, wysypiska ,itd. itp. Kubeczków się nie pozbywam lecz daję w prezencie. To chyba jakaś różnica jednak:-).Aniu, miewam chwile zwątpienia w te moje blogowe poczynania ale po takich komentarzach to się chce choćby przez następne sto lat.Całusy

      Usuń
  34. Gratuluję roczku, cieszę się bardzo, że "Jesteś" w blogowym świecie, uwielbiam tu zaglądać, bo nieodmiennie kojarzysz mi się z wiosną (nawet zimą i jesienią:))kubeczki piękne i banerek też(jest kot!) Chętnie przytulę te kubalki, do TK MaXX mam 130 km i byłam tam tylko raz, więc nie mam szans na błogie "wsiąknięcie". pozdrawiam prawie znad morza. Blanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja może pani wiosna jestem chociaż myślałam ,że lato.Nie masz TK maxxa ale masz prawie morze. Jestem skłonna się zamienic. Pozdrawiam również

      Usuń
    2. zapomniałam maila podać skanga@poczta.onet.pl Blanka prawie znad morza

      Usuń
  35. Maszka pisze: Warunki , jak zawsze: komentarz wychwalający jakie to piękne kubki albo jakie śliczne motylki albo chociaż jaka fajna półka.

    He, he - lubię Twój humor. Jak warunkiem jest komentarz wychwalający, to wychwalam. Oj jakie piękne te kubeczki, jakie zmyślne motylki na nich, jakby przysiadły na tych kwiatkach, a jaka półeczka brązowa! No, to warunek mamy z głowy.

    Teraz się pożalę, że takie zwykłe sklepy to tylko po waszej stronie Wisły, czyli po tej gorszej lubelskiej to już chyba emigracja. Nawet zwykła Ikea to dla mnie wyprawa ze ślinotokiem.

    I trzecia sprawa, co jest przedmiotem? Bo chyba nie kubeczki? Chyba nie zamierzasz się ich pozbywać? Nie, proszę nie rób tego :(

    I coś od czego powinnam zacząć: STO LAT i jeszcze dłużej dla bloga i jego właścicielki. Jak ten czas leci. Pozdrawiam, obyś jak najdłużej chciała dzielić się z nami swoimi zdjęciami i myślami, swoim domem i ogrodem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania , spryciara .Dwa razy się wpisała . ale tekst jest ok wiec przemyślę sprawę :-)

      Usuń
  36. Sto lat dla Pani i dla bloga, którego podczytuję ja i moja mama;) Ona jest stałą podglądaczką, ja wpadam od czasu do czasu:) Może uda mi się wygrać kubasy do jej rustykalnej kuchni? Pasowałyby jak ulał;)Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie pozdrawiam Ciebie i mamę i ciekawa jestem tej rustykalnej kuchni.Moje kubki wszędzie bedą się miały dobrze.

      Usuń
  37. ja ja ja ja!!! chce takie kubasy! wiec sie zapisuje , obym wygrala, ja wyemigrowana ale nie calkiem...mnie mozna wysylac do Warszawy eventually! chce wygrac wiec caluje serdecznie juz z gor andyjskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynka należą Ci się szczególnie. Zlały by Ci się z naturą cię otaczającą.

      Usuń
  38. Życzę sto lat. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne kubeczki, motylki i półka też!:)
    I piękny blog, pisałam to juz nei raz, ale powtórze z okazji urodzin. Dzięki że jesteś i piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś i ja dziekuję za wszystkie miłe słowa .

      Usuń
  40. Ochyyyyy i Achyyyyyy i coś w stylu "nie mogę bez nich żyć - moje życie straci głębszy sens" hehhehe. stówa Maszko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Maszko droga,piękne cukierasy!!!! ustawiam się bo mam totalną słabośc do kubków wszelkiej maści a te są powalające:)
    tk maxxa zazdroszczę lata temu byłam w takim w stanach i bardzo go pokochałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazdroszczę Stanów. Nie byłam .:-)

      Usuń
  42. ojeju jakie cudne są! :) po pierwsze sto lat z okazji rocznicy:)))) po drugie z miłą chęcią się ustawię, choć drugi raz szczęścia nie będę miała pewnie:)))
    ale mi się marzą... :)
    a mydelniczka od Ciebie jest boska i kocham ją nad życie:)))
    rozpromienia moje poranki w łazience:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że Ci się różowi w łazience . A ze szczęściem to róznie. Nie przewidzę. Koniecznie muszę maszynę znaleźć.

      Usuń
  43. Maszko, wpadnij do mnie po wyróżnienie z pianką z mojej filiżanki!

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło ,a cóżeś Ty wymyśliła? Wpadnę jak poodpisuję na komentarze choć przyznam ,że bardzo mnie zżera ciekawość. Już dziękuję

      Usuń
  44. Oj Maszko, Maszko - się uśmiałam. Ale tak jak już ktoś zauważył - bój się Boga Kobieto, takich kubków się pozbywać??
    Jeśli wiesz co czynisz to ja czekam do wtorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola , to dla mnie wielka frajda . mam nadzieję ,że i Wy się bawicie dobrze :-).Mpja półeczka nie bedzie pusta. Bez obaw.

      Usuń
  45. Zagladam, podgladam więc skorzystam bo te 3 cudeńka byłyby idealne dla mnie i moich dwóch psiapsiół na popołudniową herbatkę:-)) a że urodzinki mam 22 marca ( niestety juz dawno nie pierwsze:-))) to liczę że może szczęscie mnie spotka i dostanę taki cudny prezent:-))
    Gratuluję pierwszych urodzin

    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona
    inawa@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wszystkiego dobrego w okazji osiemnastki i szczęścia w losowaniu.Dziękuję bardzo

      Usuń
  46. To ja chcę być jedną z trzech koleżanek i pić herbatkę w takim kubku:))

    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patti , jest problem co zrobić z tą czwartą , jesli jest ???Pozdrawiam

      Usuń
  47. Gratuluję pierwszego roczku!
    A kubeczki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Kubeczki też się rumienia.

      Usuń
  48. NAJ NAJ KOCHANIE Z OKAZJI ROCZKU ;-) STOJE MUREM AAAA, a jesli mi się nie uda to proszę kup mi takie kubasy, ja Ci przeslę sszmal-bo juz mnie kusiły w Twoim banerku, ale myslałam że to jakies historyczne znalezisko. Kup mi prosze, koszty wszytskie pokryje. Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo powiedzieć kup. Dziś była w trzech i ani widu ani słychu. są inne ale już nie takie.Będę mieć oko ale spać w sklepie nie zamierzam :-).Buziolam

      Usuń
    2. Kochanie- JA W CIEBIE WIERZE!!! ty uparta baba jestes. No śpać, to nie śpij- ale jak sie natkniesz to proszę nie zapomnij o mnie ;-)

      Usuń
    3. O takich szalonych acz miłych babach jak ty się nie zapomina. w ogóle to maila musze napisać do Cię , jak się odgrzebię w poczcie

      Usuń
  49. Witaj, zobaczyłam gdzieś miniaturowe zdjęcie cudnych rycinowych motywów i wpadłam zobaczyć o co chodzi:) A tu candy:) To na dobry początek wiosennej znajomości zapiszę się na tę zabawę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ,że dobry początek. zapraszam na dłużej.Pozdrawiam

      Usuń
  50. A dlaczego mi dwa razy wywaliło komentarz? Tylko raz pisałam. Co jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania , teraz to już trzeci :-))))))

      Usuń
  51. Maszko życzę ci wytrwałości i chęci cały wór:)
    Zachwycaj nas nieustannie:)
    Herbatki urodzinowej w kubku nie odmówię,a może i ciastko jakieś będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Igo. a wiesz ,że to świetny pomysł z tym ciastem. Coś się zrobi .

      Usuń
  52. Śliczne kubaski, przywodzą na myśl pełnie lata więc i ja się zapisuję w kolejkę :) Może choć raz mi szczęście dopisze :) Pozdrawiam i życzę dalszego owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że będą się dobrze spisywały w każdej porze roku.Trzeba wierzyć . Dziękuję i pozdrawiam równiez.

      Usuń
  53. Jakie śliiiiiiczne, śliczne, śliiiiiczne!!!! Ja chcę, ja! Mnie wybierz, mnie.... Proooooszę....

    OdpowiedzUsuń
  54. Naprawdę muszę maszynę losującą uruchomić. Jestem podatna na takie śliczne proszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. A gdzie Ci zachwalać te fajne kubki ?

    Najfajniejsze w nich jest to, że florę i faunę przedstawiono w botaniczny sposób. Bez fantazyjnych zniekształceń szalonego artysty, by popijając aromatyczną herbatkę w ogrodzie móc na podstawie rysunku rozpoznać latające wokół nas owady ;)

    Ps.: Najfajniejszy to ten z wiciokrzewem, ubóstwiam jego słodki odurzający zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłko , dokładnie to samo mnie w nich urzekło.

      Usuń
    2. No to chyba zastartuję w wyścigach do kubeczków ;)
      Już linkuję baner :)

      Usuń
  56. I popatrz jak ten czas szybko minął - odwiedzamy wiele blogów, ale nie na każdym zostajemy, ale są takie jak Twój, który od razu zapowiada się ciekawie i cieszę się, że prawie od samego początku "wsiąkłam" u Ciebie na dobre:) Kubeczki prześliczne nawet bez zachwalania i herbatka na pewno będzie w nich wyśmienicie smakować - nie miałabym nic przeciwko temu żeby spróbować:))
    Pozdrawiam i życzę dalszych ciekawych postów i prześlicznych zdjęć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda są blogi a za nimi ludzie. Niektórzy szczególnie mi mili,zwłaszcza Ci ,którzy są od mych początków . Chyba jesteś ze mną w każdym poście.Zmartwiłoby mnie to , gdybyś się kiedyś nie odezwała. Przywiązałam się. Dziękuje. Ściskam mocno

      Usuń
  57. Kubki piękne, a motylki śliczne, no i nie można nie wspomnieć o fajnej półce. Zapisuję się na sam koniec ( mam nadzieję, że nie po czasie ;) ), a co. ;)) Bo kubki naprawdę mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze zrobiłaś. Czasu jeszcze trochę zostało ale goni strasznie. Ten rok to jak wczoraj

      Usuń
  58. Gratuluję roczku :) Już nie pamiętam jak na Ciebie wpadłam, ale jestem z Tobą już dość długo i cieszę się z tego bardzo. Kubki mają przepiękne motywy, bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talibro , nie chce mi się sprawdzać w archiwum ale mam wrażenie ,ze jesteś od zawsze. Chyba przyszłaś od Kasi , jak wiekszośc na początku. :-)Pozdrawiam Cie

      Usuń
    2. Zerknęłam :) Pierwszy powitalny komentarz napisałam u Ciebie 19 marca, faktycznie rok!
      Miłego wieczoru.

      Usuń
    3. Ależ mnie zawstydziłaś . A mnie się nie chciało sprawdzać. Głupia jestem , głupia , głupia. Ale wiedziałam ,że byłas od początku :-).Miłej nocy i słonecznego poranka

      Usuń
  59. Patrząc na te śliczne kubaski od razu mam ochotę sprawdzić w zielniku co to za roślinki na nim. Cudne są i idealnie do moich ogrodowych obrusików by pasowały.
    Gratuluję roczku!
    Pamiętam Twoje pierwsze marcowe wpisy. Za oknem zima, a u Ciebie piękne ogrodowe zdjęcia. Pamiętam Twoje amarylisy. Pierwszy raz u Ciebie dowiedziałam się jak te kwiaty się nazywają.
    Cieszę się, że dzielisz się z nami kawałkiem swojego świata.
    Pozdrawiam!
    Iza
    mammamisia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo , z tymi amarylisami to nie wiem do dziś czy nie dałam plamy. Straszna ze mnie ignorantka. Mogłam się mylić jak się później okazało. i ja do Ciebie zawsze z wielką przyjemnością zaglądam i podoba mi się bardzo to wszystko co robisz ze swoimi chłopcami, tylko mi za bardzo nie wypada się odzywać ,bo Wy tam młode mamy same no więc sama wiesz. Ale podziwiam niezmiennie.Pozdrawiam

      Usuń
  60. piekne kubeczki jestem zdumiona czasami jak wiele jest osob ktore mysla podobnie lubia te same rzeczy kochaja tworzyc ja z pewna niesmialoscia ustawiam sie w kolejce pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to kiedyś odkryłam i byłam równie zdumiona jak Ty. Pozdrawiam

      Usuń
  61. Kubki rewelacja. Niemal zamiast budlei wabiącej motyle... Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko motyle ale i fajne dziewczyny :-)

      Usuń
  62. Matko jaki tłum..Maszeńko nawet nie wiesz jak ja się cieszę że się jakoś wplątałaś w tę wiryualną przestrzeń, choć mam nadzieję że jednak wiesz:)
    A kubeczki śliczne, jak wygram podaruję mamie bo my na codzień we trzy sobie herbatkujemy, ja mamuś i Ryś:) więc będą idealne:)
    Idę nadrabiać dalej bo coś o wiośnie chyba wspominałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłum , bo to głównie moje własne komentarze. Bywało tłumniej :-).Faktycznie kubeczki dla was trzech byłyby w sam raz. Może ????

      Usuń
    2. Och, przesadzasz Maszko Droga, Twojego jest tu 50%.
      Resztę czytelnicy zapełnili :)

      Usuń
  63. Ach gdzieżby miały trafić te kubeczki z ziółkami jak nie do zielnika Hani;-D
    Gratuluję roczku!!! Buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania, rzeczywiście. Po prostu idealne dla Ciebie. Ze też o tym wczesniej nie pomyslałam. Dziekuję i buziam

      Usuń
  64. Maszko, kubeczki są piękne, ustawiam się grzecznie w kolejce. Tak bardzo chciałabym je wygrać, tym bardziej, że u mnie tu nie ma tego sklepu buuu i takich cudności nie trafię. A trzy kubeczki byłoby w sam raz dla mojej rodzinki. Buziaki i już marzę o tych wiosennych kubeczkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,że jest taki ograniczony dostep do sieci tk maxxa .Myslalam ,że są bardziej rozrosnięci.Spojrzałam na mape i widze ,że wisła stanowi granicę nie do przekroczenia. Trzymam kciuki.

      Usuń
  65. Ahhh, piękne! :) oczywiście się zgłaszam, a przy najbliższej okazji sprawdzę, czy u mnie takich nie ma :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Kochana Maszko, Ty pisz jak najwięcej. Jest czrodziejką bo nawet z najmniejszej drobnostki sklecisz piękny wpis, okraszony na dodatek świetnymi zdjęciami. Kubki chcę wszystkie :) Pozdrawiam wiosennie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuje za te słodzizny. dziewczynkom pewnie by się podobały.Buziaki

      Usuń
  67. O! Roczek! To Ci tego roczku gratuluję szczerze i życzę następnych:))) A kubeczki śliczne i bardzo by mi pasowały do mojej kolekcji:) Pozdrowienia
    ps. dzięki Tobie odkryłam Ogród Łobzów zeszłego roku, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Motylku. Pamiętam to nasze wirtualne spotkanie w Łobzowie. Pisałaś ,że masz bardzo blisko więc pewnie możesz bywać codziennie. Ja średnio raz na tydzień :-)

      Usuń
    2. NIESTETY! Nie codziennie:((( Byłam tam raz, ale obiecuję sobie, że teraz wiosną wsiądę na swój rowerek i wtedy będę bywać często! Po prostu nie po drodze mi ten Łobzów. W przeciwną stronę niż do domu. A ja po pracy gnam do dzieci:) A rowerem zawsze szybciej. Nasza komunikacja jest taka, że... Rower kocham, bo mogę dojechać dosłownie wszędzie i w porównywalnym czasie
      Pozdrawiam Cię gorąco:) No i może w tym Łobzowie wpadniemy kiedyś na siebie:)))

      Usuń
  68. Kubeczki są piękne. Byłabym szczęściarą, gdybym miała chociaż jeden, a tutaj jak szczęście dopisze to nawet trzy można dostać. Z chęcią się zgłaszam oczywiście. Gratuluję roku blogowania i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z pewną dozą nieśmiałości:))zapisuję się, bo już kiedyś uszczęśliwiłaś mnie pyszną oliwą, ale co tam :)Kubeczki, rzecz jasna śliczne, ilość zgodna ze stanem mojej rodziny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jakie śliczne i jak bardzo pasowałyby mi tutaj :-)))) Staję w kolejce, a co mi tam :-))) Moze szczęście dopisze :-))

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja, mąż i syn = 3
    Kubki wiosenne do wygrania = 3
    Lamigłowka rozwiązana :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Trafiłam przypadkiem za cudnymi kubkami, ale na pewno zostanę.
    Kocham wiosnę, lato, kwiaty i motylki, czyli wszystko, to co widać na kubkach.
    Nie tłukę porcelany ani szkła, więc kubki będą u mnie bezpieczne.
    Pomarzę sobie o Twoim wspaniałym prezencie.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wiosennej pogody ducha na przekór zimie za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  73. Motylki motylkami, ale te kwiatki... zgłaszam się po kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale długa kolejka... Nie dziwię się jak takie cudne kubki. I ja się ustawiam w kolejce kwiat79@vp.pl.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystko juz tak wychwalone, że nie wymyślę już nic oryginalnego, ale może szczęście się do mnie uśmiechnie i te piękne kubki trafia akurat do mnie. Pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Kubeczki są bajecznie piękne i chętnie zapoluję na nie u Ciebie, bo w tym sklepie nie mam szczęścia. Ale widziałam mlecznik z tej serii, może będzie na mnie czekał :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję roku i pięknych zdjęć, przyglądam im się po cichu czas już jakiś i za każdym razem z zachwytem! I marzę też czasem po cichu, że może kiedyś będzie dane opuścić wielkomiejskie mieszkanie ze zdecydowanie za małym balkonem :). A motylkowo-kwiatowe kubeczki może by wreszcie wiosnę obudziły...

    OdpowiedzUsuń
  78. Kubki są cudne, bardzo mi się podobają :).

    I chociaż kolejka długa to i ja się przyłączę do zabawy.
    Koleżanki na pewno chętnie piłyby z nich ze mną herbatkę :).

    OdpowiedzUsuń
  79. Kubki Przecudnej urody są więc ustawię się i ja.
    Gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  80. uaaaa chyba na ostatnia chwilę się wpisuję :) ale podobno lepiej puźniej niż wcale :D
    to ja zaczę od wychwalenia półki, jej fragmętu no tego co widac na zdjęciu :Duwaga: WYCHWALAM ! :) a teraz kubeczki sa bardzo ładne i na pewno sama przyjemność z nich pić :)

    OdpowiedzUsuń