poniedziałek, 16 lipca 2012

Królowe pod baldachimami

Na dzisiejszy uroczysty obiad z okazji imienin taty potrzebowałam na szybko bukietu ku upiększeniu stołu i nadania odpowiedniego klimatu . Pobiegłam więc do ogrodu miedzy krojeniem pieczeni a doprawianiem surówek i powstał błyskawiczny bukiet , który tak mnie urzekł ,że nie mogłam sobie odmówić uwiecznienia już po imprezie .Szczerze mówiąc materiał do bukietu został sfotografowany po zrobieniu bukietu więc nie ma w nim kwiatów , które są na fotografiach z ogrodu. Na dodatek kwiaty ścięte do bukietu zostały wyjęte z wazonu, sfotografowane jako nieułożone po czym ponownie zostały ulokowane w wazonie . Fotografia to potworna oszustka ale czasami nie mam nic przeciwko ,żeby mnie tak oszukiwano.Mam nadzieję ,że Wy też nie macie. Po co to piszę? Nie mam pojęcia.Groszki i róże i baldachimy. Lubie ten zestaw.

28 komentarzy:

  1. Tata pewnie zadowolony, prawda? Jak bardzo chciałabym móc robić to samo dla mojego... Już nie mogę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja, w sobotę zmarł starszy brat taty,więc wczorajsze święto było mało radosne z tym ,że spotkaliśmy się w rodzinnym gronie. Właśnie teraz miałam wyjeżdżać do Niemiec na pogrzeb stryja. Dziś koło 16 tata miał rozległy zawał. Jest po zabiegu. Nie potrafię wyrazić ani co czuję ,ani co myślę. Nie tak miało być.

      Usuń
    2. Trzymaj się, będzie dobrze.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Dziękuję. Jest już lepiej. Tato poprosiło krzyżówki i podrywa pielęgniarki, czyli wrócił do normy :-)

      Usuń
  2. Piękny bukiet ,taki tchnący latem w ogrodzie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny bukiet w ślicznym wazonie. Też wykorzystuję baldachy i inne kwiatki łąkowe do bukietów:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. groszki cudowne, ale musiał pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bukiety w tym stylu, piękny jest :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam się zgadzam na takie oszustwo:) Jakie kolory mają te róże, piękne! I kwitnące groszki juz u Ciebie, lecę sprawdzić jak tam moje...Cudny ten bukiet:)
    ps. wpadnij wieczorem do mnie to coś Ci pokarzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kwiaty, przepiękny bukiet, przepiękne zdjęcia.... jak zwykle :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Maszka, jak zwykle piękne zdjęcia. Najbardziej mnie zachwyciły groszkowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. A u mnie groszek wcale nie wyszedł, tak chciałam go mieć do bukietów. Ładny Twój bukiet jest, też jak mi się przypomni fotografuję bukiety lata :)
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowne kwiaty w ogrodzie! lubię takie pastele! Pięknie je uchwyciłaś na fotografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt,obiektyw to straszny kłamca ale jak ładnie uwodzi tymi kłamstwami...Choc czasem az za ładnie i wtedy dostajemy dziwna karykaturę swiata-jak np.twarze z nadmierna iloscia przeróbek w różnych programach graficznych.Ale to nie dotyczy Twoich kwiatów-w wazonie czy bez są piękne,zachwycające,zwłaszcza róże.Taki bukiet w nostalgicznym starym stylu Ci się ułozył.Bardzo ładny,bardzo.pozdrawiam,z utęsknieniem patrząc w te róże,które wyhodowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te róże oj piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia bo i kwiaty piękne.Taka okazja jest godna tak pięknej oprawy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarze. Muszę się pozbierać trochę,żeby móc Was odwiedzić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. MAszko , strasznie mi przykro, mam nadzieję, ze tata juz lepiej się czuje....a kwiaty przepiękne, mimo, ze pryzmat patrzenia po tym co napisałas sie smienił...trzymaj sie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie bukiety jak Twój... Niestety mój ogród nie jest zasobny w takie piękne kwiaty jak u Ciebie... Szkoda. Muszę popracować nad tym w przyszłym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to dobrze mieć pod ręką tak świetnie zaopatrzoną "kwiaciarnię":)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięęęknie! dobrze jest miec taki zaczarowany ogrod...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful roses!
    The best wishes for you and your family, Siret

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny bukiet na ostatnich fotkach, a do tego jeszcze ten uroczy dzbanuszek......:)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam w odwiedziny do Domu Rozalii :))

    OdpowiedzUsuń