piątek, 31 sierpnia 2012

Dokad?

Dziś zagadka.Dokąd zabiorę was w następnym poście? Podpowiem ,że jest to miejsce , do którego wracam za każdym razem ,gdy jestem w Toskanii.Nawet nie potrafię powiedzieć dlaczego. W kolejnym poście będę podejmowała próbę wytłumaczenia tego Wam i samej sobie. Dodam ,że widoki z tego miejsca są niezwykłe i to może właśnie jest powodem moich powrotów? Miasto słynie z zupełnie czegoś innego ale ja zawsze kupuję tam jakieś błyskotki. Taka tradycja. W tym roku dziwnym sposobem przerwana bo przecież nie można nic na siłę.Przyznam ,że miałam trochę za mało czasu na podjęcie decyzji. Dla toskańskich koleżanek to zapewne nie jest trudna zagadka a dla wszystkich innych pewnie też nie bo teraz można wszystko wyguglować.Allora....

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jo,dzielna jesteś ale do Sieny mamy na drogowskazie 51 km.:-)

      Usuń
    2. bo ja blondynka i mi Siena się dobrze kojarzy ;)

      Usuń
    3. Bardzo Ci się dobrze skojarzyło i zbyt wiele sięnie pomyliłaś bo Sienę uwielbiam ale w tym roku niestety nie byłam. Skusiła mnie wizja czegoś nowego dyndajacego przy uchu albo na nadgarstku. A tu nic.Blondynką znowu jestem od tygodnia tylko jakąś taką wypłowiałą:-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do Florencji jest 78 km na drogowskazie:-)

      Usuń
    2. Więc Cecina,zero na drogowskazie:)

      Usuń
    3. Cecina zdecydowanie bliżej już ale podpowiem ,że nie jest to nadmorskie miasteczko

      Usuń
    4. Pontedera mi została:)

      Usuń
    5. Hmmm. Nie napisałam ,że drogowskaz był ustawiony dokładnie w miejscu ,o którym chce pisać :-). na drogowskazie są podane odległości z tego miejsca

      Usuń
    6. Można powiedzieć..bez walki się nie poddałam:)

      Usuń
    7. Walczyłaś jak Lwica. Buziaki za to

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Do Arezzo nie ma na drogowskazie ale jest na pewno powyzej 100km

      Usuń
  4. Obstawiam LE BALZE. Podejrzewam, że uwielbiasz piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Le Balze Margo tylko w jakim mieście?

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ula, widzę,że to trudna jednak zagadka. Może wymyślę jakąś nagrodę? Kto zgadnie za flaszeczkę prawdziwego cabernet toscano rocznik 2011?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jagoda, jednak winko to dobry motywator. Gratuluję. Będzie o Volterze.Fajnie ,że Tobie się udało , bo i tak mam zaległa przesyłkę dla Ciebie :-).Oszczędności poczynię

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że udało mi się rozwiązać zagadkę:)

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie Jagódko

      Usuń
  7. Poczekam na wyjaśnienie zagadki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna ,chyba większość się poddała:-)

      Usuń
  8. o i juz po konkursie :):) Gratulacje Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda ma farta i tym razem.Cos ją Toskania lubi

      Usuń
  9. A JA I TAK MAM SENTYMENT do Sieny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja mam przeogromny. mamy już nawet swój stoliczek skąd świetnie się obserwuje co się dzieje na Piazza del Campo.

      Usuń
  10. No cóż przyznaję,że o Volterze nie pomyślałabym. nigdy tam nie byłam więc czekam na Twój wpis. Jeżeli ja miałabym wybierać z tych miast na drogowskazach to byłaby Siena - moja miłość:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że miłośniczek Sieny jest więcej. Wcale się nie dziwię.Dlatego będzie o mniej znanej Volterze

      Usuń
  11. Volterrrra - byłam, lubię, czekam na reportaż
    a zreszta czego mozna nie lubic w toscanii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Repotraż to może zbyt dużo powiedziane. Bedzie pościk. Zdjęcia już się wkleiły ale nie mam czasu przysiąść i coś napisać. Może jak już wszystkich ululam :-). Masz rację. Toskania jest cała do kochania.

      Usuń
  12. Maszko od dnia mam internet, ale jak wrócę, to będę miała sporo czytania i dobrze! Jesteś mi jak ta poranna rosa... Czuję się jeszcze jakby wciąż była noc po tej przeprowadzce, ale jak już wstanie świt to sobie pobiegam na bosaka po Twojej łące bloga :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryś , bardzo się cieszę ,że się wygrzebałaś wreszcie.Tenckniłam.

      Usuń
  13. Maszka szczęściara z Ciebie:)) Toskanię czuć,dotykać,oglądać...
    Czekam na post i rzecz jasna na zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń