piątek, 25 maja 2012

ciiiiiii












25 komentarzy:

  1. Co to za piękne miejsce ?
    Pewnie jakieś sanktuarium.
    Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu,
      to Sanktuarium Matki Bożej Szkaplerznej w Czernej:)

      Usuń
    2. No to już wszystko jasne:-).

      Usuń
  2. Zawsze się zastanawiałam ile bym wytrzymała w cichym zakonie :), piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zamilknąć w tym poście i wytrzymałam ale w komentarzach już nie daję rady :-)

      Usuń
  3. Czy kruk pilnuje ciszy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruk to źródło św . Eliasza. Pyszna woda .Pozdowienia

      Usuń
  4. Już wiem, gdzie tym razem wybierzemy się na niedzielną wycieczkę:)
    Piękne zdjęcia:)
    Pozdrawiam Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda , odradzam niedzielę. Omijam to miejsce w weekendy. Ja byłam w poniedziałek. Tylko pani w księgarni i jeden braciszek medytujący na cmentarzu , nawet pracowników na budowie nie było. Mieli chyba wolne.

      Usuń
  5. Dziękuję, ciekawe co ten cichy dzień przyniesie.
    ps- dziś w belgii pełnia słońca, ja plany ogrodowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytrzymałam tej ciszy. U nas też słonca sporo ale chłodny wiatr. Muszę przygotować swój ogród ,zwłaszcza warzywnik, na moją tygodniową nieobecnośc.

      Usuń
  6. Dobrze, ze sa takie miejsca. Swiatu potrzebne sa chwile wyciszenia...
    Pozdrawiam
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , Dobrze ,że mogą z nich korzystać zwykli ,pragnący wyciszenia ludzie. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Maszko, znajdziesz w moim poście
    http://wirtualnyogrod.blogspot.com/2012/05/z-ksiazka-do-ogrodu.html
    coś specjalnie dla Ciebie przygotowane. Może nawet trochę to coś pasuje do klasztora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromne dzięki. Tego mi było trzeba. Cudowne , wspaniałe, bajka. Zaraz pędzę na poszukiwania. Buziaki dla Ciebie

      Usuń
  8. buona giornata e felice week end...ciao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grazie Giancarlo. Felice anche e te :-) . ciao

      Usuń
  9. Maszko - niesamowita atmosfera i piękne foty - widać oko kobiety z duszą artystyczną. Pozdrawiam ze słonecznej już wreszcie Anglii - Kxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to piękne miejsce jest. Nie dało się inaczej tego ująć.Fajnie ,że się rozświeciło . Przydałoby się nam tu trochę angielskiej ,wilgotnej mgiełki.

      Usuń
  10. Zagadkowo... napiszesz coś o tym miejscu? kiedyś ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba faktycznie wypada napisać. Ja wczoraj wcale nie miałam zamiaru milczeć, tylko próbowałam nowej metody pisania posta i pomieszały mi się zdjęcia . Wkurzyłam się i wolałam już nic nie mówić :-). Kiedyś :-) . Wiem , dużo mi się zbiera zaległości. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Chętnie bym pomilczała w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabi , polecam. Ja w tym miejscu nie gadam nawet sama z sobą. całkowite wyciszenie (oczywiście pod warunkiem ,że nie przyjedzie kilka autokarów szkolnych wycieczek)

      Usuń
  12. Cudowne miejsce. Tam prawie 15 lat temu przyjęłam szkaplerz. Byłam też nie dawno z całą rodzinką na rekolekcjach.
    Pięknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ale nie dałabym rady... moje myśli są za głośne a co dopiero wzdychania nad pięknem mnie otaczającym...

    OdpowiedzUsuń