sobota, 7 kwietnia 2012

U mnie jaja

Ktoś mądry (moja sąsiadka) kiedyś powiedział, że ludzie inteligentni nie przywiązują wagi do takich przyziemnych czynności jak sprzątanie czy gotowanie. W okresie przedświątecznym przeważnie przypominam sobie ową mądrość i zazwyczaj postanawiam tym razem być jednak inteligentną osobą. Im bliżej świąt , nachodzą mnie jednak coraz większe wątpliwości ; czy ja naprawdę muszę uchodzić w oczach sąsiadki za taką ,co inteligencją tryska na prawo i lewo? Może jednak nie kryć się z tym sprzątaniem tylko jawnie umyć okna i wytrzepać dywan i otworzyć okno w kuchni ,żeby sąsiadkę połaskotało po nozdrzach zapachami domowych wypieków?  A co mi tam . Może nie inteligentna ale za to mam czysto w domu i mam czym poczęstować sąsiadkę , gdy przyjdzie na kawkę .

14 komentarzy:

  1. Radosnych i szczęśliwych świąt życzę Tobie i Twoim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również miłych świąt życzę.

      Usuń
  2. Ja też wolę zdecydowanie być w tym czasie mniej inteligentna, ale za to w czystym domu, pachnącym hiacyntami i sernikiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że nie tylko ja dokonuję takiego wyboru. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Każdy ma swoje mądrości i wie najlepiej co mu sprawia przyjemność, a sąsiadce chyba kawa u Ciebie smakuję skoro odwiedza tą "mniej inteligentną".
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sąsiadka naprawdę mądra. Bardzo lubi kawkę i moje ciasta i pomądrzyć się.Ma przez to swój urok i w sumie taką ją lubię. Pozdrawiam również na święta.

      Usuń
  4. Ja tam sprzątam, lubię czyste okna i pachnący wiosną dom :)
    Wesołych, pogodnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ,że trafiłam na dobre towarzystwo:-).Miłych świąt życzę również.

      Usuń
  5. Nie wiem, czy inteligentni, ale mądrzy na pewno dbają o to czym siebie i swoich bliskich żywią :) Ja lubię inne powiedzenie: inteligentny człowiek nigdy się nie nudzi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy z nogą już lepiej? Życzę zdrowych, pogodnych, z ciepełkiem w sercu Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O , jak się cieszę . Wygląda na to ,że nie jest z moją inteligencją tak źle. Nigdy nie mam czasu się nudzić.Z nogą tzn. bez niej jakoś powoli przyzwyczajam się jakoś funkcjonować . Dziękuję i również miłego świątecznego czasu życzę.

      Usuń
  7. Zawsze się znajdzie jakaś wymówka, by leżeć bykiem ,tudzież z książeczką pod kocykiem...he he he.
    Zdrowych ,Spokojnych ,Radosnych Świąt Wielkanocnych.
    Smacznego jajka , przyjemnych rodzinnych chwil przy wielkanocnym świętowaniu .
    Buziaki świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ito, przy Tobie to nawet jak w pełni sprawna jestem to i tak się czuję jakbym była bez rąk. Dziękuję za życzenia i wszystkiego czego nie masz a chciałabyś mieć życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie zgadzam się z sąsiadką, wszystko odłozyłam i czytam tego wspaniałego bloga :))))))))

    OdpowiedzUsuń