wtorek, 15 maja 2012

Bukiety dla Anety i dla Was

Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od Anety z bloga "Robię to co lubię . Meble i...." .Byłam bardzo mocno zaskoczona , ponieważ nie znałam wcześniej bloga Anety . Gdy obejrzałam to co dziewczyna robi , to powiem ,że od razu zapałałam wielką sympatią.  Teraz nie  mam zbyt wiele czasu ,żeby przeczytać całość  od początku ,ale tym bukietem oprócz podziękowania za wyróżnienie , chciałabym wyrazić swoją zieloną nadzieję,że nie zapomnę i poznam .Dziękuję Ci Anetko raz jeszcze bardzo. A teraz bukiet dla wszystkich , którzy mnie odwiedzają. Chciałabym wszystkie Was wyróżnić ale, po pierwsze nie potrafię jeszcze technicznie się z tym obejść a po drugie mam możliwość( mając 4 wyróżnienia) wyróżnić tylko 20 osób według tych przyjętych tu zasad . Więc jeszcze nie wyróżnię , bo mam o wiele dłuższą listę blogów zasługujących na to.Więc dziś taki bukiet , w którym każda może znaleźć siebie , bo są tu kwiaty jeszcze wiosenne i te już prawie letnie , i są kwiaty w pąkach i te w rozkwicie . Tak , jak Wy moje drogie. Myślę,że każda znajdzie tu kwiat , który szczególnie lubi. Bukiet jest kolorowy, różnoraki i pachnący . Każdy kwiat jest inny , tak jak i każda z Was jest inna ale jakże piękna i kochana. Dziękuję wszystkim , które są mi dobrym słowem i natchnieniem . Bądźcie  dalej.

36 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo. Caly bukiet jest sliczny :-)
    Mnie, jako nowicjuszce, pewnie nalezy sie zaczatek nasionka ktoregos z tych kwiatow ;-) ale i tak dziekuje
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzi mi o rozkwit w blogowaniu ale o życie :-) Aleksandro . Pozdrawiam serdecznie w dniu serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet, dziękuję bardzo :)
    Ja w tym roku też robię takie mieszane, kolorowe, bogate, nie wiem skąd mi sie to wzięło bo do tej pory moje bukiety były takie jednogatunkowe :)
    Pozdrawiam równie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteśmy trendy obie w takim razie. Widzę ,że teraz królują kompozycje pojedynczych kwiatów w kilku flakonikach najlepiej szklanych. Podoba mi się też ale bardziej się skłaniam ku rokoko .

      Usuń
  4. Och, och! :)))) dziękuję!!!!! bukiet niezapominajkowy :))))) nie zapomnę, nie zapomnę :)))) nie zapomnę tak miłych słów :))) dobrze, że mnie przez komputer nie widać, bo się zarumieniłam :))

    Skąd wiedziałaś, że jest u mnie dużo niezapominajek :)))) na zdjęciach ich nie widać. Same jakoś tak wędrują po ogrodzie. A niebawem zapraszam na imieniny maku a potem na święto piwonii :)))) Ciekawe czy uda mi się Ciebie z Twojego cudownego ogrodu wyrwać choć na chwilę :)))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję . Intuicyjnie czułam ,że masz niezapominajki. Pasują do Twojej aury. Maki też lubię ale mi chyba powymarzały w tym roku. Mało coś. Widziałam kiedyś śliczną łąkę w pewnym prowansalskim klasztorze -maki ,kąkole, bławatki a między nimi gdzieniegdzie piękne mieczyki. Mam ochotę to powielić

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Megi , pięknie się uśmiechasz. Tak trzymaj:-)

      Usuń
  6. Gratulacje, a bukiet przepiękny, dziekuję:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bustani. Cieszę się ,że przypadł do gustu.

      Usuń
  7. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjatkowo piekny bukiet, takie jak ja lubie, wszystkie kwiaty, mnostwo kolorow, pieknie razem wygladaja i tworza wyjatkowa harmonie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo daję ,że go nie układałam tylko wsadziłam do wazonu jak rwałam. Pozdrawiam również

      Usuń
  9. Czuje sie obdarowana. DZIĘKUJE
    ŁAPKI chmmm ja bym je raczej kopytami nazwała.
    Pan Kot to moj osobisty mąż. Podobizna na bocznym pasku.
    A kopyta mu męcze bo mu strasznie pekają i wogóle ma z nimi problemy.
    Taka niby dobra zona ze mnie.
    ps-przyszly ksiazki- sa fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. No to już wszystko wiem :-) .Cieszę się,że literatura spasowała .

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba bukieciki cudne:) Jak bym widziała mój dom, u nas wszędzie stoją mniejsze i większe kwiatuchy, w przeróżnych dzbanuszkach i wazonach.
    A mąż już tak przyzwyczajony, że raz w tygodniu sam kupuje kwiaty, mówiąc że jakiś wiecheć musi być:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, fajnie masz z tym mężem . Mój uważa ,że ja to lepiej zrobię :-)

      Usuń
  12. Your garden must be a large one. Beautiful bouquetes you have make.
    Have a great weekend
    marijke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marijke. Ogród dośćduży -2ha. Miłego weekendu i Tobie.

      Usuń
  13. Piękny ten bukiet i bardzo mi odpowiada klimat Twojego domu :)
    P.S. Odpowiedziałam na wszystkie pytania, jak masz jakieś dodatkowe pisz na maila ;)
    pozdrawiam cieplutko i nie ma co czytać od początku, dopiero zaczynam się rozkręcać w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Jo. Przeczytałam odpowiedzi. Chyba napiszę maila . Dzięki Tobie wybrałam chyba wzór ceramiki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maszko, dzieki za cudowny bukiet, wiosenno letni, tak jak aura w tym momencie w mojej kochanej Gdyni. Jestes niezwykle pracowita - Twoj warzywnik mi imponuje. Pozdrawiam cieplo i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ,że Ci się podoba. Serdeczności

      Usuń
  16. Molto belli! buona serata e felice domenica...ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie Giancarlo. Tante belle cose anche e te.

      Usuń
  17. Kwiaty maja w sobie piekno, ktore moze zachwycic i zachwyca!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  18. więc życie , Ty i kwiaty. też chcę do tego klubu :-) .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba piękne. Ale ten drugi mnie bardziej zachwycił i ten wazonik prawdziwe cudo:)))
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu. Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś wyjątkowa, tak jak Twoje bukiety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy jest wyjątkowy . Ty też

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne bukiety, szczególnie ten w uciętym dzbanku... i taki dzbanek uciąć... ble nieładnie :)))))))

    OdpowiedzUsuń