sobota, 26 maja 2012

nostalgiczna niespodzianka

Pisząc wczorajszej bądź dzisiejszej nocy ( mam problem kiedy to było , bo dziś też zaczynam ten post wczoraj a skończę chyba jutro ) ostatni post, świadomie Was wprowadziłam w błąd , bo ostatni to będzie dziś. Miała być niespodzianka i bezsensem było o tym informować. Zresztą obawiałam się ,że mogłoby mi dziś ,tzn jutro coś przeszkodzić , bo wiadomo -wypadki chodzą po ludziach a ja wybierałam się z samego rana do stolicy , a wiadomo jak wyglądają nasze drogi do niej prowadzące. Jak nie wiadomo , to powiem ,że koszmarnie. Ostatnio (nie licząc dzisiaj) jechałam do stolicy początkiem marca i śmiem twierdzić ,że nie posunęły się roboty ani o kilometr ,chociaż robią wrażenie ,że coś się robi. Nie będę się tu rozpisywała na ten temat , bo mi ciśnienie skacze . Szczęśliwie wróciłam ze stolicy i mogę poczynić tego ostatniego przed wyjazdem posta i tym razem nie ma tu żadnego oszustwa , natomiast jest pewien podstęp. Otóż ,  za kilka dni znowu uzyskam pełnoletność i uznałam ,że w związku z tym należy Wam się jakiś prezent.Powiem ,że równie mocno mnie cieszy dostawanie prezentów jak ich dawanie. Prezentów od was oczywiście nie oczekuję , chociaż przyznam ,że miło mi będzie , jeśli w ramach prezentu dla mnie będziecie chciały wziąć udział w losowaniu prezentu dla jednej z Was. Oczywiście ,chciałabym wszystkie obdarzyć ale po pierwsze, nie wiem czy wszystkie chciałybyście a po drugie , to wiadomo. A prezent to dwa dzbanuszki emaliowane . Jeden to imbryk a drugi mlecznik.Są białe i mają malowany motyw kąkoli i zboża. Są fabrycznie nowe, chociaż wyglądają jak sprzed 100 lat a dokładniej , jak sprzed 105 bo jest to wzór powielony z serii ,której produkcja ruszyła w 1907 roku .Seria nazywa się"Nostalgia"i coś w tym jest , bo patrząc na te naczynia z nostalgią wspominam czasy dzieciństwa i dom babci Karoliny rocznik 1907 (to była siostra mojej prawdziwej babci Marii , po której odziedziczyłam imię. Maszka to pseudonim literacki :-) przyjęty  z miłości do opowiadań Nabokova ), w którym to było mnóstwo naczyń emaliowanych, a w jednym z nich rósł na werandzie pięknie kwitnący i roztaczający wokół swoją przesłodką woń, wielki do sufitu, różowy oleander.
Nostalgia to również seria mydełek o pięknych naturalnych aromatach i do kąkoli spasowała mi lawendowa nuta. A skoro mydełko , to musi też być mydelniczka i znalazła się taka w kolorze oleandra.
I oto cały upominek plus mydełko oczywiście. Jeśli Wam się podoba , to wystarczy napisać komentarz. jeśli chcecie to możecie skopiować tę ostatnią fotkę i wkleić u siebie ale nie jest to żaden warunek . jeżeli tylko Wam się podoba , to napiszcie komentarz i tyle.  Jestem niecierpliwa , więc nie będę przeciągała zabawy w nieskończoność . Jak tylko wrócę a będzie to chyba w w pierwszą środę czerwca , robimy losowanie ( chyba ,że jedna się tylko zapisze , to oczywiście dostanie wszystko bez losowania). To tyle i....

pomyślcie czasem o mnie z nostalgią :-)

76 komentarzy:

  1. już mnie przestraszyłaś, że to ostatni post...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale namieszałaś na początku ! Chcesz żebyśmy zeszły nie na drogach tylko przed komputerem ( na zawał)?
    Do dzbanuszka i reszty wzdycham i ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    elusia@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko jakby mi to wszystko pasowało do domku !!! Ja nie mam szczęścia do losowań, więc w razie czego poproszę o namiary gdzie takie cuda można nabyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co wyczytałam masz tak samo na imię jak moja córka:)
    Śliczną niespodziankę nam uszykowałaś. Teraz z niecierpliwością będziemy wyczekiwać Twojego powrotu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Asz ty niedobra niedobra. Straszyć tak biednych ludzi. Wracaj już bo tęsknie.
    Buziole i stoję w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny odcien tego oleandra. Tutaj oleandry, oprocz parkow i ogrodow, rosna gdzie popadnie :-) i we wszystkich mozliwych kolorach
    Happy Birthday!
    Pozdrawiam
    Aleksandra
    PS
    Maszko, gdyby jakims dziwnym trafem na mnie padlo (w co, znajac moje szczescie, nie wierze) to losuj ponownie. Nie dlatego, ze prezenty mi sie nie podobaja, sa urocze!, ale ja od Ciebie i tak dostane cudowny prezent ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to ci niespodzianka, potrawisz dozować emocje:))
    Oczywiście, że się ustawiam w kolejce do losowania takich cudowności, a nuż się uda:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszko - Mario jesteś imienniczką mojej młodszej siostrzyczki:) Trafiłaś w mój czuły punkt, dzbanki, imbryki, mleczniki uwielbiam i mam niewielką kolekcję:) Te z twojego prezentu są śliczne:) Chętnie spróbuję swojego szczęścia.
    ps. następnym razem jak będziesz w stolicy to zapraszam do mnie na kawkę, mieszkam tuż pod i chętnie Cię poznam i ugoszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny !!! a któż by nie chciał takich cacuszek... są po prostu śliczne !!!
    Z moim szczęściem to raczej kiepsko, ale ustawię się w kolejce :)))no i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przed chwilą wróciłam z wyścigu rowerowego Skandia, moje pacholę tak startowało, ale było emocji i chyba te emocje jeszcze siedzą, bo czytam, że kolejny raz jesteś pełnoletnia i za chorobę nie wiem, o co chodzi. Pomroczność.
    Wszystkiego co najlepsze, dobrych ludzi na drodze, w sercu majowych radości i zdrowia, i kasiorki, i miłości wszelakiej. STO LAT!!! A co mi tam, właśnie sobie nalewam nalewkę z liści porzeczek i gulnę Twoje zdrowie.
    STO LAT, STO LAT, NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM...
    I JESZCZE JEDEN I JESZCZE RAZ...
    STO LAT, STO LAT, STO LAT, STO LAT NIECHAJ ŻYJE NAM....
    STO LAT TO MAŁO, STO LAT TO ZA MAŁO, STO PIĘĆDZIESIĄT BY SIĘ ZDAŁO...
    I JESZCZE JEDEN I JESZCZE RAZ...

    Mnie już dobrze, żegnam się tymczasowo, co złego to nie ja (jak mawia mój wujek po imprezach).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna dziewczyno ,oby pełnymi dzbankami życie przynosiło szczęście i zdrowie Tobie i Twoim najbliższym Danka z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja ustawiam się w kolejce po dzbanuszki.
    Śliczne są, takie klimaty właśnie widzę w swoim przyszłym domu - zaczątki ogrodu już mam, a raczej chaszczowiska ;-)
    Pozdrawiamy serdecznie
    Ja - mama i córeczka Marysia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To niesamowite, jak bardzo literatura może być inspirująca. Weranda z oleandrem... I jak dużo można się dowiedzieć o sobie samej przyglądając się temu, jakie książki, filmy lubimy najbardziej, co nas w nich porusza :) Wybrałaś po części kolory mojej łazienki, a te mydełka są fantastyczne, bardzo długo trzymają zapach :) Życzę urodzinowo dziecięcej radości życia, udanej podróży w nieznane i wracaj do nas szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Toż to śliczności same;-)
    Jak w ogóle możesz przypuszczać, że zgłosi się tylko jedna osoba...
    Co prędzej ustawiam się w kolejce i buziaki urodzinowe przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej!!!Jakie śliczności!!! Mnie też kojarzą się z dzieciństwem i moją babcią Kasią:)
    Z miłą chęcią ustawiam się po te śliczności i przesyłam najserdeczniejsze życzenia urodzinowe:)
    Pozdrawiam Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafiłam do Ciebie za sprawą fotki ogłaszającej candy, bo zestaw przygotowałaś prześliczny :))) Pooglądałam sobie przy okazji piękne fotografie w poprzednich postach, poczytałam to i owo... i urzekła mnie atmosfera, klimat, jaki u Ciebie panuje :) Dołączam więc do grona stałych bywalców i obserwatorów, i oczywiście zapisuję się na Twoje cudne candy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się oczywiście!!! Piękny zestaw przygotowałaś.
    Najlepsze życzenia urodzinowe, jak najwięcej pięknych chwil w życiu i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie dzbanuszki! Nie ukrywam, że z chęcią bym taki otrzymała, ale mam już jeden, również z motywem kwiatowym, więc pozwolę ucieszyć się komu innemu. Muszę też wspomnieć, że kochana z ciebie dziewczyna, bo w swoje urodziny postanawiasz obdarować innych. Wielkie dzięki i ściskam urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne,uwielbiam wszystko co emaliowane
    Zaciskam kciuki i czekam
    PS.STO LAT

    OdpowiedzUsuń
  20. ale straszysz, a nostalgiczny komplecik piękny

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy komplecik, szczególnie ta różowa mydelniczka.
    Ciekawe, czy bedę miała szczęście w czasie losowania?
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam urodzinowo.
    Agata B.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak orędowniczka picia herbaty z dzbanuszka mogłaby przejśc obojętnie widząc takiego cukierka.
    Stoję z nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń
  23. dowcipy dowcipami :))) a cukierasy pierwsza klasa, a mydelniczka !! RULEZ!! to i ja się ustawiĘ w ogonku i poczekam ;)))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam na Twojego bloga całkiem przypadkiem, przyciągnęły mnie przepiękne tajemniczo-nostalgiczne zdjęcia, wczytałam się i postanowiłam od razu zostać stałym gościem Piękny blog. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    A no właśnie: Do tego jeszcze te cudne emaliowane naczynia;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem podczytywaczką pięknych blogów. Wszystkiego najlepszego, ustawiam się w kolejce bo dzbanuszki cudownej urody
    MirleeaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam!
    Zapisuje się i ja! I cieszę się ogromnie że trafiłam na tak fajny blog, szkoda że dopiero teraz ale zaraz nadrobie zaległości:)
    pozdrawiam serdecznie
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. witaj:) ale pięknie tutaj u Ciebie:)
    poczytałam i jestem zachwycona.
    z miłą chęcią przygarnęłabym coś tak pięknego. Zapraszam również do siebie na niespodziankę
    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie śliczne dzbanuszki!!! Bardzo, bardzo chcę je mieć :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne dzbanuszki, ale mnie ujęła najbardziej mydelniczka, istne cudo. Może tym razem to mnie dopisze szczęście

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie cudenka. Równiez się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny ten komplecik, ustawiam się zatem w kolejce. Serdecznie zapraszam na Candy do mnie, również z lawendową nutą, i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo ! Ja też się piszę.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spełnienia marzeń :)
    Jeśli mogę to dopiszę się do kolejki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli jest jeszcze miejsce to ja też się z chęcią zapiszę ;)
    i z chęcią dodaję do obserwowanych twój blog ;)
    pozdrawiam
    dorota
    doroteaart

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie to wszystko prześliczne, takie jak lubię. Ustawiam się na szarym końcu kolejki po to cudo, może sie uda... :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdy teraz patrzę na ten mój post , to faktycznie mogło to wyglądać jak jakieś ostateczne pożegnanie. Nie miałam takich intencji ale z drugiej strony to przyznam ,że mnie trochę próżność połaskotała po serduchu ,że może byłybyście tym zmartwione. Cieszę się ,że tylu z Was podobają się moje prezenty i ,że chcecie je mieć. sama jestem bardzo ciekawa , do której los się uśmiechnie.Dziękuję raz jeszcze za życzenia . W czwartek ogłaszam wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  37. O halo, dlaczego ja nic nie wiem o takich cudownościach? Ustawiam się grzecznie.
    Czyżbyś była bliźniakiem? Bo ja również (2x18;))) A imię Karolina odziedziczyłam też po mojej babci, na którą mówią Lolka i nie wiem, czy to pseudonim artystyczny;)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ,jestem dwie w jednej:-) Niektórzy mówią ,że ciężko z tą moją dwoistością wyrobić. Też to masz?( ja 2razy plus 11 :-) ) . Lolka - fajnie . Na moją ciotkę Joannę mówią Janka a na Alicję -Hela. Same ARYYYTYSTKI :-)

      Usuń
    2. Maszko z Ciebie taka młodość płynie, że nawet Twoje duże dziecię nie wybiło mnie z uderzenia, żeś Ty mój rocznik;)Mnie się nigdy żadne pseudonimy nie trzymały.
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
    3. A widzisz jeszcze o dwoistości... z cech bliźniaka to mam słomiany zapał i chwytanie kilku srok za ogon i powiem Ci, że mój mąż też bliźniak. Oj wesoło jest!

      Usuń
    4. Pozory myla niekiedy. A te charakterystyczne "zalety " bliźniacze teżposiadam i czasami sama siebie za to nie lubię. Bliźniaków obdarowuje chyba nieco "po kumotersku" dużym sentymentem ale chyba w stałym , codziennym związku nie potrafiłabym z kimś takim jak ja wyżyć. ja mam pana lwa :-)

      Usuń
  38. Zaglądam i podziwiam:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  39. O kurczę, nie zauważyłam wcześniej tych cudeniek :)) to i ja się zapisuję :))) i czekam na losowanie z niecierpliwością. A i na nowy post z wrażeniami wycieczkowymi również :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również się ustawiam :) bo nagrody są rewelacyjne :)

    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja na końcu , ale też w kolejce po te cuda , jeśli można :-)
    Pozdrawiam serdecznie , Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj, Maszko! Jak mi wstyd, że przegapiłam tego posta! Jak mogłam... Piękne są Twoje podarunki,takie nostalgiczne właśnie! Baaaaardzo chciałabym zostać szczęściarą i móc je mieć...!
    Maszko, najlepsze urodzinowe życzenia Ci przesyłam: uśmiechu, miłości, pomyślności!
    buziaki urodzinkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja się piszę!:-)) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  44. kurcze, byłam tu pierwsza, nie wpisałam się z braku czasu... wpisuję się więc na końcu, składając "spóźnione ale szczere" życzonka rówieśniczce:-))) i oczywiście wpisuję się na listę gości, a jak nie wygram, w co w ogóle nie wierzę, to musisz mi powiedzieć, gdzie takie mogę sobie kupić! bo bardzo je chcę!!! pewnie mieszkają gdzieś koło ciebie! dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze Megi, a ja myslałam ,że Ty nie przepadasz po prostu za emalią:-). Dzięki za życzenia i Tobie też wszystkiego dobrego imieninowo( Urodziłam się w święto Magdaleny i miałam nią być , gdyby nie tato zrobił mamie psikusa i zapisał Maria Magdalena :-) )

      Usuń
  45. To ja też się dołączam... i do życzeń... i do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudna ta emalia, ustawiam się w długiej kolejce, może choć raz mi się poszczęści ... Pozdrawiam
    Małgosia
    malurb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. no tak, podczytuję tu po cichu, ale po takie cudeńka muszę się ujawnić :)
    Ania
    azook@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. ufff jeszcze się załapię ...a przegapiłabym szansę na takie cudeńka ! Najserdeczniejsze życzenia od kolejnej podwójnej ;) Moja mama też jest spod bliźniąt , synek również , no i mój tata , tylko on rodzony a nie zodiakalny :)))
    Ściskam mocno i zapraszam do mnie , niedługo również będę rozdawać słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zobaczyłam odnośnik do tego posta na innym blogu i nie mogłam sie oprzeć, aby nie zajrzeć :) Jakie cuda przeogromne :) emalię kocham miłością bezgraniczną :) a różowa mydelniczka powaliła mnie na kolana :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Trafiłam do Ciebie właśnie (pierwszy raz) przez blog Ilooki, czasem uda się odkryć niespodziewanie jakieś fajne miejsce ;) co do stolicy- jakże cieszę się,że mieszkam na Warmii i nie muszę przezywać tego koszmaru;) Idę zwiedzać Twoje progi. Pozdrawiam Ivrona

    OdpowiedzUsuń
  51. Basia z Serbii tez konkuruje( o ile sie widzi)

    pozdrawiam
    barbara.vuckovic@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia , cieszę się ,że udało Ci się umieścić tu ten komentarz. Widzi się :-). Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za maile

      Usuń
  52. No dobrze dziewczyny, nie zamykam listy o północy , choc przyznam ,że właśnie siedzę i piszę Wasze imiona na karteluszkach. Jeśli ktoś napisze komentarz do chwili losowanie , to jeszcze dorobię losy. Nie wiem dokładnie , o której odbędzie się loteria ,bo to jest uzależnione od tego , kiedy moja mała sąsiadka będzie miała na to czas( pewnie będzie rzucała kwiatki na procesji). Małą Kajkę właśnie chciałam prosić o rolę sierotki ,chociaż szczęśliwie ma oboje rodziców. Sama się trochę denerwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy można jeszcze? Bo ja bardzo bym chciała spróbować szczęścia, te prezenciki tak kuszą...;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, można. Dorobiłam właśnie Twój los. Pozdrawiam

      Usuń
  54. Zapisuje sie czym predzej do koleji, i pozdrawiam Pieknie :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne candy :) i cieszę się, że w porę trafiłam przekierowana z innego bloga :)
    serię nostalgię znam ale wiadomo, że naczyń emaliowanych nigdy za wiele, że o mydle nie wspomnę ;)
    zapisuję się oczywiście i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wiem, że lista jest już zamknięta ale to co nam oferujesz jest tak piękne, że nie mogę nie spróbować się jeszcze zapisać. Może się nade mną zlitujesz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Twój los jest w puli. Wszystko gotowe , tylko Kaja jeszcze zajęta rzucaniem kwiecia. Ja natomiast chciałam się wybrać po obiedzie na poszukiwania prawdziwych kąkoli .

      Usuń
  57. Dzis do Ciebie trafiłam, może jeszcze mi sie uda dołączyć do ogonka:).
    Przesliczne prezenty, prawdziwy powrót do przeszłości.Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też ja też czy jescze się załapie na te nostalgiczne cudownosci. Przepiękne!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  59. cudowne ja choruje na tak piekne emalie wszelakiej masci jesli jeszcze moge sie zalapac to bardzo prosze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy można jeszcze się dopisać? Ach te emalie.

    Dorota J.
    jakubaszek@gzeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota jeszcze się załapała jako 59 na liście. Idziemy losować :-)

      Usuń
  61. seeeeeeeeeeeehr schön-ich stöbere auch gerne nach solchen schönen Sachen-erinnern mich an das Zuhause meiner Omi ... Lg Ines

    OdpowiedzUsuń
  62. witam!
    jak zobaczyłam, co rozdajesz, to zaniemówiłam
    nic więcej nie napiszę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. o boze jakie cuda !!!bardzo w miom klimacie karolina.chaber@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. ja tez poprosze bardzo ;))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń