wtorek, 9 października 2012

Tadam

4 października o godzinie 19.52 Anonimowy napisał"Bardzo ładny komplecik. ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam megi0041@wp.pl" . I szczęście dopisało ,bo właśnie własnoręcznie wylosowałam tuż po północy kręciołka z numerem 126. Gratuluję Megi. Krótkie podsumowanie - w zabawie brało udział 146 osób poczynając od Maryś ,kończąc na Aleji57. Obie dziewczyny znam i kocham szczerze ale jak widać ani pierwsi ani ostatni tym razem pierwszymi nie są.  W zabawie brali udział wszyscy ,którzy się wpisali pod postem, i Ci którym skromność nie pozwalała ,bo już u mnie wygrali i Ci których ten kolor nie interesował ( Moje zmartwienie co bym z tym fantem zrobiła). Przyznam ,że nie liczyłam na aż tak duże zainteresowanie , dlatego dość czasochłonne było przygotowanie loterii. Paseczki wypisywałam wczoraj , dziś tylko bieżące uzupełnienia . No i oglądając film ,robiłam te kręciołki korzystając z ołówka. Przybyło mi wielu nowych obserwatorów , co i cieszy i martwi bo przecież powinnam was wszystkie poodwiedzać a ja tu się ledwo ze "starymi" znajomymi wyrabiam. Dziękuję za wszystkie zaproszenia i obiecuję ,że powolutku będę zaglądać z rewizytami. Czy miałam faworytów ? Owszem .Bliskie mi były Miszka i Myszka .Kto zgadnie dlaczego? No i ujął mnie ten pan, co chciał wygrać różowy zestawik dla żony i córeczki. Powinna też wygrać osoba schowana za nikiem "Białe grochy" oraz "Nostalgia" , bo tak się ta seria naczyń nazywa. A tak naprawdę, to jak już pisałam w komentarzach, chciałabym wszystkich obdarować , ale pan dziś w sklepie mnie nie pocieszył. Kończą produkcję tych naczyń ,bo jest zupełnie nieopłacalna. Kiedyś oprócz garów "Emalia" zajmowała się zbrojeniówką i wtedy zupełnie nie liczono czy się produkcja naczyń kalkuluje czy nie . Zarabiano na czymś innym . Teraz czasy się zmieniły. Bombek już nie produkują a "Nostalgia " to ręczna robota .stad też te wszystkie niedoskonałości w wykończeniu , chociaż ja starałam się żeby było w miarę ok. Chce jeszcze raz wszystkim podziękowac za zabawę , za rozpropagowanie mojego bloga i olkuskiej emalii. Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś coś dla was w tym stylu będę miała. Myślałam ,że z okazji setnego posta ale to musiało być niebawem a chciałabym odetchnąć  trochę i nacieszyć się Waszymi blogami.

49 komentarzy:

  1. Dziekuje za zabawe :)))
    Slow juz brak, jak sie czyta, ze nic sie nie oplaca produkowac. Wiadomo Made in China zalewa rynek.
    Po kryzysie w USA rowniez musieli ograniczyc produkcje polskich recznie malowanych bombek na choinke :(((
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gatuluje serdecznie! Z wielkimi emocjami czekalam na wyniki i marzylam o tym imbryczku- przecudny jest.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    Wielka szkoda że kończą produkcję tych cudeniek, pewnych rzeczy i zmian nie jestem w stanie ogarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Dzięki niej mogłam poznać kilka nowych osób. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla szczęsliwej!
    i dzięki za możliwość uczestniczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za zabawę Maszko.Szczęściara z Megi takie unikaty wygrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i uśmiechy przesyłam choć w sercy mym smutek zagościł.... tak chciałam wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary... a Tobie dziękuję za możliwość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak piekne rzeczy i ich więcej nie będzie - szkoda i przykro. Ciężko jest w ogóle podobne dostać.
    Także dziękuje za zabawę i gratuluję Megi - piękne rzeczy :)
    Maszko - a ten pan w sklepiku ma jeszcze coś na stanie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Megi, na pewno będzie przeszczęśliwa jak zobaczy swoją wygraną:) Ja swoich cudeniek używam na codzień i cieszą me oczy niezmiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje dla szczęściary i dziękuję za zabawę:))) przy okazji zapraszam do siebie na giveaway:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z Niej szczęściara, ale z całego serca gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację i podziękowania za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Zwycięscy! i dziekuje za zabawę :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie wyniki a u mnie początek CANDY:) Zapraszam do wspólnej zabawy:) www.oneroomflat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje dla zwyciezcy. Swoja droga co do rodzimej produkcji... uwazam ze jeszcze przyjdzie czas ze pozalujemy iz pozostawilismy wiele z naszych intereow na rzecz "hamerykanskich" "koreanskich" i "chinskich" bubli :/

      Usuń
  16. Gratuluje zwycięzcy !!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyni, dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla szczęśliwej blogowiczki :) Co ja bym dała żeby mieć coś takiego...eh...Wiesz Maszko szczerze Ci życzę żeby Twój blog trwał wiecznie....i żył razem z Tobą ...candy wspaniałe...szkoda ze nigdzie nie można kupić tych wyrobów, bo jeśli gdzieś bywają to bardzo rzadko :( a u mnie zapowiada się tydzień w ogródku, aktualnie robię wino z winogron. całusy :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygrania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serce mi się kraje na myśl ,że tak wiele dziewczyn zawiedzionych wynikiem . Dziękuję ,że jednak gratulujecie zwyciężczyni.Megi jeszcze się nie odezwała. mam nadzieję ,że wreszcie zasiądzie przy komputerze i odbierze pocztę.Chyba nie zapomniała ,że bierze udział w zabawie ,bo całkiem niedawno się zapisała:-).Na razie nie gdybam bo jeszcze za wcześnie ale co zrobić jeśli się nie odezwie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego będziesz losować jeszcze raz, chyba nie wyrzuciłaś już karteczek :)
      Gratuluję Megi.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Nie wyrzuciłam .Skądże.Zapakowałam z wiaderkiem do paczki.Zapakowane czeka na adres.:-)

      Usuń
  21. Maszka-Miszka-Myszka:):):)
    Dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami chce napisać komentarz u kogoś z naszych wspólnych znajomych i patrzę a tu.... już się wpisałam.Dopiero po chwili widzę ,że to nie ja , to Myszka :-).całusy

      Usuń
  22. Gratulacje dla Megi :)) Kochana, Ty nawet o banalnej rzeczy, jak losowanie, piszesz w niezwykle ciepły i zajmujący sposób - dziękuję Ci za te chwile spędzane na Twoim blogu, gdy uśmiech wypływa na twarz pod wpływem lektury i cieszenia wzroku zdjęciami. Cieszę się, że jesteś :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutkie to są Twoje komentarze zawsze. I zawsze czekam , kiedy się pojawisz. Nie ma Cię i nie ma a potem na raz 10 wiadomości od Ciebie.:-).Warto czekać zawsze. Całusy wielkie.

      Usuń
    2. No bo jak nie mam dostępu do komputera, to potem muszę, no po prostu muszę nadrobić wszystkie zaległości na Twoim blogu! No i jak tu czytać takie ciekawe posty bez żadnego komentarza? Przecież zapraszasz nimi do dialogu :)))

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. buuu, no ja też nie miałam szczęścia, ale z całego serca gratuluję osobie, która je miała :))) jednego nie żałuję - tego, że tu trafiłam i to chyba w tym wszystkim najfajniejsze :) Do zobaczenia przy następnym poście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impresjo , bardzo mi miło ,że tak piszesz. I ja dzięki takim zabawom mogę poznać nowe fajne blogi i to rzeczywiście cieszy najbardziej. Dotrę i ja do Ciebie.

      Usuń
  25. Gratuluję i szkoda,że nie ja .Cudności rozdawałaś.Zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Fiżko ,że nie wszyscy ale takie życie. Dziękuję za zaproszenie. Wieczorem pobuszuję tu trochę.

      Usuń
  26. Obeszłam się smakiem, ale dziękuje za zabawę i napięcie, jakie towarzyszyło mi czytając tego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranej!

    Szkoda, że nie opłaca im się produkować :((( bo piękna jest...

    Pozdrawiam z deszczowej Norwegii

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej, a Ciebie autorko muszę zmartwić bo jakoś zapomniałam dodać się do obserwujących, a ciekawie tu i treściwie, więc kolejna osoba Ci dojdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Nostalgia i Białe Grochy i Pan dla żony i córki i powiem tak, Ci co decydują o ekonomii od tych groszków to chyba nie wiedzą, co to reklama, bo o ile swoje wyjątkowo kiepskie garnki reklamują wszędzie (a one sie przypalają z pierwszym ugotowanym makaronem - na AMEN) o tyle o tych groszkach to ja NIE SŁYSZAŁAM ;)))
    A byłabym pewnie jedną z pierwszych, co by nabyli. Po drugie to gratuluję, z językiem na brodzie
    PO trzecie to sama wiesz z jakim ja wyrzutem sumienia brałam udziała więc kamień z serca chciało by się rzec, ale przecież wiadomo, groszki groszkami... To jedno, ale można mieć groszki i MIEĆ groszki... Bo posiadać Groszki ze wspomnieniami i patrząc na nie mysleć ciepło "Maszka tu, Maszka tam..." to zupełnie inna historia... Oj zupełnie, to se wzdycham na sam koniec :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zadziwia ,że nie potrafią tego sprzedać. faktem jest ,że ta ręczna robota (ponoć dziubki są ręcznie formowane i dospawywane )musi kosztować i wielu osobom się podoba ale nie kupują. Tak czy siak fajnie ,ze w ogóle kiedyś ktoś wpadł na to żeby wrócić do tych starych wzorów i robić "Nostalgię".Żal mi ,że tyle osób zawiodłam. A zwycięzca ciągle milczy :-)

      Usuń
  30. Ja tez jakoś wyjątkowo niecierpliwie czekałam na wyniki losowania. Szkoda, że się nie udało ale zabawa była świetna. Z niecierpliwością czekam na następne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaa i jeszcze chciałam zapytać o ten kubek ze szczygłem, którego zdjęcie jest w Twoim banerze....Genialny jest, gdybyś mogła zdradzić skąd go wytrzasnęłaś, to byłabym wdzięczna:)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne będzie , jak się nauczę jakiegoś programu co będzie mi automatycznie losował ,bo to ręczne mnie przerasta, gdy jest tyle chętnych.Kubek to angielska porcelana prosto z wyspy. Kupilam sobie takie dwa ale jeden podarowałam koleżance ,żeby popijając herbatkę myślała o mnie. Teraz co pije to ja myślę o niej :-).Taka kubkowa więź.Miłego i Tobie

      Usuń
  32. A ja już przekonałam się do różowego:D
    Życie...
    Gratulacje dla Megi!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Maszko, serdeczne dzięki za zabawę:) Troszkę mi szkoda, że nie jestem taką szczęściarą jak Megi, ale szczerze jej gratuluję:) Pozdrówki ślę, e

    OdpowiedzUsuń
  34. Megi szczęściara nie szczęściara ale czy zgłosiła sie po tak urocza nagrodę? Bo ja nadal mam nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń