sobota, 8 września 2012

tak czy siak w groszki

Miałam tu trochę o demokratycznych wyborach popisać ale ponieważ jeszcze nie doszłam do siebie po całodziennej migrenie i środkach nasennych więc tylko szybciutko ogłoszę co obiecałam. Wybrałyście różowy a ponieważ dużo było głosów na groszki więc taki mały kompromis - po części różowy w groszki i to nie tylko te pachnące. Wiaderko o pojemności 6 litrów i trochę(przed chwilą przlewałam wodę to wiem już na pewno , bo zawsze myślałam ,że ma 5 litrów)jest właśnie w owe kropki.Jego bogate wnętrze jest na moje oko bardziej kremowe niż białe . Kafeternik (podkreśliło mi więc napiszę dzbanek do kawy) jest różowy jak cukieras i ma tylko  kremowe czy też białe ucho, wnętrze,wystajacy rancik wnętrza i kropkę na uchwycie od pokryweczki. Dzbanek ma pojemność 1.3 litra (pisze na etykiecie).Całośc kompozycji mocno pachnie groszkami , które przed chwilą po ciemku i po deszczu ścinałam dla ożywienia tej martwej natury.Może uda mi się więcej o tej emalii kiedyś popisać , bo w sumie taki miał być cel tej rozdawajki ale póki co w głowie mi jeszcze nie wyraźnie. Po co był potrzebny licznik? Zbliża się 30 tys wejść i miałam zamiar zrobić tak ,że ta osoba , która trafi w 30 000 to wygra ale przemyślałam i stwierdziłam ,że zrobię to inaczej , ponieważ tym razem zależy mi aby wieść o moim candy rozeszła się w świat a o powodach tego napiszę kiedyś , jeśli oczywiście cała akcja się powiedzie. Teraz więc tylko proszę o "ochocze" komentarze, o umieszczenie u siebie informacji z linkiem do mnie i o odrobinę cierpliwości,bo zdecydowałam że rozstrzygnięcie zrobimy za miesiąc. Nie postanowiłam jeszcze jaką drogą wyłonimy zwycięzców ale myślę ,że coś podpowiecie ciekawego. Jeśli nie , to będzie to tradycyjnie już losowanie Waszych zgłoszeń.Liczę na Was.Całusy . Ach , zapomniałam. Oczywiście anonimowi też mogą :-)
tak dla ciekawości  stan konta na teraz 27.893

226 komentarzy:

  1. Aż poszłam na ten przedostatni komentarz, który "spaliłam" i czytam i oczom nie wierzę... Najpierw patrzę i nie wierzę:
    1) RÓZOWY
    2) w GROSZKI
    Czyli tak jak pierwsze słowo hihihi
    Ja dziś zrobiłam zapiekankę z ziołami - chłopaki "omamieni". Zdjęcia tez zrobiłam, co prawda miedzy przelewaniem powideł ze śliwkami "czekoladowych" wg zachęty JO, więc w absolutnym kuchennym rozgardiaszu, ale paczki sie nie załapały więc kadry absolutnie pozbawione uroków przeprowadzki
    A... No i z racji szczęscia do losowań i NOTESU, który się był okazał wielokrotnie kruchy :) - to mnie proszę nie zapisywać, za to ja z przyjemnością ogłoszę światu, co tu się u CIEBIE DZIEJE
    A może ktoś np w tym groszkowym klimacie zostawi wiersz jakiś, albo inne literackie szkice - to ja zmykam, cieszyc się własnym zmęczeniem z zapachem groszków i różem w groszki, ale BAJKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo jak innym szczęście w groszki odbierać? Nie godzi się! ♥

      Usuń
    2. Wygląda na to Maryś ,że najlepiej głosować pod wpływem ziółek.Gdybym ogłosiła ,że wygrana jest za najlepszy tekst o groszkach , to prawdopodobieństwo ,że wygrasz Ty byłoby bardzo duże , bo wiem co potrafisz. Może dajmy równe szanse wszystkim, chociaż nie powiem ,że nie chciałabym abyś wygrała bajkopisarko.Całuski

      Usuń
    3. Maryś, a może zmienisz zdanie.Nie będę oceniać urody wpisów.Sama chciałaś te groszki a teraz się wycofujesz . Beeee

      Usuń
    4. 1) groszki CHCE ZAWSZE i każdym wydaniu
      2) groszki od CIEBIE to już marzenie zwielokrotnione
      3) zmieniam zdanie, MASZ RACJĘ! Raz kozie śmierć :)
      p.s. kwintesencja konsekwencji hihihi - nie moge się zalogować, bo się przelogowałam i mnie tera wyrzuca... ale to JA

      Usuń
  2. Kochana, zadbaj Ty bardziej o siebie, co? Po migrenie jeszcze siadasz do komputera? Groszki i bezgroszki są cudne, ale mogły poczekać do jutra, aż się wyśpisz i wypoczniesz :( No dobra, koniec pouczania, wiem, że wiesz, co masz robić :) A zrobiłaś rzecz cudowną - dałaś mi nadzieję na skompletowanie emaliowanych różowości :)) Nadzieję na wygraną będzie miało mnóstwo innych świetnych dziewcząt i niezależnie od tego, jaki sposób wyłonienia szczęściary wymyślisz, to już teraz wiem, że za miesiąc będzie na świecie o jednego człeka uśmiechniętego od ucha do ucha więcej :) A wygrane jesteśmy wszystkie, które poznałyśmy Ciebie i to jest najważniejsze :) Dobrej nocki :)
    P.S. Banerek wkleję u siebie jutro, bo dziś już zanadto ziewam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się .Dbam o siebie. Gdybym nie mogła tobym nie pisała.Nie lubię czegoś obiecać na dodatek publicznie i się nie wywiązać. To za duże obciążenie. Dopiero mogłabym dostać jakiejś gigamigreny.Pomyślalam ,że jak wygra ktoś , kto nie ma jeszcze ode mnie różowej mydelniczki to dorzucę :-) a Ci co mają to faktycznie mogą sobie uzupełnić łazienkowy komplecik. Kafeternik jako kubełek na szczotkę do toalety :-). W wiaderko do łazienki też może być ,choćby jako wazon.Też sięcieszę, że jesteś Dorotko.

      Usuń
    2. A jak się dzisiaj czujesz? przeszło Ci? Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Dziś jak nowo narodzona:-). Dziękuje

      Usuń
  3. Życzę duuuuuuużo zdrowia i z przyjemnością jeśli mi się uda wygrać przygarnę coś różowego.
    Pozdrawiam DorotaJ

    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,oby życzenia się spełniły i oby Ci szczęście dopisało w mojej zabawie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny blog. Piękne zdjęcia i ciekawy tekst.
    Jestem tu dzisiaj pierwszy raz, więc nie mam śmiałości i nie ustawię się w kolejce po te przecudne różowości.
    Oj, o migrenach mogę dużo i bez końca...:-)
    Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się wydaje ,że już kiedyś coś u mnie pisałaś ale może niekoniecznie. W każdym razie nie jesteś mi obca ,bo ciągle trafiam gdzieś na twoje komentarze u innych dziewczyn. Zachęcam jednak do zabawy , bo to niema znaczenia , który raz tu jesteś. No chyba ,że się prezent nie podoba? Ciekawa jestem , jak sobie radzisz z tym paskudztwem pt. migrena. Ja przesypiam na silnych usypiaczach. Na szczęście nie mam jej zbyt często , więc się nie uzależniam (mam nadzieję).Pozdrawiam

      Usuń
  5. Maszko, czy to się nazywa marketing szeptany. Słowa uznania. Na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa nie wiem czy to się właśnie tak nazywa ale przyznam ,że sama jestem pod swoim wrażeniem . Coś kombinuję , to prawda :-)

      Usuń
  6. Śliczne , ten różowy jest taki jakiś ładny,
    aaa wiem , bo jest pastelowy...
    A ja zrozumiałam ,że o co innego chodzi :-))))
    Ech jak to blondynka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam blondynki . Sama próbuję nią być ale z marnym skutkiem na razie. Ciekawa jestem o czym myślałaś , skoro nie o tym?

      Usuń
  7. Mam cichą nadzieje że nie będziesz wybierać szczęśliwca na podstawie najpiękniej napisanego komentarza pod tym postem:/Pisać pięknie nie umiem wolę czytać:)No a emalia hmmm siedzę i wzdycham bo piękna i ten bukiet groszku na niego też się zapisuję:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iga, chyba nie skuszę się o wybór najpiękniejszego komentarza ,bo chyba kosztowałoby mnie to zbyt dużo zdrowia.Nie potrafię wybierać.Powzdychaj,może to zadziała.:-)

      Usuń
    2. Jeśli coś ma się stać to i tak się stanie(na nic wzdychanie)

      Usuń
  8. Teraz wiem, że to był błąd!!! Nie posiałam u siebie groszków, a można z nich robić takie subtelne bukieciki!!! No i taka różowa, pastelowa emalia byłaby wtedy jak znalazł!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu,groszki posiejesz w przyszłym roku. Dzbanek będzie jak znalazł:-)

      Usuń
  9. Witam serdecznie.Mam pytanie-gdzie można kupić tę emalię?
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olkusz, ul. Tysiąclecia . Są tam dwa fabryczne sklepy ale nie wygląda to tak ,że się idzie i czekają. Trochę trzeba pozabiegać.:-)

      Usuń
  10. Co za slicznosci, chociaz ja nie zaprzeczam, ze dla mnie wieksza gratka byla butelka prawdziwej oliwy z toskanskiego zrodla ;))) Nie bede lapczywa i rowniez daje szanse innym blogowym kolezanka. Notesik wystarczy :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, żal mi ,że nie chcecie się bawić. Notes to tylko notes.Oliwa jest jeszcze ale boję się wysyłać po tym jak jedna butelka doszła uszkodzona. :-(

      Usuń
    2. To w takim razie ja sie zglaszam na rozdawajke :)))

      Usuń
    3. fajnie ,że dałas się skusić:-)

      Usuń
  11. Kochana! Nie wiem skąd Ty bierzesz te emaliowane cuda, ale cieszę się, że chcesz się nimi podzielić. Marzę o takim imbryczku Imbrysiu jak to mówią moi chłopcy. Mam taki stary obskubany, zardzewiały czerwony ale nie nadaje się do użytku. Jest po mojej cioci i ona ciągle z niego korzystała i miała w nim esencję mocnej herbaty. Zniszczony okrutnie. Ten różowy wprost idealnie wpasowałby się do mojej kuchni.
    Od dzisiaj marzę o nim i wierzę, że marzenia się spełniają:)
    Życzę dobrego samopoczucia. Ja na szczęscie rzadko miewam bóle głowy, a jak już są to dwa dni. Współczuję bardzo.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo,wiem o jakim imbrysiu mówisz ale takiego akurat w różowym kolorze nie posiadam.Za to czerwony w białe kropki owszem ale to trzeba by poczekać do kolejnego candy . Może z okazji setnego posta? :-).To co widzisz różowe to ma aż ponad 1,5 litra i ma być na kawę zbożową najlepiej z mlekiem albo kakao.te migreny są dobijające. Całe szczęście ,że na drugi dzień jestem jak nowo narodzona.

      Usuń
    2. Ten różowy podoba mi się dużo bardziej niż czerwony i do kakao będzie idealny, do gorącej czekolady też. Mój mąż zobaczył zdjęcie na moim blogu i powiedział, że światło na nim jest przepiękne.
      Pozdrawiam!
      Iza

      Usuń
    3. O tak kakao i czekolada będzie się w dzbanku czuła znakomicie. Światło prosto z żąrówki zwykłej więc nic nadzwyczajnego ale faceci czasem widzą inaczej

      Usuń
  12. Śliczne prezenciki przygotowałaś.
    Ustawiam się w kolejce. Może się uda.
    A jeżeli chodzi o migrenę to polecam Cinie 50mg .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba.Tego leku jeszcze nie stosowałam. To doraźny czy trzeba używać regularnie|?

      Usuń
    2. Tabletki są na receptę.Ja biorę tylko jak mam napad migreny. Dla mnie rewelacja. Podobno jest jeszcze mocniejsza dawka ale mi 50mg wystarcza.

      Usuń
    3. Dzięki za podpowiedź. Muszę wypróbować.

      Usuń
    4. Na początek poproś lekarza aby przepisał Ci 2 tabletki na próbę .Koszt do 20zł.
      Jak Ci pomogą możesz kupować większe opakowania.

      Usuń
  13. O jejciu ten imbryk jest cudny. U nas wczoraj były tylko białe. Ty po nocy nie szwędaj się po ogrodzie bo pająków pełno. Mnie jak jeden uszamał w rękę to do dziś mam swędzący ślad. Dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe też są cudne.Pająków się nie boję a Ciebie to może jakiś wilkołak dopadł a nie biedny pajączek.Całuski

      Usuń
    2. Krysiu , byłam u Ciebie. Piekne zdobycze masz emaliowe. Tylko ja mam problem z dodaniem komentarza bo kod obrazkowy mnie nie chce przepuścić. Może dałabyś radę go usunąć bo chyba nikomu nic po nim a komentarz wtedy łatwiej zostawić. Proszę:-)

      Usuń
  14. Ja pod wpływem Twoich postów i emaliowanych cudeniek, zaczynam wypatrywać czegoś podobnego w sklepach :)
    Na razie to widzę piękne doniczki, dzbanuszki i wanienki, ale nie emaliowane, tylko ocynkowane i malowane jakimiś farbami...
    Taki dzbanek to pamiętam z dzieciństwa... mieliśmy sporo emaliowanych rzeczy, ale wtedy to było chyba naturalne.
    Dzisiaj mało kto może pochwalić się takimi cackami... no nie... ja mam jeszcze miskę emaliowaną, którą dostaliśmy jako prezent ślubny dawno... bardzo dawno temu :)
    Uchowała się, a reszta naczyń z zestawu dawno poszła do śmietnika.
    Twój komplecik śliczny i obdarowana osoba na pewno będzie zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisała Katarzyna pod poprzednim postem emalia jeszcze czasem źle się kojarzy,bo to znak czasów kiedy było biednie. Gdy pojawiły się nierdzewne naczynia oszaleliśmy na ich punkcie. Teraz emalia wraca do łask i myślę ,że ta do gotowania jest dużo lepszej jakości niż ta stara (nie przypala się tak). Naczynia,które ja pokazuję to seria "nostalgia" robiona według starych wzorników i służy raczej ku ozdobie i ku wspomnieniom o kuchniach naszych babć.Mam nadzieję ,że ktoś się ucieszy. Może TY?

      Usuń
    2. Ja bym się bardzo ucieszyła... miałabym pole do popisu i ozdobiła co nieco :)

      Usuń
  15. Współczuję Ci z powodu migreny coś mogę na ten temat powiedzieć,wiem co to znaczy.Emalie pastelowe są przepiękne,właśnie po małej modernizacji kuchennej stawiam na lekkie pastele więc świetnie Twoje Candy wpasowałoby się w moje nowe klimaty.Przedmioty emaliowane jak widzę po postach wracają do łask i w takim
    wydaniu podobają mi się.Właśnie znalazłam piękny komplet garnków emaliowych przystosowany do indukcji,tak więc widać,że emaliowane przedmioty wracają do kuchni jak za dawnych czasów,przeważnie pamiętam imbryki i miski.Pozdrawiam i przenoszę Twój banerek do siebie na bloga, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że wpasowałam się w Twoją kuchnię. Łączę się z Tobą w migrenowym bólu chociażwtedy najważniejsze jest mieć święty spokój i spać,spać. Serdeczności.

      Usuń
  16. Takie emaliowane to moje marzenie... ale nie bede startowała w szranki bo nie zostawiam zazwyczaj komentarzy , ale podziwiam blog i piękne zdjęcia, a trafiłam do Ciebie przez Igę... zatem poogladam i powzdycham, ostatnio gdzieś oglądałam czerwone w białe grochy i też mnie urzekło....pozdrawiam i życzę pięknej niedzieli:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kass , nie widzę powodu ,żebyś miała nie startować. Ważne ,że dziś zostawiłaś komentarz. Wystarczy.Pięknej niedzieli również dla Ciebie.

      Usuń
    2. Wobec tego staję w kolejce:)))

      Usuń
  17. Ten kolor akurat mi się nie wpasuje, nie biorę udziału w losowaniu ale rozreklamować u siebie mogę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talibro, obiecuję,że kiedyś będzie czerwone w białe.Wielkie dzięki za reklamę . Buziaki

      Usuń
  18. Ja nie mam ani bloga :-( ani takich cudnych przedmiotów, ale może choć raz mi się uda na Candy :-)))))
    Masz wielu podczytywaczy bloga i chcę życzyć wszystkiego dobrego z tej okazji.

    skupa17@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę powodzenia w losowaniu a bloga można sobie każdej chwili założyć.Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  19. Bardzo hmmm...intrygujące candy! Tym chętniej się zapisuję :) Lubię tajemnicze kobiety różowy kolor i grochy!!!
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajemnicza kobieta to niby ja? Zawsze chciałam być ale mi chyba nie wychodzi :-). Cieszę się,że candy Cię intryguje.Buziaki

      Usuń
  20. Cudowny komplet!!!rzeczywiście brzmi tajemniczo:-)))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba przesadziłam z tą tajemnicą. To nic takiego. Buziaki

      Usuń
  21. Ajajaj, tak słodkich cukierasów to dawno nie widziałam! Różowe i w groszki? Połączenie idealne! Z przyjemnością się zapisuję, takie cuda chętnie bym przygarnęła :)
    Dobrego samopoczucia życzę i by tajemnicza akcja skończyła się sukcesem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to prawda trochę słodko. Dla niektórych zbyt słodko:-)

      Usuń
  22. Skąd Ty masz tyle tej słodkiej, różowej emalii??? Jest boska!
    Z racji szczęścia jakie mnie dopadło już a'propos mydelniczki, to już oczywiście nie śmiem ustawiać się w kolejce po kolejne cuda, bo to by była zachłanność, więc tylko sobie popatrzę i pokibicuję innym :)
    Serdecznie pozdrawiam :)
    Mam nadzieję, że migrena już przeszła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmnażam ale nie mogę wyjawić jak.Ja bym się na twoim miejscu ustawiła i próbowała skompletować. Jeszcze masz czas do namysłu :-)

      Usuń
  23. Różowy w groszki śliczny, i groszki w różowym dzbanku również śliczne:)Intrygujące Candy:) A słyszałaś Maszko o takim sposobie na migrenę, że pije sie kawę z cytryną? Podobno jest niezawodny, bo moja koleżanka stosowała i doskonałe to dawało w jej przypadku rezultaty.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna motylku ,że koleżanka ma migrenęczy ją tylko głowa boli. Uwierz ,że to róznica. Ja raczej nie jestem w stanie zbyt wiele wtedy połknąć bo sorki ,że to powiem ale, zwracam no i sam zapach intensywny już we mnie wzbudza to właśnie więc kawa odpada. Ale dzięki za radę. Przy zwykłym bólu wypróbuję.

      Usuń
    2. To jest na pewno migrena. Modę zapytać jeszcze raz jutro, ale nie wierzyła w ten sposób dopóki nie zastosowała. Nie znam jednak konkretów, natomiast zapamiątałąm te dziwną kombinację: kawa i cytryna, jak dla mnie nie do połączenai:)

      Usuń
    3. Jak za miesiąc zmora powróci to będę próbowała. Całusy

      Usuń
    4. Potwierdzam słowa Motylka! Cierpię na migreny z aurą + te wszystkie bonusy, o których Ty Maszko piszesz plus drętwienie twarzy i kończyn... Wszystkie tabletki ledwo połknięte... delikatnie mówiąc zostają zwrócone po chwili.. Potrafię jednak zawsze poznać i odróżnić ból migrenowy od zwykłego bólu głowy i wtedy bez wahania sięgam po tą miksturkę: kawa (najlepiej espresso bo mocna i malutka... a pewnie i tak większej ilości by nikt nie chciał pochłonąć...) + sok z cytryny. Do tego wypijam magnez. Nie będę ukrywać, smak jest okropny, więc zapijam od razu wodą. Mnie pomaga. Jak żaden lek. Oby Twoja migrena nigdy nie wróciła. Pamiętaj jednak tak na wszelki wypadek :) Cieszę się, że trafiłam tutaj, choć przypadkiem :) Ja dopiero zaczynam. Wprawdzie po raz kolejny, ale od zera, więc zaczynam :) Pozdrawiam serdecznie! Jeśli pozwolisz, zapiszę się do Twojego Cukiereczka :) Zrobię to w osobnym komentarzu, bo tutaj się bezczelnie władowałam ;))

      Usuń
  24. Oj te Twoje migreny, mam i ja migrenowca w domu, swojego ślubnego, zawsze ma 3- dniówkę, leży zielony, lub wisi nad.... i straszy kibel.masakra - nikomu nie życzę a Tobie współczuję bo jemu nic nie pomaga, musi się samo wywściekać i już co on już nie brał i codeinę i motrin / takie z USA na migrenę/ i Maxalt mlt też z USA 120 zł za szt - też g... warty i ketonal Forte i różne mieszanki a wyszło na to , że apap mu lekko pomaga ;)))) ale boli i tak swoje 3 dni che che... ciekawe nie?
    a co do emalii, ustawiam się i ja w szacownej kolejeczce, bo gdyż ponieważ jak wiesz, emalię darzę wielką miłością, a już w tym kolorze to szczególnie :)))))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, no to mu współczuję bo ponoć męska migrena ma jeszcze gorsze oblicze.Te wszystkie drogie tabletki typu migpriv działają jeśli się je weźmie odpowiednio wcześnie np. w fazie tzw, aury czyli mroczków. Później już nic nie działa.Najgorzej jest gdy migrena atakuje podczas snu i człowiek budzi się z rozwiniętą. Wtedy tylko można się usypiać usypiaczami i ja tak robię. Po prostu mnie nie ma przez jeden dzień.Otoczenie się przyzwyczaiło. Na szczęście to nie częściej niż raz w miesiącu.Emalia różowa będzie Ci bardzo pasowała.

      Usuń
    2. mojego to właśnie we śnie atakuje, jak się obudzi w trakcie i weźmie coś to nawet nieraz udaje mu się funkcjonować w dzień , ale generalnie jest tak, ze właśnie "przesypia" cały dzień i następnego pół a potem przechodzi powoli. Moja mam miała migreny lekarz powiedział, że przejdą po menopauzie no i jak ręka odjął - zero migren, ja miewam nieznośne bóle głowy, ale obecnie też już rzadziej, natomiast wiem jakie to cierpienia i dla samego migrenowca i też bywa uciążliwe dla rodziny, parę godzin czy dni bez domownika, w naszym wypadku głowy rodziny to lekkie utrudnienia w zaplanowaniu czegokolwiek, już nie raz odwoływaliśmy wizyty, czy inne rzeczy, bo była migrena.
      uściski!

      Usuń
    3. Ula wiem, dlatego u mnie planowanie mija się z celem chociaż mniej więcej wiem kiedy mogę mieć.Menopauza niby pocieszenie ale z drugiej strony ..... będę już taka stara. Całusy

      Usuń
  25. Grochy uwielbiam, więc i ja się ustawię :) I zapraszam również do siebie na candy :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko,fajnie,że jesteś groszkolubna. zajrzę oczywiście pewnie wieczorem dopiero bo to muszę z drugiego konta zrobić ,żeby się wpisać na listę :-)

      Usuń
  26. Maszko, wiesz co mi przyszło w pierwszej chwili do głowy , gdy zobaczyłam ten słodki zestaw?
    Wspaniała oprawa dla kawy zbożowej z mlekiem (proszę się nie śmiać). Babcia parzyła w podobnym dzbanku ten cudowny napój, który tak bardzo kojarzy mi się z beztroskim dzieciństwem. Ach gdybym chodź na jeden dzień mogła wrócić do tych lat...



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bez powodu seria tych naczyń nazywa się "Nostalgia". Wcale a wcale się nie śmieję bo to jest kafeternik do kawy zbożowej właśnie. Kto na początku wieku pijał prawdziwą kawę ? Wzór dzbanka sięga 1907 roku.

      Usuń
  27. Groszki kojarzą mi się z takim jednym, co to cholewki do mnie smolił. Na randki przychodził z bukiecikami groszku pachnącego i wiedział co robi, bo od 15 lat jest moim mężem:)) Emalie cudne, ale mnie już u Ciebie dwa razy się poszczęściło,więc teraz nie biorę udziału, dając szansę innym chętnym na Twoje cukiereczki:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprytny ten jeden :-).Szkoda ,że się nie chcesz bawić:-(. Całuski

      Usuń
  28. Uwielbiam emalię, a ten zestaw jest po prostu przesłodki, dlatego ochoczo ustawiam się w kolejce. Współczuję tych migren, ja też cierpię. Tylko u mnie to nie jest cały czas, tylko dotyczy pewnych stresujących momentów w życiu. A odkąd urodziłam córeczkę, to nie miałam jeszcze ani jednego ataku. Życzę żeby i tobie kiedyś te ataki odpuściły:). Czy ty też masz wcześniej tzw. aurę, tzn. wiesz, że za chwilę możesz się spodziewać ataku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło ,że się podoba.Ja niemiałam migren w ciąży i gdy jestem w silnym stresie też nie mam. Aurę mam przez ok. 15 minut. Jeśli w tym czasie wezmę silnego przeciwbóla to jestem w stanie uchronić się przed silnym atakiem. Najgorzej jak złapie podczas snu.Jedyna pociecha ,że nie jest to ból bez końca i że przychodzi kiedyś ulga.

      Usuń
  29. Od kiedy emalia Olkusz zrobiła się popularna - seria w groszki, trudno ją dostać. Na stronie producenta jest info o braku zapasów i nie będzie więcej. Eh my blogerki... Nie mogę więc przejść obojętnie obok takiego kompletu. A do tego kolor różowy, który jest mi bliski od dwóch lat, kiedy to urodziłam śliczną blondyneczkę :) Życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję,że jednak wznowią produkcję.Już widzę Twoją blondyneczkę z różowym wiadereczkiem pełnym owoców.

      Usuń
  30. Co mam napisać?.Te Twoje zdobycze emaliowane śliczne. Pasują do Ciebie i Twojego domu. Ja przypomniałam sobie że też gdzieś mam coś emaliowanego. Jest to dzbanek z wygiętym dziobkiem, który kiedyś był pomarańczowy a teraz przemalowany na niebiesko ( taki pasuje do wnętrza) służy jako wazon na kwiaty. Daleko mu do Twoich śliczności. Te Twoje to taka arystokracja wśród tych wszystkich wiader, mis które pamiętam z przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Czwść. Ch etnie wezmę udział w losowaniu. Pozdrawiam Agnieszka A

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny komplet!!!!! cukierasek którego pragnę przygarnąć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudności pokazujesz:0 ta pastelowa róż i białe grochy są niesamowite:)
    uwielbiam emalię i cały czas zbieram kolejne garnuszki i kubeczki do kolekcji... najlepsze są te pastelowe:)
    pozdrawiam cieplutko i z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne,zachwycające!! Marzę,żeby je wygrać.POZDRAWIAM.Kasia
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się u kolejce:)
    Pozdrawiam
    kli

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozgoszczę się w kolejce i z zaciekawieniem zaobserwuję dalsze poczynania. Reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. O mało nie przeoczyłabym Twojego Candy Maszko! Dzieci poszły do żłobka, a ja miałam w końcu odsapnąć, tymczasem teraz to już na nic nie mam czasu! Po dwóch dniach w żłobku się rozchorowały, a ja nie dość, że jeszcze niezorganizowana to rozbita chorobą trzech szkrabów jestem! Masakja - jakby to powiedziały!
    Cudna ta Twoja rozdawajka, dlatego "ochoczo" wezmę udział w zabawie i z przyjemnością ogłoszę ją na swoim blogu :-)

    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam
    bardzo chętnie zapiszę się na candy bo nagrody cudne i rozgoszczę się na blogu bo zdjęcia cudne...iza chwilkę zamieszczę banerek...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem tu po raz pierwszy i od razu takie śliczności. Dzbanuszek prześliczny więc pozwolisz, że z chęcią wezmę udział w zabawie a Ciebie bardzo serdecznie pozdrawiam.
    Karolka

    OdpowiedzUsuń
  40. Też ustawiam się w kolejce. Uwielbiam emaliowane wiaderka i dzbanuszki. Przede wszystkim dlatego, że są bardzo przydatne. Gdy u mnie się zaczyna migrena (widzę jasne plamki i nie potrafię skupić wzroku) biorę szybciutko tabletkę przeciwbólową zanim głowa rozboli. Na szczęście pomaga.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne groszki (ostatnio w nich się zakochałam) więc postanowiłam stanąć w kolejce i mam nadzieję że uda mi się:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Różowności bajeczne; jak ja uwielbiam ten kolor, zresztą wszystkie pastele kocham.
    Dlatego z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce po te cuda. To ten kolorek i zapach tego cudownego groszku mnie do Ciebie zwabił. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne kolorki, bardzo przypadły mi do gustu.
    Pozdrawiam
    Kasia
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Och jakie cudowności rozdajesz, gdyby mi się udało było by to spełnienie moich marzeń. Szukam takiego dzbanuszka juz o dawna ale jakoś nieskutecznie.
    Z reguły szczęścia nie mam w loteriach, więc pewnie nie wygram ale gdybyś mi zdradziła sekret gdzie mogę takie cudeńka kupić byłabym przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  45. candy super! zgłaszam się z wielką chęcią! banerek na moim blogu w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cieszę się ,że tyle was soę zgłasza do konkursu.Jeszcze jest sporo czasu wiec lista otwarta. Ktoś pytał , gdzie się kupuje te naczynia emaliowane. Powiem tak;teoretycznie w sklepach firmowych. Ale praktycznie ich tam nie ma.Można prosto z magazynów ale jest przy tym trochę zabiegów.Można próbować.Ja mam o tyle ułatwione ,że pracuje tam moja koleżanka :-). Wszystko oczywiście jak najbardziej legalnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne te emalie! A blog, bo trafiłam tu dziś po raz pierwszy może być niezwykłą inspiracją i już po troszku stał się dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja z przyjemnością zaopiekuje sie takimi pieknymi naczyniami a co do pytań o naczynia emaliowane widziałam w Ikeii kilka :D Banerek dodaje na bloga i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  49. cukierkowe candy:)))
    staję grzecznie w kolejce i mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tylko zostawię komentarz.. Candy bradz udziału nie będę.. Choć kafetrka i wiadro są przecudnej urody.. to mnie kolorystycznie nie pasuja do wnętrza bardzo.. gdyby były niebieskie lub czerwone.. to bym tu krzyczała : WYBIERZ MNIE ;D a tak to mam nadzieje ,ze pojdą do kogos , gdzie będą pięknie się reprezentowały.. wiec miejsca w kolejce nie zabieram :) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  51. ps. ale baner u siebie i tak wstawię .. a niech wiesc w świat idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Maszko,a ja z przyjemnością przygarnę to pastelowe cudo,bo lubię tu podpatrywać,zaglądać,podziwiać u Ciebie i miło będzie mieć coś od Ciebie jak los się uśmiechnie oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Te emaliowane cacuszka są przeurocze. Jak ja bym chciała, żeby zamieszkały u mnie. Myślę, że to wiadereczko sprawi, że z większym zaangażowaniem oddam się pracom domowo-ogrodowym. Chciałabym bardzo. Dzbanuszek też cudo!!! Kawa z niego penie też smakowita będzie
    Kropeczki i róż to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też z chęcią ustawię się w kolejce po te cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne różowo-groszkowe klimaty. Ja też w szranki stanę :) Nie wiem jak Ty zwycięzcę wybierzesz w takim gąszczu chętnych? Oj będzie się działo...
    Zapraszam także na moją zabawę na www.domoweklimaty. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam, trafiłam do Ciebie z bloga "Moje miejsce na ziemi" i bardzo mi się spodobało - także przyłączam się do zabawy bo zdjęcie jakie zaprasza do candy jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  57. I różowy i groszki - podwójnie piękne candy naszykowałaś! ale do pełni szczęścia do potrzebowałabym jeszcze wygranej,a tu taaaaaka kolejka chętnych się ustawiła:) Pozostaje mi założyć na nos różowe okulary i czekać cierpliwie na wyniki zabawy, a nuż się uda?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  58. cód, miód, malina! piękności - ustawiam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Moje pierwsze candy, trochę z ciekawości jak to przebiega bo już sie dużo naoglądałam. A swoją drogą kompletik uroczy. postaram się jak mogę umieścić linka (mam nadzieję że nic nie pomieszam) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. wszystko fajnie tylko jak chcę wstawić link to nie wyskakuje mi zdjęcie, lub wyskakuje aktualny post. Dajcie mi proszę wskazówki żebym była mądrzejsza na przyszłość. Może jutro mi się uda bo dziś pora juz nie ta

    OdpowiedzUsuń
  61. Wspaniały zestaw - te kolorki i wzorki. Moje wielkie marzenie, które wciąż czeka na spełnienie, dlatego w kolejeczce chętnie staję i u siebie dla innych banerek z zabawą dodaję - http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko. =)

    OdpowiedzUsuń
  62. Maszka tu, maszka tam i maszka u mnie :)
    Linkuję u siebie na blogu te cudowności z Olkusza (kurcze tyle razy byłam w Olkuszu tylko niestety nie wiedziałam, że na Tysiąclecia są sklepy takie bajeczne!).

    Zabiegałaś o nie z pewnością długo, ale jak skutecznie !
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam :)
    Pozwól, że zostane na dłużej w Twoich blogowych progach :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS ależ upolowana przez Ciebie emalia pasuje do mojego bloga ! ahhh ! sama zobacz - zapraszam do siebie w wolnej chwili :) Miłego dzionka ! Lecę robić kawkę !

      Usuń
  63. Och, no mnie zatkało.
    Po pierwsze blady róż i kropki.
    Po drugie emalia, a po trzecie te cudowne, klasyczne kształty.
    No serce mocniej zaczęło bić!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jej,ale Was dużo. Bardzo się cieszę ,że prezenty się podobają. Jeszcze zostało trochę czasu ale chyba już muszę zacząć zwijać losy ,bo się potem nie odrobię. Ale jestem ciekawa, która z was to będzie.Mówiłam o mydelniczce czy tylko pomyślałam? Jeśli wygra ta z Was , która jeszcze nie ma różowej emaliowanej mydelniczki z poprzedniej zabawy , to dodam do zestawu. Pozdrawiam i zapraszam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaaaaa ! no zabiłaś mnie tą mydelniczką ! Różówa ! do mojej różanej łazienki ! Losuj dobrze ;)

      Usuń
  65. To ja też się zapisuję, może mi się uda
    madeleinehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Piszę z pracy, wiele ryzykując, ale zaprezentowane przedmioty są takiej urody, że bez wahania kładę na szali własny dobrobyt ;)
    Mam nadzieję, że poświęcenie się liczy!
    Pozdrawiam,
    Kasia P. vel alys

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem u Ciebie pierwszy raz... ale zostaję na dłużej, więc ośmielam się zapisać na to różowo-groszkowe, czy razem z groszkami też będzie? W tym zestawieniu, rewelacyjnie... no chyba, że w przyszłym roku posieję groszki i mi zakwitną... gdybym dzbanek do nich posiadła... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakim cudem ja tą rozdawajkę przeoczyłam???
    Już sie zapisuję.
    I czekam cierpliwie - choć to tudne bo piękne te emalie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  69. na różowo-groszkowe candy to i ja się piszę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piekna ta nostalgia , pozwolisz ,że sie przyłączę :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej dziewczyny. Miło ,ze jesteście. Gdyby ktoś nie wiedział jak wygląda mydelniczka to daję linka do majowej zabawy http://maszape.blogspot.com/2012/05/nostalgiczna-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Ustawiam się w kolejce,bo kropeczki uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  73. To i ja ustawiam sie w kolejce po to cudo,pozdrawiam
    nowika6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Zajrzałam...taką mydelniczkę miała moja babcia... tyle, że białą...

    OdpowiedzUsuń
  75. Ubóstwiam emalię, więc spróbuję szczęścia i staję w dłuugiej kolejce:). Ale pięknie tu u Ciebie - zostaje na dłużej!

    pozdrawiam cieplutko:)

    mojeaniutkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Emalia!!! i to w jakim kolorze!!!! Staję w kolejce i mocno wierzę w szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  77. łooooooooooooooooo, jakie cukiery! MASAKRA! Staję w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Maszko! Ale śliczne są Twoje prezenty, które masz dla nas! Takie słodkie, że aż się rozmarzyłam...
    I wiesz, pomyślałam sobie jeszcze, że w sumie dobrze, że nie mam takiego fabrycznego sklepu pod nosem, bo od pokus to bym się pewnie nie opędziła!
    Przygarnęłabym... oj chętnie bym przygarnęła! :)
    uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  79. To ja też ustawiam się w kolejce :) nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym to przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  80. o kurcze ale cudenka od dawna poluje na emaliowany czajniczek na herbate zielona głownie bo juz jestem winna smierci 3 czejniczków ceramicznych wszystkie mi pękły gdy zalewała goraca wodą i teraz co jak co stawiam na stara poczciwa emalie ktora nie jedna wojne przetrzymała :) wiec goracej wodzie na pewno sie nie dA :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj cudności, spróbuję zatem i ustawiam się w kolejce;-))))

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo chętnie wezmę udział :) Banerek u mnie w zakładce Giveaway :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Z przyjemnością się ustawię w kolejce.Banerek zamieszczam u siebie a Tobie życzę maleńkich migren bo pozbyć się niestety nie da.

    OdpowiedzUsuń
  84. O rany... To takie skarby rozdaje się na blogach? Też się wpisuję na listę chętnych i zamieszczę gdzieś baner na moim raczkującym blogu. Mój prawie 2 letni synek ostatnio nosił z godzinę pustą plastikową butelkę w kółko powtarzając "miś nosi nosi nosi(...)" Co by było gdyby zobaczył wiaderko!
    Życzę odnalezienia sposobu na migrenę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. O kurcze - za takie emaliowane różowości dałabym się pokroić!!!
    Bardzo rzadko zapisuję się na Twoje candy, ale tym razem musiałam po prostu - chociaż wiem, że z moim szczęściem nie mam żadnych szans... i z chęcią zwyczajnie bym te piękności kupiła, bo że ja emaliowy maniak jestem to chyba wszyscy wiedzą :D - gdzież Ty wynajdujesz takie cudeńka?? Mam błękitną kankę, ale o różowym dzbanku kawowym śnię od bardzo dawna ale to marzenie ściętej głowy :(

    A swoją drogą ciesze się, że ogłosiłas to candy bo poznałam twojego bloga dzięki niemu!
    Robisz przepiękne zdjęcia - chetnie podpytałabym o niektóre efekty :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. wow, wow, wow. tyle powiem. różowe co nieco na moim kuchennym blacie to byłoby coś.
    Pewnie że spróbuję ustawić się w kolejce, ale... no cóż cierpliwość może będzie nagrodzona.
    pozdrawiam- cichy obserwator

    OdpowiedzUsuń
  87. A mnie na ten blog przywidły dzbanuszki i wiaderka w pastelkowych kolorach. I co widzę? Niesamowicie ciekawy blog, zostanę tu więc na dłużej i będę zaglądać, a przy okazji stanę w kolejce po te cudowności! Candy to jednak pewien rodzaj dobrodziejstwa...za każdym razem jak biorę w nich udział znajduję jakieś ciekawe miejsce w sieci! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Różowe piękności do polizania ;) Staję więc w kolejce i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  89. Ochoczo melduję, że pożądam i chętnie zapoluję. Z zaciekawieniem zaobserwuję również dalsze poczynania. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ok, wchodzę już któryś raz. Raz się powstrzymałam... mówię sobie 'Spokojnie, przecież masz już dzbanek-czajniczek biały, czerwony i w łowieckie wzory, i w jednym sklepie czaisz się na niebieski w kropki.. NIe potrzebujesz kolejnego...' Ufff racja, nie potrzebuję.. Ale chcę, pragnę!! Ach i to wiadro. No muszę stanąć. I przyznaję bez bicia, przyciągnęło mnie tu to zdjęcie z kilku blogów lubianych.. Więc witam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja tez,ja też,tez chcę,ale piękności masz dla nas,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  92. Same słodkości! Nic tylko podziwiać i podziwiać :) Szkoda ich na użytkowanie ;P
    Pzdr
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie cudowności. Nie mogę się oprzeć i oczywiście staję grzecznie w kolejce. Może szczęście się uśmiechnie. Pozdrawiam różowo.
    a.zurek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo chętnie stanę w kolejce jako ten bezblogowy mąż mojej żony. Odkąd na świat 24 grudnia przyszła nasza kochana gwiazdka Julia świat stal się różowy w dosłownym tego słowa znaczeniu. Nie widzę w tym jako facet nawet nic złego - a to chyba z wielkiej miłości do moich dziewczyn. Bardzo chciałbym podarować moim dziewczynom Twoje cuda i dlatego, ze marzenia się czasem spełniają z chęcią przyłączam się do zabawy.
    moj e-mail wascin[at]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam serdecznie, Maszka tu Maszka tam, Maszka taakie cuda ma :)
    Emalią kusisz Kusicielko...

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak mi żal ,że nie jestem fabryka i nie mogę wszystkich Was obdarować. Będzie mi ciężko ogłaszać jedno tylko imię.Cieszę się jednak ,że tyle jest zwolenników starej dobrej olkuskiej emalii. Może producent sobie wreszcie uświadomi ,że warto zadbać o krajowy rynek też.

    OdpowiedzUsuń
  97. piękne te kolorki takie dziewczynkowe hmmm staję w kolejce ; )

    OdpowiedzUsuń
  98. Kobieto!!! za ten dzbanek dałabym się pokroić!!! on ma piękny kolor, cudowny! ale kształt pokrywki!1 skąd Ty wzięłaś to cudo?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja dziś pierwszy raz u Ciebie ale z pewnością nie ostatni. Dołączam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  100. Róż, to jeden z moich ulubionych kolorów, a groszki kocham :).

    Może to mi się poszczęści w losowaniu, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam serdecznie, groszki to mój mały bzik, mam je w kuchni i pokoju moich córek. Uważam, że figlarnie ozdobią każde mieszkanie, ogród, balkon. Wspaniała nagroda nietuzinkowo ozdobiła bym moje 4 kąty. Ochoczo zgłaszam się więc do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  102. napiszę tak - stało się tak, jak chciałaś! Wieść poszła w świat i oto ja zachwycam się teraz Twoim blogiem i wspaniałym candy!! Nagrody są przecudnej urody, więc oczywiście staję w kolejce. Od dawan czaję się na taki dzbanek, ale zawsze coś było nie tak - a to niestarannie zrobiony, a to cena... ten jest piękny! Pozdrawiam i idę się rozejrzeć po Twoich postach :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale słodkaśne candy i ja się zgłaszam do konkursu!!! Super blog, będę tu często zaglądać!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja też chcę;-)) Słodko to wygląda! Pozdrawiam kate500@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  105. ja tez ja tezzz bardzooo chce!!

    podarowala bym mamie, idealnie by pasowaly cukierasy do drewnianej wiaty :)

    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak tu ślicznie! A nagrody urocze - uwielbiam pastelowe kolory :) Więc i ja ustawię się w kolejce, tym bardziej że od jakiegoś czasu poluję na taki dzbanek. Zapraszam też na candy do mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  108. To zabawne im starszą jestem "dziewczynką" tym bardzie lubię różowy. A te wiaderko, i to jescze w kropeczki, cudowne. Z wielką przyjemnością za pisuję się w kolejce po te cuda. Może mnie dopisze szczęście. Byłoby cudownie widzieć te rzeczy w mojej kuchni. Pozdrawiam goroąco
    Dorota (dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  109. O jakie cudowności rozdajesz, z wielką chęcią biorę udział w candy ale życzę powodzenia każdemu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudowne! Wezmę udział .
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Zapisuję się! Już zalinkowałam na moim blogu.Zapraszam do mnie na Candy! www.zmyslyipomysly13.blogspot.com
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  112. Różowe w grochy. To i ja chętnie stanę w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  113. Stanę na końcu tej długaśnej kolejki i poczekam, może mi się uda :) Banerek jest, zapraszam też na owieczkowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  114. I ja i ja! :) piękna ta emalia! :))) jak widać wielu osobom się podoba :>
    A dzięki candy można poznać nowe fajne blogi :)
    Zostaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. Witaj, masz tu pięknie Maszka :) Zgłaszam się. Pozdrawiam goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Choć kolejka jest kosmiczna, to jednak spróbuję szczęścia - a jak nie, to chociaż się ucieszę że mam szczęście w miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ale cuuda ;) i jak fajnie, że anonimowi też mogą, piszę się na to, mójdarek@o2.pl, pozdrawiam ,Mariola ;0)

    OdpowiedzUsuń
  118. Same wspaniałości :) Ja również się zgłaszam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliczny komplecik :)
    Ja również staję w kolejce - www.handmadebyfasola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Dziś już 1 październik, a ja dopiero teraz natrafiłam na Twojego bloga. Mam nadzieję że jeszcze sie załapie:) Zapraszam do siebie www.oneroomflat.blogspot.pl mam nadzieję że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  121. U mnie w kalendarzu 2 października, Święto Aniołów Stróżów, i chyba ten mój do Twojego bloga mnie zaciągnął:) I to jeszcze na takie cudeńka trafiłam rozdawajkowe!
    U mnie w domu sami faceci, więc różowo raczej nie było:) Dlatego jak bractwo podrosło, mam nieustającą fazę na pastele, róże, no i obowiązkowo groszki!! To wiaderko jest prze-cudne!! Nie ma przypadków, więc po prostu MUSZĘ się dopisać do losowania, nie mam innego wyjścia:) Mam nadzieję, że ten mój ANioł co mi Twój blog podsunął i przy losowaniu zakręci szczęśliwie:) Pozdrawiam serdecznie Iza-bezblogowa:)
    izula244@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Z chęcią ustawię się w kolejce po cuda:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  123. Kolejka długa ale i ja w tej kolejce stanę...:) Pozdrawiam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja też stanę w kolejce, może akurat...
    Pozdrawiam :)
    Izabela(bela81@interia.eu)

    OdpowiedzUsuń
  125. poproszę koniecznie:))
    i ustawim sie w kolejeczce:))
    bmarzena2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Zestaw rewelacyjny! Przypuszczam , że gdybym wygrała to walka pomiędzy mną a moją córką o posiadanie tych pięknych rzeczy rozgrywała by się systematycznie ;) Dlatego wahałam się , czy w ogóle kusić los ;) Biorąc pod uwagę liczbę zainteresowanych, moje szanse są nikłe - to wpisuję się :) Warunki spełnione, ogłaszam Twoje candy na ruziaruzia.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. Jezuuu.. ! Ale cuda!
    Jasne, że się zapisuję i jasne, że zostaje tu na zawsze.
    Cieszę się, że tu trafiłam.Choć kolejka baardzo długa to liczę na szczęście.
    Przy okazji zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Cudeńka!!! Ja też bym pragnęła je posiadać!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja również nieśmiało wyciągnę roczki po te różowe piękności.
    Zgłaszam się do Twojego Candy. Banerek oczywiście w pasku bocznym na moim blożku http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  130. Przecudne posiadasz emaliowane skarby i przemiło, że chcesz nimi się podzielić. Ja nieśmiała zgłaszam chęć w zabawie :) asiak6@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Sliczny cukierasek:) no to puszczam go w świat;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo ładny komplecik ,ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.Pozdrawiam megi0041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. uff chyba jeszcze zdążyłam? różowe cudo w groszki i ja ustawiam się w kolejce licząc na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  134. Jeszcze ja :):), może szczeście mi dopisze, jak to się mówi ostani będa pierwszymi (oby :):)). Różowe cudeńko zchęcia bym przygarnęła :):). justka811@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  136. Ależ cudeńka! I to w ulubionym kolorze mojego... Synka :) Nie darowałby mi gdybym nie ustawiła się w kolejce więc i ja się dopisuję!

    Pozdrawiam,
    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. ŁOOOO MATKO bede końcem ogona ale staje bo jak tu nie stanąć jak cukieras aż po oczach daje:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Komplet jest przecudny!! Bardzo chciała bym zostać jego szczęśliwą posiadaczką:)
    Mam nadzieję, że mi się poszczęści biorąc pod uwagę fakt, że candy kończy się w moje urodziny hi hi:)
    pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja jako dziewczyna kochająca wszystko co w kropki czy w groszki ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  140. jakie cuda:) idealnie by sie wpasowaly w moje klimaty wnetrznarskie;) czekam co sie wydarzy u Ciebie;) pozdrawiam cieplo i zapraszam do Siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Ahh zdążyłam. Dopiero teraz zauważyłam te cudeńka!
    W takim razie ustawiam się na szarym gdzieś końcu i po cichu trzymam kciuki :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  142. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń